Mūsu klientiem, kas izmanto Mobilly pakalpojumus, maksājot no uzņēmuma konta, mēdz gadīties situācijas, ka uzņēmuma kontā ir iztērēts kredītlimits un tāpēc pēdējā brīdī izrādās, ka nav iespējams, piemēram, samaksāt par stāvvietu.
Tāpēc esam ieviesuši iespēju uzņēmuma Mobilly konta iestatījumos norādīt konta atlikumu, sasniedzot kuru, uzņēmuma kontaktpersona saņems atgādinājumu, ka ir pienācis laiks papildināt uzņēmuma Mobilly kontu.
Uzņēmuma kontu papildināt iespējams veicot pārskaitījumu uz Mobilly Swedbank kontu LV10HABA0551010805346 vai Banka Citadele kontu LV02PARX0009726030004.
Ceram, ka tas palīdzēs izvairīties no negatīviem pārsteigumiem uzņēmumu darbiniekiem!
Tavs Mobilly