Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.
Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas veikt apmaksu no uzņēmuma konta:
• uzņēmums ir liedzis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksu no Mobilly uzņēmuma konta;
• uzņēmums ir ierobežojis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksas laiku, atļaujot to veikt tikai konkrētās dienās un konkrētā laikā;
• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits;
• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts;
• telefona numurs, no kura vēlies apmaksāt izvēlēto pakalpojumu, nav pievienots Mobilly uzņēmuma kontam.
* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.