Brauc un maksā no telefona

Vienkārša brauciena apmaksa telefonā

Ērti veic maksājumu par taksometru no sava telefona

Tikai uzticamākie taksometri

Mēs sadarbojamies ar uzticamām taksometru kompānijām

Garantēta maksājuma drošība

Maksā mobilajā lietotnē, kad un no kurienes vēlies

Par taksometru apmaksu

Veicu apmaksu par braucienu taksometrā ar Mobilly, bet norādīju nepareizu borta numuru/summu/taksometra kompāniju. Kā man rīkoties, lai vērstu situāciju par labu?

Sazinies ar mums, zvanot uz 1859*, un mēs Tev palīdzēsim atrisināt šo jautājumu.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vēlos samaksāt par braucienu taksometrā no uzņēmuma konta, taču man tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.



Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas veikt apmaksu no uzņēmuma konta:

• uzņēmums ir liedzis taksometra apmaksu no Mobilly uzņēmuma konta;

• uzņēmums ir ierobežojis taksometra apmaksas laiku, atļaujot to konkrētās dienās un konkrētā laikā;

• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits;

• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts;

• telefona numurs, no kura vēlies apmaksāt taksometru, nav pievienots Mobilly uzņēmuma kontam.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai samaksu par taksometru varu pievienot pie mobilā telefona rēķina?

Nē, pie telefona rēķina nav iespējams samaksāt par braucienu taksometrā.

Kā pārliecināties, ka apmaksa par braucienu taksometrā ir notikusi?

Kad Mobilly lietotnē nospiedīsi pogu MAKSĀT, parādīsies apstiprinājums par veiksmīgu apmaksu, kuru varēsi uzrādīt taksometra šoferim. Taksometra šoferis paziņojumu par veikto maksājumu saņems īsziņas veidā.

Cik maksā brauciens taksometrā, maksājot ar Mobilly?

Šim pakalpojumam nav papildu maksas. Tu samaksāsi tieši tik, cik rāda skaitītājs.