Ietaupi laiku, neejot uz kasēm
Ar Mobilly ātrāk, ērtāk, vienkāršāk.
Izplāno savu ceļojumu
Plāno maršrutu, nopērc biļeti un saņem to telefonā
Saņem biļeti telefonā
Uzrādi šoferim biļeti lietotnē vai e-pastā
Rezervē sēdvietu
Izvēlies un rezervē savu sēdvietu jau iepriekš
Baudi izcilu servisu
Runā, ka mūsu klientu serviss ir lielisks. Piezvani mums!
Kā iegādāties biļeti?
Mobilly kontu Tu vari atvērt par brīvu
Lejupielādē lietotni telefonā
Ieraksti lietotnē savu telefona numuru. Saņem paroli īsziņas formātā, Ievadi to lietotnē. Tavs konts ir reģistrēts!
Papildini savu Mobilly kontu un veic pirkumu
Pievieno savu bankas karti Mobilly lietotnē un veic pirkumu! Pirmo reizi pievienojot bankas karti mājas lapā, nepieciešams papildināt Mobilly kontu par minimālo summu EUR 3.00.
Par autobusu biļetēm
Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?
Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016. gada 4. martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas, kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. Summa, ko iespējams atgriezt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.
Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu biļetes atgriešanu, dodies uz sadaļu Biļetes un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859*.
Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT.
* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Vēlos iegādāties autobusa biļeti no uzņēmuma konta, taču tas neizdodas. Kā man rīkoties?
Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.
Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties autobusa biļeti:
• uzņēmums ir liedzis autobusa biļešu iegādi no uzņēmuma Mobilly konta;
• uzņēmums ir ierobežojis autobusa biļešu iegādes laiku, atļaujot tās iegādāties konkrētās dienās un konkrētā laikā;
• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits;
• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts;
• telefona numurs, no kura vēlies iegādāties biļeti, nav pievienots uzņēmuma Mobilly kontam.
* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Mēģinu iegādāties autobusa biļeti, kādēļ man tas neizdodas?
Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.
Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties autobusa biļeti:
• līdz izvēlētā reisa atiešanai no sākuma stacijas ir palicis mazāk nekā 30 minūtes, jo autobusa biļešu tirdzniecība internetā tiek pārtraukta 30 minūtes pirms autobusa atiešanas no galapunkta – šis punkts darbojas arī tad, ja vēlies nopirkt biļeti uz šo reisu no citas šī autobusa maršruta pieturas;
• autobusa biļešu iegāde internetā šim reisam nav iespējama, jo reisa atiešanas sākuma stacijā nav autoostas;
• autobusa pārvadātājs ir pārtraucis biļešu iegādi internetā uz konkrēto reisu;
• Mobilly kontā nav pietiekams atlikums;
• mobilā telefona operators neļauj veikt apmaksu pie telefona rēķina.
* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Man nesanāca autobusa biļeti izdrukāt, taču es nelietoju lietotni. Vai varu to uzrādīt savā telefonā, atverot e-pastā saņemto biļeti?
Jā, savu biļeti, kuru saņēmi e-pastā, vari uzrādīt arī telefonā, to nedrukājot.
Ko darīt, ja biļete tika netīšām izdzēsta vai neesmu to saņēmis e-pastā?
Ja netīšām izdzēsi e-pastu, tad Mobilly iegādāto autobusa biļeti vienmēr vari apskatīt un uzrādīt šoferim Mobilly lietotnē sadaļā Autobusi vai arī to vari atkārtoti lejupielādēt Mobilly mājaslapā sadaļā Biļetes.