Starppilsētu autobusu saraksts un biļetes bez rindas | Mobilly

Ar Mobilly ātrāk, ērtāk, vienkāršāk.

Autobusu saraksts

Plāno maršrutu, nopērc biļeti un saņem to telefonā

Biļete telefonā

Uzrādi šoferim biļeti aplikācijā vai e-pastā

Rezervē sēdvietu

Izvēlies un rezervē savu sēdvietu jau iepriekš

Klientu serviss

Runā, ka pie mums tas ir lielisks. Piezvani mums!

Kā iegādāties biļeti?

Mobilly kontu Tu vari atvērt par brīvu

1

Lejupielādē aplikāciju telefonā

Ieraksti aplikācijā savu telefona numuru. Nākamajā mirklī saņemsi paroli īsziņas formātā. Ievadi to aplikācijā un tavs konts ir reģistrēts!

2

Pievieno bankas karti

Pievieno savu bankas karti Mobilly aplikācijā un pērc autobusa biļetes, nepapildinot Mobilly kontu*. Maksa par biļeti tiks noņemta uzreiz no tavas bankas kartes. *Pirmo reizi pievienojot bankas karti mājas lapā, nepieciešams papildināt Mobilly kontu par minimālo summu EUR 2.50.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā es varu iegādāties autobusa biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājas lapā sadaļā “Autobusi” vai telefonā Mobilly aplikācijā.



Aplikācijā izvēlies sadaļu Autobusi, norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied “Pirkt biļeti”. Pirms tam pārliecinies, ka savam Mobilly kontam esi pievienojis bankas maksājumu karti.

Vai varu iegādāties autobusa biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Ja esi LMT vai Bite pēcapmaksas klients un Tev ir atļauts veikt paaugstinātas maksas pakalpojumus, tad varēsi apmaksāt autobusa biļeti pie telefona rēķina.



Jāņem vērā, ka šādi biļeti varēsi iegādāties tikai Mobilly aplikācijā. Lai iegādātos autobusa biļeti mājas lapā, vispirms būs jāpapildina Mobilly konts.

Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas, kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. Summa, ko iespējams atgriezt ir 75% apmērā no biļetes cenas.



Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu atgriešanu, dodies uz sadaļu “Biļetes” un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859*.



Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT.





*Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859

Cik maksā autobusa biļete, pērkot to ar Mobilly?

AS “CATA”, “Nordeka” un SIA “Jelgavas autobusu parks” autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu, autobusa biļetes cena būs tāda pati kā biļešu kasē.

Citu pārvadātāju reisiem Mobilly biļetēm ir viena no zemākajām komisijas maksām internetā.

Kāda ir pakalpojuma komisijas maksa?

AS “CATA”, “Nordeka” un SIA “Jelgavas autobusu parks” autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu.

Pārējiem pārvadātājiem Mobilly nodrošina zemāko komisijas maksu internetā – līdz pat 60% lētāk nekā citiem.



Bez tam, Mobilly piedāvā rezervēt sēdvietu autobusā.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.