Autostāvvietas un ērta autostāvvietu apmaksa ar telefonu | Mobilly

Ērti apmaksāt autostāvvietu

Nemeklē automātu

Maksā telefona aplikācijā, neizkāpjot no automašīnas

Maksā par nostāvēto

Ar aplikāciju norēķinies precīzi tikai par izmantoto laiku

Pārvaldi attālināti

Pagarini stāvvietas apmaksu, neejot atpakaļ pie auto

Izcils serviss

Ja rodas jautājumi, zvani Mobilly klientu servisam - mēs palīdzēsim!

Par autostāvvietām

Vai ir iespējams atteikties no Mobilly izsūtītajiem paziņojumiem, kas uz manu telefonu tiek sūtīti īsziņas veidā?

Mobilly ikdienā saviem klientiem izsūta šādus paziņojumus:

 

1) atbildes paziņojumus, kurus klients saņem vienmēr, kā atbildi no Mobilly, ja

  • apmaksu uzsāk ar īsziņas palīdzību vai aplikācijā,
  • uz konkrētu laiku uzliktā autostāvvietas apmaksa ir beigusies,
  • piesaistīs Bankas X Smart maksājumu karti savam Mobilly kontam;
  • apmaksa ir apturēta, un atgādina, ka apmaksa ir jāuzsāk atkārtoti, ja klienta automašīna vēl atrodas autostāvvietā.

 

2) atgādinājuma paziņojumus, kas pēc noklusējuma tiek izsūtīti visiem klientiem ik pēc 120 minūtēm, lai atgādinātu par to, ka joprojām tiek veikta autostāvvietas apmaksa un palīdzētu izvairīties no pārmaksas;

 

3) brīdinājuma paziņojumus, ko klients saņem gadījumā, ja kaut kas nav izdarīts pareizi vai Mobilly konta bilance tuvojas beigām;

 

4) obligātos atbildes un darījumu transakcijas paziņojumus, kuru nosūtīšanu pieprasa pakalpojuma sniedzējs.

Atbildes paziņojumi, kurus klients saņem aplikācijā, ir bez maksas. Savukārt, ja klients neizmanto Mobilly aplikāciju, bet lieto īsziņu komandas, tad Mobilly atbildes paziņojumi ir par maksu.

Atgādinājuma paziņojumi ir maksas pakalpojums. Tomēr, klients var izvēlēties cik bieži šos paziņojumus saņemt – reizi katrās 30 minūtēs līdz vienai reizei diennaktī.  Balstoties uz mūsu līdzšinejo pieredzi, iesakām saglabāt paziņojumu regularitāti atbilstoši individuāliem paradumiem. Gadījumos, kad apmaksa netiek apturēta laicīgi, viena šāda soda pārmaksa izmaksā dārgāk nekā atgādinājuma ziņās iztērētā summa.

Brīdinājuma paziņojumi klientam tiek piegādāti bez maksas.

Maksas paziņojumu cena fiziskām personām ir 0,11 Eur, juridiskām personām – 0,13 Eur (tajā skaitā arī PVN). Saskaņā ar līgumu, šī summa tiek iekasēta no klienta Mobilly konta.

Ja rodas kādi jautājumi, zvani 1859 vai 22001859.

Ko darīt, ja nezinu, kādā Mobilly tarifu zonā atrodos?

Precīzu autostāvvietas tarifu zonu iespējams noteikt Mobilly aplikācijas zonu kartē vai Mobilly mājaslapā.



Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.



Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.



Jautājumu gadījumā vienmēr vari sazināties ar Mobilly klientu servisu, zvanot uz 1859*.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kas ir Mobilly tarifu zona?

Tas ir apzīmējums katrai autostāvvietai, kuru var apmaksāt ar Mobilly.

Konkrētās tarifu zonas burts vai burti norāda, kur atrodas Tavs auto un kāds tarifs tiks iekasēts par nostāvēto laiku.



Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.



Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.

Kā apturēt apmaksu, ja ir aktivizēti vairāki automašīnas numuri no viena Mobilly konta?

Lai apturētu apmaksu, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu:



STOP AUTO (kur AUTO – automašīnas numurs, kuru vēlies apturēt).

Kāda īsziņa man ir jāsūta, lai apmaksātu divus auto no viena Mobilly konta?

Īsziņas teksts nemainās. Par katru auto numuru jāsūta atsevišķa sms, kurā norādīts auto numurs.