Autostāvvietas un ērta autostāvvietu apmaksa ar telefonu | Mobilly

Ērti apmaksāt autostāvvietu

Nemeklē automātu

Maksā telefona aplikācijā, neizkāpjot no automašīnas

Maksā par nostāvēto

Ar aplikāciju norēķinies precīzi tikai par izmantoto laiku

Pārvaldi attālināti

Pagarini stāvvietas apmaksu, neejot atpakaļ pie auto

Izcils serviss

Ja rodas jautājumi, zvani Mobilly klientu servisam - mēs palīdzēsim!

Par autostāvvietām

Vai ir iespējams atteikties no Mobilly izsūtītajiem paziņojumiem, kas uz manu telefonu tiek sūtīti īsziņas veidā?

Jā, no atbildes un atgādinājuma paziņojumiem iespējams atteikties Mobilly mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Izmaiņas iespējams veikt sadaļā Profils. Atbildes un atgādinājuma īsziņas Tu vari atslēgt, arī piezvanot mums uz 1859*. Pirms to dari, lūdzu, iepazīsties ar paziņojumu veidiem, kādus izsūtām klientiem.



Mobilly ikdienā saviem klientiem izsūta šādus paziņojumus:

1. atbildes paziņojumus, kurus klients saņem vienmēr, kā atbildi no Mobilly, ja apmaksu uzsāk ar īsziņas palīdzību vai aplikācijā uz konkrētu laiku uzliktā autostāvvietas apmaksa ir beigusies; šī īsziņa vērš klienta uzmanību uz to, ka apmaksa ir apturēta, un atgādina, ka apmaksa ir jāuzsāk atkārtoti, ja klienta automašīna vēl atrodas autostāvvietā,

2. atgādinājuma paziņojumus, kas pēc noklusējuma tiek izsūtīti visiem klientiem ik pēc 120 minūtēm, lai atgādinātu par to, ka joprojām tiek veikta autostāvvietas apmaksa un palīdzētu izvairīties no pārmaksas,

3. brīdinājuma paziņojumus, ko klients saņem gadījumā, ja kaut kas nav izdarīts pareizi vai Mobilly konta bilance tuvojas beigām; šīs īsziņas ir bez maksas,

4. obligātos atbildes un darījumu transakcijas paziņojumus, kuru nosūtīšanu pieprasa autostāvvietas īpašnieks.



Atbildes, atgādinājuma un obligātās atbildes īsziņas maksa ir 0,11 EUR, un šī summa tiek iekasēta no Mobilly konta bilances.



No atgādinājuma paziņojumiem neiesakām atteikties, jo pieredze rāda, ka gadījumos, kad apmaksa netiek apturēta laicīgi, viena šāda pārmaksa izmaksā dārgāk nekā atgādinājuma ziņās iztērētā summa.



Ja rodas kādi jautājumi, zvani 22001859.

Ko darīt, ja nezinu, kādā Mobilly tarifu zonā atrodos?

Precīzu autostāvvietas tarifu zonu iespējams noteikt Mobilly aplikācijas zonu kartē vai Mobilly mājaslapā.



Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.



Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.



Jautājumu gadījumā vienmēr vari sazināties ar Mobilly klientu servisu, zvanot uz 1859*.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kas ir Mobilly tarifu zona?

Tas ir apzīmējums katrai autostāvvietai, kuru var apmaksāt ar Mobilly.

Konkrētās tarifu zonas burts vai burti norāda, kur atrodas Tavs auto un kāds tarifs tiks iekasēts par nostāvēto laiku.



Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.



Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.

Kā apturēt apmaksu, ja ir aktivizēti vairāki automašīnas numuri no viena Mobilly konta?

Lai apturētu apmaksu, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu:



STOP AUTO (kur AUTO – automašīnas numurs, kuru vēlies apturēt).

Kāda īsziņa man ir jāsūta, lai apmaksātu divus auto no viena Mobilly konta?

Īsziņas teksts nemainās. Par katru auto numuru jāsūta atsevišķa sms, kurā norādīts auto numurs.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.