Ērti apmaksāt autostāvvietu

Nemeklē automātu

Maksā telefona lietotnē, neizkāpjot no auto

Maksā par nostāvēto

Ar lietotni norēķinies precīzi tikai par izmantoto laiku

Pārvaldi attālināti

Pagarini stāvvietas apmaksu, neejot atpakaļ pie auto

Izcils serviss

Ja rodas jautājumi, zvani Mobilly klientu servisam - mēs palīdzēsim!

Par autostāvvietām

Kurās autostāvvietās var maksāt ar Mobilly?

Šobrīd ar Mobilly var maksāt vairāk nekā 200 autostāvvietās Rīgā, Daugavpilī, Liepājā un citur Latvijā, kā arī par vairāk kā 140 “Ühisteenused AS” autostāvvietām Igaunijas lielākajās pilsētās – Tallinā, Tartu, Narvā un citās. Sarakstu ar aktīvām autostāvvietām kartē var aplūkot šeit.

Kāda veida paziņojumus izsūta Mobilly?

Mobilly ikdienā saviem klientiem izsūta šādus paziņojumus:





1) atbildes paziņojumus,kurus klients saņem kā atbildi no Mobilly, ja:

– apmaksu uzsāk ar īsziņas palīdzību vai Mobilly lietotnē;

– uz konkrētu laiku uzstādītais autostāvvietas apmaksas laiks ir beidzies;

– apmaksa ir apturēta.



Atbildes paziņojumi, kurus klients saņem lietotnē, ir bez maksas. Savukārt, ja klients neizmanto Mobilly lietotni, bet lieto īsziņu komandas, tad Mobilly atbildes paziņojumi ir par maksu.



2) atgādinājuma paziņojumus, kas pēc noklusējuma tiek izsūtīti visiem klientiem ik pēc 2 stundām, lai atgādinātu, ka joprojām tiek veikta autostāvvietas apmaksa un lai palīdzētu izvairīties no pārmaksas.



Atgādinājuma paziņojumi ir maksas pakalpojums. Tomēr, klients var izvēlēties cik bieži šos paziņojumus saņemt – sākot ar reizi katrās 30 minūtēs līdz vienai reizei diennaktī.  Balstoties mūsu pieredzē, iesakām saglabāt paziņojumu regularitāti atbilstoši individuāliem paradumiem. Gadījumos, kad apmaksa netiek apturēta laicīgi, izmaksas parasti ir daudz augstākas nekā par atgādinājuma paziņojumiem izdotā naudas summa.



3) brīdinājuma paziņojumus, ko klients saņem gadījumā, ja kaut kas, nosūtot SMS komandas vai izmantojot lietotni, nav izdarīts pareizi vai arī, ja Mobilly konta bilance tuvojas beigām.



Brīdinājuma paziņojumi klientiem, kas izmanto Mobilly lietotni, tiek piegādāti bez maksas. Savukārt klientiem, kas Mobilly pakalpojumus izmanto sūtot īsziņas, tie ir maksas pakalpojums.



4) obligātos atbildes un darījumu transakcijas paziņojumus, kuru nosūtīšanu pieprasa pakalpojuma sniedzējs.



Obligātie atbildes un darījumu transakcijas paziņojumi, ko pieprasa pakalpojuma sniedzējs, ir maksas pakalpojums.



Maksas paziņojumu cena fiziskām personām ir 0,11 Eur, juridiskām personām – 0,13 Eur (tajā skaitā arī PVN).

Ja rodas kādi jautājumi, zvani 1859 vai 22001859.

Ko darīt, ja nezinu, kādā Mobilly tarifu zonā atrodos?

Precīzu autostāvvietas tarifu zonu iespējams noteikt Mobilly lietotnes zonu kartē vai Mobilly mājaslapā.



Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.



Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.



Jautājumu gadījumā vienmēr vari sazināties ar Mobilly klientu servisu, zvanot uz 1859*.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kas ir Mobilly tarifu zona?

Tas ir apzīmējums katrai autostāvvietai, kuru var apmaksāt ar Mobilly.

Konkrētās tarifu zonas burts vai burti norāda, kur atrodas Tavs auto un kāds tarifs tiks iekasēts par nostāvēto laiku.



Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.



Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.

Kā apturēt apmaksu, ja ir aktivizēti vairāki automašīnas numuri no viena Mobilly konta?

Lai apturētu apmaksu, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu:
STOP AUTO (kur AUTO – automašīnas numurs, kuru vēlies apturēt).