Sūdzību un strīdu izskatīšana
Lejuplādēt dokumentuMēs pastāvīgi rūpējamies par to, lai mūsu klientiem tiktu piedāvāti visaugstākās kvalitātes finanšu pakalpojumi un nodrošināts tāds pakalpojumu klāsts un apkalpošanas līmenis, kas pārsniedz klientu cerības.
Tomēr, ja Jūs esat neapmierināts ar mūsu produktu vai pakalpojumu, vai arī Jūs neapmierina apkalpošanas kvalitāte, lūdzam mūs informēt par to.
Visas sūdzības, ierosinājumus un priekšlikumus Mobilly rūpīgi analizē un uz gūto secinājumu pamata cenšas atbilstoši uzlabot pakalpojumus un apkalpošanas kvalitāti.
Esiet laipni aicināti izteikt ierosinājumus un priekšlikumus pa tālruni 1859 vai rakstot uz mūsu e-pastu: [email protected]
Lejuplādēt dokumentu