Mobilly Automatic | Mobilly

Stāvvietu apmaksas pakalpojums „Mobilly Automatic” ļauj stāvvietas apmaksu veikt pilnībā automatizētā veidā. Stāvvietas, kurās pieejama automātiskā apmaksa, var atpazīt pēc īpašas zīmes, kas redzama gan pie iebraukšanas konkrētajā stāvvietā, gan “Mobilly” lietotnē – stāvvietas burtu kods ir attēlots uz gaiši zaļa fona. Tāpat “Mobilly” lietotnē pie šīm stāvvietām redzama norāde “Automatic”.

Kā darbojas Mobilly Automatic stāvvieta?

Iebraucot autostāvvietā, videokameras fiksē Tava auto numuru, atver barjeru un sistēma sāk laika atskaiti. Savukārt, izbraucot no autostāvvietas, kamera nolasa auto numuru, “Mobilly” pārbauda konta atlikumu, apmaksa automātiski apstājas un autostāvvietas barjera atveras, ļaujot Tev izbraukt no autostāvvietas.

Piebrauc pie barjeras

Kamera nolasa auto numuru

Novieto auto stāvvietā

Kā apmaksāt Mobilly Automatic stāvvietas?

Izvēlies tarifu zonu

Pievieno auto Automatic apmaksai

Turpmāk viss notiks automātiski

Par Mobilly Automatic

Man ir abonements kādā no autostāvvietām, kas atrodas Automatic zonā, ko darīt?

Ņem vērā, ka abonements parasti tiek noformēts uz personu, nevis auto numuru, tādēļ pievērs pastiprinātu uzmanību tam, vai Tavs auto ir piesaistīts Automatic apmaksai. Automātisko apmaksu lietotnē vari izslēgt pats, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto un uzspiežot uz zīmulīša pie attiecīgā auto numura. Lai Automatic apmaksa izvēlētajam auto ar Mobilly netiktu veikta, sadaļā Automatic iestatījumi uzspied uz Automātiski apmaksājamo zonu saraksts un izņem atzīmi no konkrētās zonas.

Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs!

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Ikdienā es izmantoju dažādus EuroPark produktus, piemēram, atlaižu kartes, QR koda atlaides, īstermiņa abonementu vai priekšapmaksas karti, kā varu tos izmantot Automatic zonās?

Ja vēlies izmantot kādu no šiem EuroPark produktiem, apmaksu ar Mobilly veikt nevarēsi, jo šobrīd šo produktu izmantošana Automatic zonās nav iespējama. Pirms iebraukšanas autostāvvietā neaizmirsti izslēgt Automatic apmaksu manuāli.

Automatic apmaksu lietotnē vari izslēgt, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto. Uzspiežot uz zīmulīša pie attiecīgā auto numura, atver sadaļu Automatic iestatījumi un uzspied uz automātiski apmaksāto zonu saraksta, kur varēsi deaktivizēt Automatic izmantošanu konkrētajā autostāvvietā. Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs.

Ja nākamreiz vēlēsies konkrētajā Automatic zonā veikt apmaksu ar Mobilly, neaizmirsti šim auto atkal ieslēgt automātisko apmaksu.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kā atvienot auto numuru no Automatic apmaksas?

Mobilly lietotnē augšējā labajā stūrī, uzspiežot uz 3 svītriņām, ieraudzīsi sava Mobilly konta iestatījumus. Spied uz sadaļas Mani auto, atrodi attiecīgā auto numuru un spied uz zīmulīša ikonas.

Sadaļā Automatic iestatījumi, piespiežot zaļo pogu pie norādes Ieslēgt Automatic apmaksu, poga paliks pelēka – tas nozīmē, ka auto numurs ir atvienots no Automatic zonas automātiskās apmaksas.

Sadaļā Automatic iestatījumi Tu varēsi gan ieslēgt, gan izslēgt auto numura Automatic apmaksu, kā arī mainīt kontu, no kura veiksi apmaksu, ja Tavam telefona numuram ir atļauts veikt apmaksu arī no kāda uzņēmuma konta.

Esmu uzņēmuma konta lietotājs. No kura Mobilly konta uzsāksies apmaksa, iebraucot Mobilly Automatic zonā?

Mobilly Automatic zonās katram auto vari atsevišķi iestatīt, no kura konta (privātā vai uzņēmuma) primāri uzsāksies apmaksa. To vari izdarīt konkrētās Mobilly Automatic zonas aprakstā pie auto numura vai sadaļā Mani Auto.

Kurās Mobilly zonās šobrīd ir pieejama Automatic apmaksa?

Šobrīd Automatic darbojas JTA un JTO (“Jaunā Teika”), GER (Ģertrūdes 15/17) un RIX (Starptautiskā lidosta “Rīga”) zonās.