Autostāvvietas
Cik maksā autostāvvieta, maksājot ar Mobilly?
Vairumā autostāvvietu cenas ir tieši tādas pašas, kā maksājot automātos atbilstoši tarifam. Papildus transakcijas maksa ir autostāvvietām ielu malās (A, B, C, D, R, V zonās) un lidostā (RIX zonā) - 0,12 EUR apmērā.
Kurās autostāvvietās var maksāt ar Mobilly?
Šobrīd ar Mobilly var maksāt vairāk nekā 200 autostāvvietās Rīgā, Daugavpilī, Liepājā un citur Latvijā, kā arī par vairāk kā 140 “Ühisteenused AS” autostāvvietām Igaunijas lielākajās pilsētās – Tallinā, Tartu, Narvā un citās. Sarakstu ar aktīvām autostāvvietām kartē var aplūkot šeit.
Vai telefona numurs, kurš ir pievienots Mobilly uzņēmuma kontam, var veikt autostāvvietas apmaksu no sava Mobilly privātā konta?
Jā. Kaut arī telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, visus pakalpojumus Tu vari apmaksāt arī kā privātpersona, pievienojot bankas karti un papildinot Mobilly kontu vai veicot apmaksu pie telefona rēķina.
Kā es varu apmaksāt autostāvvietu ar Mobilly lietotni?
1. Lejupielādē lietotni telefonā. Ieraksti lietotnē savu telefona numuru. Saņemsi paroli īsziņas formātā. Ievadi to lietotnē, un Tavs konts ir reģistrēts! 2. Pievieno bankas karti. Pievieno savu bankas karti Mobilly lietotnē un turpmāk papildini kontu ar vienu pogas spiedienu. Pēc papildināšanas naudu vari tērēt autostāvvietu apmaksai. 3. Lietotnē izvēlies sadaļu Stāvvietas, izvēlies Mobilly tarifu zonu, norādi sava auto numuru un spied START*. * Pirms tam pārliecinies, ka Mobilly kontā ir pietiekams atlikums. 4. Lai apturētu autostāvvietas apmaksu, spied pogu STOP.
Vai samaksu par autostāvvietu varu veikt lietotnē, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?
Jā, LMT, Bites un Tele2 pēcapmaksas klienti var maksāt par autostāvvietām, summu pieskaitot savam telefona rēķinam. Lai uzsāktu apmaksu, spied pogu Maksāt pie telefona rēķina. Lai apturētu autostāvvietas apmaksu, spied pogu STOP. Autostāvvietā iztērētā summa kopā ar mobilā operatora komisijas maksu tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam. Komisijas maksa ir 0,25 EUR, operatora Tele2 komisijas maksa ir 0,35 EUR. Esi vērīgs! • LMT viena darījuma maksimālā summa ir 30 EUR. • Tele2 viena darījuma maksimālā summa ir 30 EUR. • Bites kopējā darījumu maksimālā summa mēnesī ir 40 EUR, ieskaitot ar Mobilly nesaistītus pakalpojumus. Gadījumā, ja klients ir sasniedzis viena darījuma limitu, tad, lai turpinātu maksāt par autostāvvietu, apmaksa ir jāuzsāk atkārtoti.
Kas man ir jādara, lai apmaksātu divus auto no viena Mobilly konta lietotnē?
Pēc tam, kad esi aktivizējis apmaksu pirmajai automašīnai, lai uzsāktu apmaksu otrai automašīnai, pavirzi ekrānu nedaudz zemāk, kur Tev būs iespēja no jauna izvēlēties nepieciešamo tarifu zonu otram auto un aktivizēt to, tāpat kā pirmo.
Kā veikt apmaksu par periodu autostāvvietās ar Mobilly lietotnes palīdzību?
1. Lietotnē izvēlies konkrēto tarifu zonu, kurā vēlies novietot savu auto. 2. Norādi, kuram auto vēlies apmaksāt periodu. 3. Spied pogu Citas iespējas. 4. Spied pogu Maksāt par periodu*, un periods ir apmaksāts**. * Perioda maksu nevar izvēlēties, ja apmaksa tiek veikta pie telefona rēķina. ** Ja Tavā kontā nebūs pietiekams atlikums, bet būs pievienota bankas karte, summas starpību, kas pietrūks perioda apmaksai, paņemsim no Tavas kartes automātiski.
Vai par autostāvvietu iespējams maksāt, sūtot īsziņu?
Jā, lai uzsāktu apmaksu, sūti SMS* uz 1859 ar tekstu: START atstarpe AUTO atstarpe ZONA. AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram, AB1221, ZONA - tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram, X. Īsziņas piemērs: START AB1221 X * Pirms tam pārliecinies par sava Mobilly konta atlikumu. Ja vēlies apmaksu veikt pie telefona rēķina, tad sūti SMS ar tekstu: MSTART atstarpe AUTO atstarpe ZONA uz 1859. AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram, AB1221. ZONA - tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram, X. Īsziņas piemērs: MSTART AB1221 X Lai apturētu autostāvvietas apmaksu, sūti SMS ar tekstu STOP uz 1859.
Kā pārliecināties, ka apmaksa, sūtot SMS, ir uzsākta vai apturēta?
Mobilly īsziņas veidā atsūtīs Tev atbildi ar apstiprinājumu par veiksmīgu autostāvvietas apmaksas uzsākšanu vai pārtraukšanu. Arī kļūdas gadījumā Mobilly Tevi brīdinās ar īsziņu, tādēļ vienmēr izlasi atbildi, ko saņem! Šāds paziņojums īsziņas veidā privātpersonām izmaksā 0.11 EUR, bet juridiskām personām 0.11 EUR + PVN. Summa tiek iekasēta no Mobilly konta. Ar visiem paziņojumu veidiem vari iepazīties šeit.
Kāda īsziņa man ir jāsūta, lai apmaksātu divus auto no viena Mobilly konta?
Īsziņas teksts nemainās. Par katru auto numuru jāsūta atsevišķa sms, kurā norādīts auto numurs.
Kā apturēt apmaksu, ja ir aktivizēti vairāki automašīnas numuri no viena Mobilly konta?
Lai apturētu apmaksu, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu: STOP AUTO (kur AUTO - automašīnas numurs, kuru vēlies apturēt).
Kas ir Mobilly tarifu zona?
Tas ir apzīmējums katrai autostāvvietai, kuru var apmaksāt ar Mobilly. Konkrētās tarifu zonas burts vai burti norāda, kur atrodas Tavs auto un kāds tarifs tiks iekasēts par nostāvēto laiku. Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna. Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.
Ko darīt, ja nezinu, kādā Mobilly tarifu zonā atrodos?
Precīzu autostāvvietas tarifu zonu iespējams noteikt Mobilly lietotnes zonu kartē vai Mobilly mājaslapā. Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna. Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes. Jautājumu gadījumā vienmēr vari sazināties ar Mobilly klientu servisu, zvanot uz 1859*. * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Kāda veida paziņojumus izsūta Mobilly?
Mobilly ikdienā saviem klientiem izsūta šādus paziņojumus: 1) atbildes paziņojumus,kurus klients saņem kā atbildi no Mobilly, ja: - apmaksu uzsāk ar īsziņas palīdzību vai Mobilly lietotnē; - uz konkrētu laiku uzstādītais autostāvvietas apmaksas laiks ir beidzies; - apmaksa ir apturēta. Atbildes paziņojumi, kurus klients saņem lietotnē, ir bez maksas. Savukārt, ja klients neizmanto Mobilly lietotni, bet lieto īsziņu komandas, tad Mobilly atbildes paziņojumi ir par maksu. 2) atgādinājuma paziņojumus, kas pēc noklusējuma tiek izsūtīti visiem klientiem ik pēc 2 stundām, lai atgādinātu, ka joprojām tiek veikta autostāvvietas apmaksa un lai palīdzētu izvairīties no pārmaksas. Atgādinājuma paziņojumi ir maksas pakalpojums. Tomēr, klients var izvēlēties cik bieži šos paziņojumus saņemt - sākot ar reizi katrās 30 minūtēs līdz vienai reizei diennaktī. Balstoties mūsu pieredzē, iesakām saglabāt paziņojumu regularitāti atbilstoši individuāliem paradumiem. Gadījumos, kad apmaksa netiek apturēta laicīgi, izmaksas parasti ir daudz augstākas nekā par atgādinājuma paziņojumiem izdotā naudas summa. 3) brīdinājuma paziņojumus, ko klients saņem gadījumā, ja kaut kas, nosūtot SMS komandas vai izmantojot lietotni, nav izdarīts pareizi vai arī, ja Mobilly konta bilance tuvojas beigām. Brīdinājuma paziņojumi klientiem, kas izmanto Mobilly lietotni, tiek piegādāti bez maksas. Savukārt klientiem, kas Mobilly pakalpojumus izmanto sūtot īsziņas, tie ir maksas pakalpojums. 4) obligātos atbildes un darījumu transakcijas paziņojumus, kuru nosūtīšanu pieprasa pakalpojuma sniedzējs. Obligātie atbildes un darījumu transakcijas paziņojumi, ko pieprasa pakalpojuma sniedzējs, ir maksas pakalpojums. Maksas paziņojumu cena fiziskām personām ir 0,11 Eur, juridiskām personām - 0,13 Eur (tajā skaitā arī PVN). Ja rodas kādi jautājumi, zvani 1859 vai 22001859.