Jaunā Mobilly lietotne
Kā es varu sākt lietot jauno Mobilly lietotni?
Jauno lietotni vari sākt lietot atjaunojot esošo lietotni App veikalā, vecā lietotne nav jādzēš. Jaunā lietotne atbalsta Android viedierīcēs 9.0 un jaunāku versiju, iOS viedierīcēs 15.2 un jaunāku versiju. Visi iestatījumi jaunajā lietotnē saglabāsies. Ja tev kas neizdodas, droši sazinies ar mums zvanot 22001859.
Kas jaunajā lietotnē ir mainījies?
Auto sadaļā turpmāk atradīsi visas auto lietas – stāvvietas, automazgāšanu un elektroauto uzlādes. Auto sadaļā karte palīdzēs ērti plānot maršrutu un atrast nepieciešamo galamērķi. Starppilsētu sadaļa – šajā sadaļā vari iegādāties starppilsētu vilcienu un autobusu biļetes. Tās turpmāk būs apvienotas vienā sadaļā. Vilcienu un autobusu reisus varēsi atšķirt pēc ikonas – vilcienus apzīmē zila ikona, autobusus zaļa. Pilsētas – šajā sadaļā vari iegādāties Rīgas satiksme koda biļetes un Jelgavas abonementus. Un tas vēl nav viss – turpmāk lietotnē šajā sadaļā varēsi arī apskatīties Rīgas sabiedriskā transporta kustības sarakstus, kā arī izmantot reālā laika karti ērtai maršruta un laika plānošanai. Citi – šajā sadaļā atradīsi citus zināmus un jau iemīļotus pakalpojumus kā ziedojumi, RIX Fast Track, Muzeju biļetes u.c. Konta papildināšana – papildus jau esošajām Mobilly maciņa papildināšanas iespējām, tagad varēsi to papildināt arī izmantojot Apple Pay un Google Pay. Apmaksas veida izvēle - jaunajā lietotnē apmaksas veids (Mobilly maciņš, apmaksa no uzņēmuma konta, pie telefona rēķina u.c.) būs jāizvēlas pirms pakalpojuma apmaksas veikšanas. Sīkāku informāciju par jauno lietotni vari atrast šeit.
Kas jaunajā lietotnē jāņem vērā, ja man ir pieslēgts uzņēmuma konts?
Ja tev ir pieslēgts uzņēmuma konts, ņem vērā, ka turpmāk apmaksu no uzņēmuma konta būs jāizvēlas pirms pakalpojuma apmaksas veikšanas.
Vai es varu turpināt lietot veco Mobilly lietotni?
Lietotājiem būs iespēja vēl kādu laiku lietot veco Mobilly lietotni, taču ar laiku tā vairs netiks atbalstīta, tajā būs ierobežots pakalpojumu klāsts un būs nepieciešams pāriet uz jauno lietotnes versiju.
Man jaunā lietotne nedarbojas, ko man darīt?
Ja Tev kas neizdodas, droši sazinies ar mums zvanot 22001859 vai rakstot uz [email protected].