Konta papildināšana Archives | Mobilly

Konta papildināšana

Kā es varu papildināt savu Mobilly kontu?

Mobilly kontu iespējams papildināt:
• aplikācijā pievienojot bankas maksājumu karti sadaļā Mana karte un tad veicot Mobilly konta papildinājumu;
• Mobilly profilā, reģistrējoties www.mobilly.lv ar savu telefona numuru un Mobilly paroli - sadaļā Papildināšana kontu varēsi papildināt ar internetbankas pārskaitījumu vai pievienojot bankas maksājumu karti;
• piezvanot uz 1859* un nosaucot bankas kartes datus Mobilly operatoram.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kā es varu pievienot savu bankas karti Mobilly kontam?

Bankas karti vari pievienot:
• Mobilly aplikācijā sadaļā Mana karte;
• zvanot uz 1859* un nosaucot bankas kartes datus;
• Mobilly mājaslapā www.mobilly.lv, ieejot savā profilā un sadaļā Papildināšana veicot papildinājumu vismaz par 2,50 EUR.

Mobilly sistēmā iespējams pievienot šādas kartes: VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai es varu papildināt savu Mobilly kontu ar uzņēmuma bankas karti?

Jā, vari. Mobilly gan iesaka noslēgt uzņēmuma līgumu, jo tad katru mēnesi saņemsi pēcapmaksas rēķinu par veiktajiem darījumiem, līdz ar to uzņēmuma karte Mobilly profilā nebūs jāpievieno.

Vai kontam varu pievienot jebkuru bankas maksājumu karti?

Savam Mobilly kontam vari pievienot šādas bankas kartes: VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro.

Man neizdodas pievienot savu bankas karti Mobilly kontam. Kā man rīkoties?

Lai noskaidrotu konkrētu iemeslu, zvani uz 1859*.

Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas pievienot bankas maksājumu karti Mobilly kontam:
• bankas maksājumu kartē nav pietiekami daudz līdzekļu;
• ir ievadīts kļūdains bankas maksājumu kartes numurs vai derīguma termiņš;
• autorizācijas brīdī nav ievadīti korekti internetbankas dati.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Esmu papildinājis Mobilly kontu, bet neredzu savā kontā ieskaitīto naudu. Kā man rīkoties?

Atsūti bankas maksājuma uzdevumu uz info@mobilly.lv, norādot telefona numuru, kura kontu vēlējies papildināt. Mēģināsim atrast Tavu naudu.
Ja papildinājumu veici no internetbankas, tad turpmāk, lūdzu, papildini savu Mobilly kontu, izmantojot Mobilly mājaslapu. Veicot pārskaitījumu no internetbankas, konta papildināšanas process var aizņemt līdz pat 3 darba dienām.

Vai varu no jums saņemt informāciju par to, cik daudz naudas attiecīgajā laika periodā esmu iemaksājis Mobilly kontā?

Jā, šādu informāciju vari iegūt, reģistrējoties Mobilly mājaslapā un sadaļā Mans profils norādot savu telefona numuru un Mobilly paroli. Informāciju par veiktajiem konta papildinājumiem atradīsi sadaļā Izraksts -> Bilance.

Kāda ir minimālā un maksimālā summa, par kādu varu papildināt Mobilly privāto kontu?

Minimālā summa ir 2,50 EUR, maksimālā - 150 EUR.

Kā es varu atgūt Mobilly kontā iemaksāto naudu?

Lai atgūtu iemaksāto naudu, jāaizpilda un jāparaksta Mobilly naudas izmaksas veidlapa. Tā jāatsūta uz info@mobilly.lv vai jānosūta pa pastu uz Mobilly biroja adresi: Dzirnavu iela 91, k-3-20, Rīga, LV-1011.
Tiklīdz saņemsim iesniegumu, veiksim naudas izmaksu.

Kā papildināt citas personas Mobilly kontu?

Lai papildinātu citas personas Mobilly kontu, sūti SMS uz 1859 ar tekstu: SEND XX.XX YYYYYYYY, kur XX.XX – summa, YYYYYYYY – saņēmēja tālruņa numurs.

Papildinājumu vari veikt arī savā Mobilly profilā mūsu mājaslapā. Dodies uz sadaļu "Sūtīšana", ievadi nepieciešamos datus un veic papildināšanu.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.