Konta papildināšana
Kā es varu papildināt savu Mobilly kontu?
Mobilly kontu iespējams papildināt: • lietotnes izvēlnē, sadaļā Mobilly maciņš, vai sākuma skatā, spiežot plus zīmi pie Tava konta atlikuma, un pievienojot bankas maksājumu karti; • lietotnes izvēlnē, sadaļā Mobilly maciņš, vai sākuma skatā, spiežot plus zīmi pie Tava konta atlikuma un izvēloties Papildināt ar bankas kontu – šādi varēsi papildināt Mobilly maciņu caur internetbanku. • Mobilly profilā, autorizējoties www.mobilly.lv ar savu telefona numuru un Mobilly paroli - sadaļā Papildināšana kontu varēsi papildināt ar internetbankas pārskaitījumu vai pievienojot bankas maksājumu karti;
Kā es varu pievienot savu bankas karti Mobilly kontam?
Bankas karti vari pievienot: • Mobilly lietotnē sadaļā Mana karte; • Mobilly mājaslapā www.mobilly.lv, ieejot savā profilā un sadaļā Papildināšana veicot papildinājumu vismaz par 3,00 EUR. Mobilly sistēmā iespējams pievienot šādas kartes: VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro (tikai www.mobilly.lv). * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Vai es varu papildināt savu Mobilly kontu ar uzņēmuma bankas karti?
Jā, vari. Mobilly gan iesaka noslēgt uzņēmuma līgumu, jo tad katru mēnesi saņemsi pēcapmaksas rēķinu par veiktajiem darījumiem, līdz ar to uzņēmuma karte Mobilly profilā nebūs jāpievieno.
Vai kontam varu pievienot jebkuru bankas maksājumu karti?
Savam Mobilly kontam vari pievienot šādas bankas kartes: VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro (pēdējo tikai www.mobilly.lv). Atsevišķu valstu kartes izmantot Mobilly sistēmā nav iespējams.
Man neizdodas pievienot savu bankas karti Mobilly kontam. Kā man rīkoties?
Lai noskaidrotu konkrētu iemeslu, zvani uz 1859*. Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas pievienot bankas maksājumu karti Mobilly kontam: • bankas maksājumu kartē nav pietiekami daudz līdzekļu; • ir ievadīts kļūdains bankas maksājumu kartes numurs vai derīguma termiņš; • autorizācijas brīdī nav ievadīti korekti internetbankas dati. * Zvanam tiek piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Esmu papildinājis Mobilly kontu, bet neredzu savā kontā ieskaitīto naudu. Kā man rīkoties?
Atsūti bankas maksājuma uzdevumu uz [email protected], norādot telefona numuru, kura kontu vēlējies papildināt un īsu situācijas aprakstu. Palīdzēsim visu atrisināt.
Vai varu no jums saņemt informāciju par to, cik daudz naudas attiecīgajā laika periodā esmu iemaksājis Mobilly kontā?
Jā, šādu informāciju vari iegūt, ieejot Mobilly mājaslapā un sadaļā Mans profils norādot savu telefona numuru un Mobilly paroli. Informāciju par veiktajiem konta papildinājumiem atradīsi sadaļā Izraksts -> Bilance.
Kāda ir minimālā un maksimālā summa, par kādu varu papildināt Mobilly privāto kontu?
Minimālā summa ir 3,00 EUR, maksimālā - 150 EUR.
Kā es varu atgūt Mobilly kontā iemaksāto naudu?
Lai atgūtu iemaksāto naudu, jāaizpilda un jāparaksta Mobilly naudas izmaksas veidlapa. Elektroniski parakstīta, tā ir jāatsūta uz [email protected] vai jānosūta pa pastu uz Mobilly biroja adresi: Dzirnavu iela 91, k-3-20, Rīga, LV-1011. Tiklīdz saņemsim iesniegumu, veiksim naudas izmaksu.
Kā papildināt citas personas Mobilly kontu?
Lai papildinātu citas personas Mobilly kontu, sūti SMS uz 1859 ar tekstu: SEND XX.XX YYYYYYYY, kur XX.XX – summa, YYYYYYYY – saņēmēja tālruņa numurs.
Kādos gadījumos es varu veikt pirkumus ar Mobilly, maksājot uzreiz no bankas kartes?
Esam noteikuši minimālo papildināšanas summu, kas ir 3.00 EUR. Ja pirkums ir mazāks par 3.00 EUR, trūkstošā summa netiks paņemta uzreiz no kartes un ir nepieciešams veikt Mobilly konta papildinājumu vismaz par 3.00 EUR. Ja maciņā trūkstošā summa būs lielāka par 3.00 EUR, šo summu automātiski paņemsim no pievienotās bankas kartes. Piemēram, ja biļete maksā 1.15 EUR, tad iesakām papildināt Mobilly kontu par 3.45 EUR tādā veidā nodrošinot to, ka Mobilly kontā būs pietiekami līdzekļi trīs biļešu iegādei. Ja rodas jautājumi droši zvani 1859.