Maksājumi pie telefona rēķina
Kādus pakalpojumus es varu apmaksāt pie sava telefona rēķina?
Ja esi Tele2, LMT vai Bites pēcapmaksas klients, tad pie telefona rēķina vari pieskaitīt: • autostāvvietu apmaksu, izmantojot Mobilly lietotni vai sūtot īsziņu; • iebraukšanas maksu Jūrmalā, izmantojot Mobilly lietotni vai sūtot īsziņu. • maksu par Rīgas transporta biļetēm, izmantojot Mobilly lietotni; • maksu par autobusu biļetēm, izmantojot Mobilly lietotni; • maksu par vilcienu biļetēm, izmantojot Mobilly lietotni. • maksu par elektromobiļa uzlādi e-mobi.lv, sūtot īsziņu vai zvanot 1859*; * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Cik maksā autostāvvietas apmaksa pie telefona rēķina ar Mobilly?
Apturot apmaksu, mobilo sakaru operators iekasē darījuma apkalpošanas maksu (0,25 EUR, Tele2 klientiem – 0,35 EUR). Autostāvvietas tarifs, veicot maksājumu pie telefona rēķina, nemainās – vairumā stāvvietu cenas ir tādas pašas, kā maksājot automātos atbilstoši tarifam. Papildus transakcijas maksa ir autostāvvietām ielu malās (A, B, C, D, R, V zonās) un lidostā (RIX zonā) - 0,12 EUR + PVN apmērā.
Kas jāņem vērā, uzsākot apmaksu pie telefona rēķina?
Veicot apmaksu pie telefona rēķina, jāņem vērā, ka mobilo sakaru operatori Bite, Tele2 un LMT saviem klientiem piemēro viena darījuma limitu. Bite klientiem ir privātais limits*, ko klients norāda, slēdzot līgumu ar Biti, vai Bites profilā; Tele2 klientiem viena darījuma limits ir 30 EUR*; LMT klientiem viena darījuma limits ir 50 EUR*. * Ja klients ir sasniedzis viena darījuma limitu, tad, lai turpinātu apmaksu, maksājums ir jāuzsāk atkārtoti. Papildus viena darījuma limitam, operators nosaka arī klienta kopējo mēneša darījumu limitu. Aicinām sazināties ar savu operatoru, lai noskaidrotu savu mēneša limitu.
Vai man obligāti jāaktivizē Mobilly konts, lai veiktu apmaksu pie telefona rēķina?
Ja Tavs mobilo sakaru operators ļauj Tev veikt pēcapmaksas darījumus pie telefona rēķina, tad, lai varētu maksāt ar Mobilly, Tev nav jāveic Mobilly konta aktivizācija. Vienkārši uzsāc apmaksu pie telefona rēķina: • sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu MSTART AUTO Z, kur AUTO - automašīnas reģistrācijas numurs un Z - tarifu zonas burts vai burti, kurā atrodas Tava automašīna; • Mobilly lietotnē - kad esi izvēlējies tarifu zonu, kurā atrodas Tava automašīna, un norādījis automašīnas numuru, kuru vēlies apmaksāt, spied pogu Maksāt pie rēķina.
Kā jūs zināsiet, cik ilgi biju prom un kādu summu pievienot manam telefona rēķinam?
Brīdī, kad Mobilly informēs Tevi par veiksmīgu autostāvvietas apmaksas uzsākšanu, Mobilly sistēmā tiks uzsākta laika atskaite. Kad Tu atnāksi atpakaļ pie auto un apturēsi apmaksu lietotnē vai nosūtīsi īsziņu uz 1859 ar tekstu STOP, Mobilly apturēs maksājumu un summu par nostāvēto laiku pievienos Tava mobilā telefona rēķinam.
Kā es varu samaksāt autostāvvietas perioda maksu pie telefona rēķina?
Perioda apmaksa pie telefona rēķina izveidosies automātiski, tiklīdz tiks sasniegta perioda maksai atbilstošā summa. Vienkārši uzsāc apmaksu, kā ierasts: • nosūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu MSTART AUTO Z, kur AUTO - automašīnas reģistrācijas numurs un Z - tarifu zonas burts vai burti, kurā atrodas Tava automašīna; • Mobilly lietotnē - pēc tam, kad esi izvēlējies tarifu zonu, kurā atrodas Tava automašīna, un norādījis automašīnas numuru, kuru vēlies apmaksāt, spied pogu Maksāt pie rēķina. Mobilly sistēma uzsāks autostāvvietas apmaksu, veicot laika atskaiti, un, tiklīdz tiks sasniegta perioda maksas summa, sistēma neiekasēs vairāk, kā norādīts tarifu zonas aprakstā. Kad atgriezīsies pie auto, apturi apmaksu, kā ierasts, un Mobilly šo summu pieskaitīs pie Tava telefona rēķina kopā ar operatora noteikto darījuma apkalpošanas maksu - 0,25 EUR, Tele2 klientiem – 0,35 EUR.
Kur es varu iegūt informāciju par veiktajiem maksājumiem pie telefona rēķina?
Lai iegūtu atskaiti par Mobilly sistēmā veiktajiem darījumiem pie telefona rēķina, dodies uz Mobilly mājaslapas www.mobilly.lv sadaļu Mans profils, kur jānorāda savs telefona numurs un parole. Ja nepieciešams iegūt paroli, sūti īsziņu ar tekstu PAROLE uz 1859. Darījumu atskaite atrodama sadaļā Izraksts -> Darījumi pie rēķina. Norādot vēlamo laika posmu sadaļā no, līdz un uzspiežot pogu Nosūtīt, saņemsi nepieciešamo atskaiti. Uzspiežot uz pogas ar printera attēlu, saņemsi darījumu atskaiti ar PVN.
Par autostāvvietām vienmēr esmu maksājis pie telefona rēķina, bet tagad saņemu atteikumu. Kādēļ tā?
Lai noskaidrotu precīzu iemeslu, zvani 1859*. Biežākie iemesli, kādēļ tiek atteikts maksājums pie telefona rēķina: • klients ir mainījis mobilā telefona operatoru; • ir mainīts mobilā telefona operatora tarifu plāns, kurā nav atļauta pēcapmaksa pie telefona rēķina; • pēdējais veiktais maksājums nav veiksmīgi pievienots telefona rēķinam; • sasniegts mobilā telefona operatora limits, cik lielu summu iespējams pievienot telefona rēķinam. Informāciju par limitiem atradīsi šeit: Kas jāņem vērā, uzsākot apmaksu pie telefona rēķina? * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Neizdodas veikt apmaksu pie telefona rēķina, no Mobilly saņemu atbildi, ka maksājums netika veikts, jo pēdējais darījums nav bijis veiksmīgs. Kādēļ tā?
Lai noskaidrotu precīzu iemeslu, zvani 1859*. Biežākie iemesli, kādēļ pēdējais darījums netiek pievienots pie telefona rēķina: • klients ir mainījis mobilā telefona operatoru; • operators nav atļāvis veikt apmaksu pie telefona rēķina; • sasniegts mobilā telefona operatora limits, cik lielu summu iespējams pievienot telefona rēķinam. Informāciju par limitiem atradīsi šeit: Kas jāņem vērā, uzsākot apmaksu pie telefona rēķina? * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.