Par autobusu biļetēm Archives | Mobilly

Par autobusu biļetēm

Kā es varu iegādāties autobusa biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājas lapā sadaļā "Autobusi" vai telefonā Mobilly aplikācijā. Aplikācijā izvēlies sadaļu Autobusi, norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied “Pirkt biļeti”. Pirms tam pārliecinies, ka savam Mobilly kontam esi pievienojis bankas maksājumu karti.

Kā es saņemšu biļeti?

Mobilly iegādāto autobusa biļeti nosūtīs Tev uz e-pastu, ko norādīsi, pērkot biļeti. Kā arī biļete tiks saglabāta mobilajā lietotnē un Mobilly mājas lapā sadaļā Biļetes.

Cik maksā autobusa biļete, pērkot to ar Mobilly?

AS “CATA”, "Nordeka" un SIA "Jelgavas autobusu parks" autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu, autobusa biļetes cena būs tāda pati kā biļešu kasē.
Citu pārvadātāju reisiem Mobilly biļetēm ir viena no zemākajām komisijas maksām internetā.

Kāda ir pakalpojuma komisijas maksa?

AS “CATA”, "Nordeka" un SIA "Jelgavas autobusu parks" autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu.
Pārējiem pārvadātājiem Mobilly nodrošina zemāko komisijas maksu internetā – līdz pat 60% lētāk nekā citiem.

Bez tam, Mobilly piedāvā rezervēt sēdvietu autobusā.

Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas, kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. Summa, ko iespējams atgriezt ir 75% apmērā no biļetes cenas. Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu atgriešanu, dodies uz sadaļu "Biļetes" un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859*. Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859

Vai, iekāpjot autobusā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?

Personu apliecinošs dokumentu kopā ar atlaides apliecinošo dokumentu Tev būs jāuzrāda šoferim tikai tad, ja izmanto kādu no Mobilly piedāvātājam atlaidēm.

Līdzi obligāti jābūt kādam personu apliecinošam dokumentam ar fotogrāfiju (piem.,skolēna, vadītāja vai pensionāra apliecībai, ID kartei, pasei u.c.) un dokumentam, kas apliecina, ka Tu vari saņemt izvēlēto atlaidi.

Ko darīt, ja biļete tiek netīšām izdzēsta?

Ja netīšām esi izdzēsis e-pastu, Mobilly iegādāto autobusa biļeti vienmēr varēsi apskatīt un uzrādīt šoferim Mobilly aplikācijā sadaļā Autobusi vai to atkārtoti lejuplādēt Mobilly mājas lapā sadaļā Biļetes.

Vai varu iegādāties autobusa biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Ja esi LMT vai Bite pēcapmaksas klients un Tev ir atļauts veikt paaugstinātas maksas pakalpojumus, tad varēsi apmaksāt autobusa biļeti pie telefona rēķina. Jāņem vērā, ka šādi biļeti varēsi iegādāties tikai Mobilly aplikācijā. Lai iegādātos autobusa biļeti mājas lapā, vispirms būs jāpapildina Mobilly konts.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.