Par Mobilly Automatic Archives | Mobilly

Par Mobilly Automatic

Kā sākt lietot Automatic apmaksu ar Mobilly?

Sākumā savā Mobilly aplikācijā Stāvvietu sadaļā atver konkrēto tarifu zona un pievieno savu auto numuru Automatic jeb automātiskajai apmaksai. Ja jau esi iebraucis Automatic zonā, Tu saņemsi jautājumu, vai šobrīd atrodies attiecīgajā zonā un vēlies uzsākt apmaksu. Ja esi jau iebraucis zonā, spied UZSĀKT un sagaidi, kamēr paradās aktīvās apmaksas pulkstenītis. Ja zonā šobrīd neatrodies, spied ATCELT. Ja šobrīd neatrodies zonā un esi aktivizējis Automatic apmaksu,tad nākamajās reizēs, kad piebrauksi pie zonas, iebraukšanas barjera atvērsies pati un apmaksa uzsāksies automātiski – aplikācija nebūs pat jāatver. Aplikācijas sadaļā "Mani auto" vari nomainīt "Automatic iestatījumus", lai izvēlētos, kurās Automatic zonās vēlies atļaut automātisku apmaksas uzsākšanu. Pirms izbrauc no Automatic zonas pārliecinies, ka esi pievienojies savu bankas karti Mobilly kontam.

Esmu jau piesaistījis savu auto numuru Automatic apmaksai. Kā uzsāksies apmaksa?

Kad brauksi iekšā jebkurā no zonām ar Automatic atzīmi, stāvvietas kamera nolasīs Tavu auto numuru. Mēs pārbaudīsim, vai nolasītais auto numurs ir piesaistīts Automatic apmaksai kādam Mobilly kontam, un uzsāksim apmaksu. Automātiski atvērsies arī barjera, un Tu varēsi braukt iekšā. Automatic zonas ir super ērtas atkārtotiem maksājumiem – nav nepieciešams atvērt Mobilly aplikāciju, tas fonā notiks automātiski.

Kāpēc iebraukšanas barjera nepaceļas, kaut arī esmu piesaistījis auto Automatic apmaksai?

Visticamāk, ka kamera ir nepareizi nolasījusi auto numura zīmi. Iesakām sekot līdzi savas numurzīmes tīrībai. Ja barjera nepaceļas, ņem iebraukšanas biļeti un brauc iekšā. Pēc tam zvani 1859*, palīdzēsim uzsākt apmaksu ar Mobilly. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kā izbraukt no Automatic zonas un apturēt apmaksu?

Kad vēlēsies doties ārā no zonas, Tev nav jādara nekas – kamera nolasīs Tava auto numuru, Mobilly pārbaudīs konta atlikumu un apturēs apmaksu, barjera automātiski pacelsies un Tu varēsi ērti izbraukt no zonas! Galvenais, lai kontā ir pietiekami daudz līdzekļu apmaksas veikšanai. Ja Tavā Mobilly kontā nebūs pietiekami daudz naudas, taču Tev ir piesaistīta bankas karte, mēs trūkstošo summu paņemsim no bankas kartes. Ja bankas karte piesaistīta nav, izbraukt varēsi tikai tad, kad papildināsi Mobilly kontu. Zvani 1859*, palīdzēsim! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kādas Mobilly Automatic zonas šobrīd ir?

Šobrīd ir RG (Galleria Riga), VL (Viesnīca Latvija), ST (Origo), GER (Ģertrūdes 15/17) un JA (Jēkaba Arkāde) zonas.

Esmu uzņēmuma konta lietotājs. No kura Mobilly konta uzsāksies apmaksa Mobilly Automatic?

Mobilly Automatic zonās katram auto vari atsevišķi iestatīt, no kura konta primāri uzsākt apmaksu - privātā vai uzņēmuma. To vari izdarīt konkrētajā Mobilly Automatic zonas aprakstā pie auto numura vai sadaļā "Mani Auto".

Kāpēc izbraukšanas barjera nepaceļas?

Visticamāk, ka kamera ir nepareizi nolasījusi auto numura zīmi. Iesakām sekot līdzi savas numurzīmes tīrībai. Vēl iespējams, ka Tavā Mobilly kontā nav pietiekami daudz līdzekļu, lai apturētu stāvvietas apmaksu. Par šādiem gadījumiem Tu saņemsi paziņojumu savā telefonā par nepieciešamību papildināt kontu, pirms brauc ārā. Ja tomēr apmaksa veiksmīgi ir notikusi, bet barjera nepaceļas, zvani 1859*, palīdzēsim! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai Automatic zonas varu apmaksāt arī pie mobilā telefona rēķina vai apmaksu veikt ar SMS?

Pagaidām zonas ar Automatic apzīmējumu iespējams apmaksāt tikai Mobilly aplikācijā, taču nākotnē strādāsim pie papildus lietošanas veidiem. Pie telefona rēķina vai ar SMS apmaksāt tās pagaidām nevar.

Ko nozīmē “piesaistīt savu auto numuru Automatic zonu apmaksai”?

Mobilly aplikācijā norādi, ka šo konkrēto auto numuru, visās Automatic zonās, turpmāk apmaksāsi ar savu Mobilly kontu. Tātad nebūs svarīgi, vai ar šo auto brauksi Tu vai kāds cits – ja konkrētais auto numurs būs piesaistīts Tavam Mobilly kontam Automatic apmaksai, tad par stāvvietu maksāsi Tu.

Kā atvienot auto numuru no Automatic apmaksas?

Mobilly aplikācijā augšējā labajā stūrī nospiežot uz 3 svītriņām ieraudzīsi sava Mobilly konta iestatījumus. Spied uz sadaļas “Mani auto”, atrodi attiecīgā auto numuru un spied uz zīmulīša ikonas. Sadaļā "Automatic iestatījumi" piespiežot zaļo pogu pie norādēs "Ieslēgt Automatic apmaksu", poga paliks pelēka - tas nozīmē, ka auto numurs ir atvienots no Automatic zonas automātiskās apmaksas. Sadaļā "Automatic iestatījumi" Tu varēsi gan ieslēgt, gan izslēgt šī numura Automatic apmaksu, kā arī mainīt kontu no kura veiksi apmaksu, ja Tavam telefona numuram ir atļauts veikt apmaksu arī no kāda uzņēmuma konta.

Kā zināt, kurās zonās uzsāksies Automatic apmaksa?

Šajā zonās gan Mobilly aplikācijā, gan pie iebraukšanas stāvvietā varēsi redzēt Automatic atpazīšanas zīmi. Stāvvietas burtu norāde būs gaiši zaļā krāsā, un aplikācijā stāvvietu sarakstā parādīsies zaļa atzīme – Automatic. Automātiskā apmaksa uzsāksies visās stāvvietās ar Automatic atzīmi, neatkarīgi no to apsaimniekotāja.

Man ir abonements kādā no autostāvvietām, kas ir Automatic zona, ko darīt?

Ņem vērā, ka abonements parasti tiek noformēts uz personu, nevis auto numuru, tādēļ pievērs pastiprinātu uzmanību, vai Tavs auto nav piesaistīts Automatic apmaksai. Automātisko apmaksu aplikācijā vari izslēgt pats, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto, attiecīgajam numuram uzspiežot uz zīmulīša sadaļā "Automatic iestatījumi" spiežot uz automātiski apmaksāto zonu saraksts, varēsi izņemt atzīmi no konkrētās zonas. Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Esmu iebraucis Automatic zonā, apmaksa uzsākās, bet man uz bankas kartes vairāk nav līdzekļu. Ko darīt?

Ja Tev makā ir kāda cita bankas karte, pievieno to savam Mobilly kontam un veic apmaksu, papildinot Mobilly kontu. Ja citas bankas kartes nav, lūdzu zvani 1859* vai attiecīgās zonas operatora klientu servisam, palīdzēsim apmaksu veikt citā veidā. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Ikdienā es izmantoju dažādus EuroPark produktus, piemēram, atlaižu kartes, QR koda atlaides, īstermiņa abonementu vai priekšapmaksas karti, kā varu tos izmantot Automatic zonās?

Ja vēlies izmantot kādu no šiem EuroPark produktiem, apmaksu ar Mobilly veikt nevarēsi, jo šobrīd šo produktu izmantošana Automatic zonās nav iespējama. Pirms iebraukšanas autostāvvietā neaizmirsti izslēgt Automatic apmaksu manuāli. Automatic apmaksu aplikācijā vari izslēgt, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto, attiecīgajam numuram uzspiežot uz zīmulīša sadaļā "Automatic iestatījumi" spiežot uz automātiski apmaksāto zonu saraksts, varēsi deaktivizējot Automatic izmantošanu konkrētajā autostāvvietā. Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs. Ja turpmāk vēlēsies konkrētajā Automatic zonā veikt apmaksu ar Mobilly, neaizmirsti automātisko apmaksu atkal ieslēgt. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai, lietojot Mobilly, tiek ievērota jaunā Eiropas Savienības Vispārīgās datu aizsardzības regula?

Vari nešaubīties - Tavi dati pie Mobilly ir drošībā. Mobilly pie sevis droši uzglabā tikai tos datus, kuru apstrādei Tu esi piekritis, attālināti noslēdzot līgumu ar Mobilly un piekrītot Mobilly lietošanas noteikumiem. Tev jebkurā brīdī ir tiesības pieprasīt pie mums uzglabātos datus par sevi, lūgt paskaidrojumu, kādēļ konkrētie dati tiek uzglabāti, kā arī veikt ievākto datu labojumus, ja tas iespējams likumiskā ceļā. Dati tiek uzglabāti tik ilgi, kamēr Tavs Mobilly konts ir aktīvs. Gadu pēc Tava Mobilly konta slēgšanas mēs datus anonimizējam (padarām neizsekojamus līdz Tavai personai) un uzglabājam vienīgi statistikas nolūkiem. Aktīvo lietotāju dati var tikt izmantoti dažādu Mobilly lietotāju paradumu analizēšanai un lietotāju grupēšanai, lai mēs varam piedāvāt Tev arvien labāku servisu. Karšu datu apstrādi veic Mobilly sadarbības partneris SIA Complete Payment Systems, kurš darbojas atbilstoši PCI DSS sertifikācijai par drošu karšu datu uzglabāšanu un datu kriptēšanu, tādēļ arī Tavi kartes dati ir pilnīgā drošībā. Visi pārējie dati par Tevi glabājas pie mums, SIA Mobilly. Ja Tev ir jebkādi jautājumi, zvani mums uz 1859* vai raksti info@mobilly.lv *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.