Uzņēmumiem
Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?
Lai varētu atvērt Mobilly uzņēmuma kontu, nepieciešams noslēgt līgumu*. Līgumu nepieciešams parakstīt ar drošu elektronisko parakstu un atsūtīt uz [email protected] vai iesniegt to klātienē Mobilly birojā, Dzirnavu ielā 91,k3 – 20, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. Tiklīdz būsim saņēmuši līgumu, izveidosim Jūsu uzņēmumam Mobilly kontu, un tā pieejas datus nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu. Līgums ir aplūkojams ŠEIT! * Ja nepieciešama palīdzība, vari sazināties ar mums zvanot uz 1859 vai 22001859. Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna.
Cik ilgā laikā tiks aktivizēts Mobilly uzņēmuma konts?
Tiklīdz saņemsim parakstītu līgumu, vēlākais 3 darba dienu laikā, datus ievadīsim Mobilly sistēmā, aktivizējot Jūsu uzņēmuma Mobilly kontu. Uzņēmuma konta pieejas informāciju nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu.
Līgums noslēgts. Kā pievienot telefona numurus Mobilly uzņēmuma kontam? Kā lietot Mobilly?
Lai pievienotu telefona numurus Jūsu uzņēmuma kontam, Jums jāautorizējas Mobilly mājaslapā www.mobilly.lv, norādot uzņēmuma Mobilly konta pieejas datus sadaļā Mans konts -> Uzņēmumiem. Lai pievienotu telefona vai automašīnu numurus, izmantojiet sadaļu Profils. Tiklīdz būsiet pievienojis norādīto telefona numuru, darbinieks varēs uzsākt autostāvvietas apmaksu no uzņēmuma konta. Sadaļā Profils iespējams veikt arī šādas izmaiņas: 1. norādīt konkrētu automašīnu numurus, kurus uzņēmuma kontam pievienotie telefona numuri varēs apmaksāt, 2. rediģēt atļautos pakalpojumus, kurus darbinieki varēs apmaksāt no uzņēmuma konta, 3. rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki varēs veikt apmaksu no uzņēmuma konta. Mobilly lietošanas instrukciju skatieties ŠEIT.
Vai no telefona numura, kurš ir pievienots Mobilly uzņēmuma kontam, varu veikt autostāvvietas apmaksu arī no sava Mobilly privātā konta?
Jā, viens un tas pats telefona numurs var veikt apmaksu gan no uzņēmuma konta, gan no privātā konta. Visērtāk apmaksu iespējams uzsākt no mobilās lietotnes. Lai uzsāktu apmaksu no privātā konta, pēc START nospiešanas, jānorāda, ka apmaksa tiks veikta no privātā konta. Tu vari uzsākt autostāvvietas apmaksu no privātā konta, arī sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu PSTART AUTO ZONA, kur AUTO - automašīnas numurs, kurai vēlies veikt autostāvvietas apmaksu, ZONA - tarifu zona, kurā ir novietots auto. Lai apturētu uzsākto autostāvvietas apmaksu, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu STOP.
Vai Mobilly uzņēmuma kontā pievienotajiem telefona numuriem var uzlikt dažādus uzstādījumus?
Nē, visiem uzņēmuma kontam piesaistītajiem darbiniekiem būs vienādi uzstādījumi.
Vai es varu pievienot savu mobilā telefona numuru diviem dažādiem uzņēmuma kontiem?
Nē, viens un tas pats telefona numurs Mobilly sistēmā var būt pievienots tikai vienam uzņēmuma kontam.
Kā var kontrolēt darbinieku tēriņus Mobilly?
Uzņēmuma kontaktpersonai ir iespēja noteikt, kurus pakalpojumus darbinieki var apmaksāt, kā arī ierobežot apmaksu uz konkrētām automašīnām un iestatīt laika limitu, ja tas nepieciešams. Ierobežojumus iespējams uzlikt, autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv ar uzņēmuma pieejas datiem. Sadaļā Profils iespējams veikt šādas izmaiņas: 1. norādīt konkrētus automašīnas numurus, kurus uzņēmuma kontam pievienotie telefona numuri varēs apmaksāt. Nenorādot konkrētus automašīnu numurus, pakalpojumus varēs apmaksāt jebkuram auto numuram. 2. rediģēt atļautos pakalpojumus, kurus darbinieki varēs apmaksāt no uzņēmuma konta, 3. rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki varēs veikt apmaksu no uzņēmuma konta. Saņemt detalizētas atskaites par veiktajiem darījumiem var sadaļā Izraksts -> Darījumi. Lai veiktu citas izmaiņas uzņēmuma kontā, sūtiet nepieciešamo izmaiņu aprakstu uz [email protected].
Darbinieks, kas līdz šim bija norādīts pie mūsu uzņēmuma kā kontaktpersona, vairs nestrādās pie mums. Kas mums ir jādara, lai nomainītu kontaktpersonu?
No uzņēmuma līgumā norādītā e-pasta uz [email protected] brīvā formā jānosūta e-pasts ar informāciju par veicamajām izmaiņām.
Vēlējos informēt, ka mūsu uzņēmumam mainās e-pasts. Kā man rīkoties?
No uzņēmuma līgumā norādītā e-pasta uz [email protected] brīvā formā jānosūta e-pasts ar informāciju par veicamajām izmaiņām.
Uzņēmumam ir Mobilly uzņēmuma konts, bet ir mainīts reģistrācijas numurs. Kā rīkoties, lai varētu turpināt izmantot Mobilly pakalpojumus?
Ja uzņēmumam mainās reģistrācijas numurs, nepieciešams noslēgt jaunu uzņēmuma līgumu. Ja nepieciešama papildu informācija, lūdzam zvanīt 1859*. * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Kā veikt stāvvietas apmaksu Mobilly lietotnē no uzņēmuma konta?
Lai veiktu apmaksu Mobilly lietotnē: 1. izvēlies tarifu zonu, kurā vēlies novietot auto, 2. norādi, kuru automašīnas numuru vēlies apmaksāt no uzņēmuma konta, 3. spied pogu START, 4. spied pogu Uzņēmuma konts, 5. sagaidi apstiprinājumu, kas uzrāda, ka apmaksa ir uzsākta. Lai apturētu apmaksu, spied pogu STOP.
Kā veikt apmaksu no uzņēmuma konta ar īsziņas palīdzību?
Ja telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, tad, lai uzsāktu apmaksu no uzņēmuma konta, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu: START atstarpe AUTO atstarpe ZONA ,kur AUTO – automašīnas numurs, ZONA – autostāvvietas zona, kas norādīta uz aparāta vai autostāvvietā redzamā plakāta. Komandas piemērs: START XY1209 B
Vai ir iespējams no uzņēmuma konta apmaksāt uzreiz divas automašīnas?
Jā, no uzņēmuma konta iespējams apmaksāt neierobežotu automašīnu skaitu. Ja veic apmaksu ar lietotni, tad pēc tam, kad esi aktivizējis pirmo automašīnu stāvvietā, lai uzsāktu apmaksu otrai automašīnai, pavirzi ekrānu nedaudz zemāk, kur Tev būs iespēja no jauna izvēlēties nepieciešamo tarifu zonu otram auto un aktivizēt to, tāpat kā pirmo. Ja veic apmaksu ar īsziņas palīdzību, tad par katru automašīnu sūti atsevišķu īsziņu uz 1859 ar tekstu: START atstarpe AUTO atstarpe ZONA, kur AUTO – automašīnas numurs, ZONA – autostāvvietas zona, kas norādīta uz aparāta vai autostāvvietā redzamā plakāta. Komandas piemērs: START XY1209 B ! Lai apturētu apmaksu, par katru automašīnu sūti atsevišķu īsziņu uz 1859 ar tekstu STOP AUTO, kur AUTO - tās automašīnas numurs, kurai nepieciešams apturēt apmaksu.
Vēlos apmaksāt autostāvvietu no uzņēmuma konta, taču man tas neizdodas. Kā man rīkoties?
Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859. Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas veikt apmaksu no uzņēmuma konta: • uzņēmums ir liedzis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksu no Mobilly uzņēmuma konta; • uzņēmums ir ierobežojis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksas laiku, atļaujot to veikt tikai konkrētās dienās un konkrētā laikā; • uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits; • uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts; • telefona numurs, no kura vēlies apmaksāt izvēlēto pakalpojumu, nav pievienots Mobilly uzņēmuma kontam. * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Kādas vēl apmaksas iespējas, izņemot autostāvvietu apmaksu, Jūs piedāvājat juridisko kontu īpašniekiem?
No uzņēmuma konta iespējams apmaksāt: • autostāvvietas; • iebraukšanas maksu Jūrmalā; • Rīgas transporta biļetes; • autobusa biļetes; • vilcienu biļetes; • elektroauto uzlādi; • Puto automazgātavas pakalpojumus. Sīkāku informāciju par pieejamajiem pakalpojumiem varat atrast šeit.
Kā iespējams slēgt Mobilly uzņēmuma kontu?
No uzņēmuma līgumā norādītā e-pasta uz [email protected] brīvā formā jānosūta e-pasts ar informāciju par konta slēgšanu, norādot uzņēmuma nosaukumu un datumu, ar kuru vēlaties slēgt uzņēmuma kontu.
Vai iespējams atjaunot slēgtā Mobilly uzņēmuma konta darbību?
Nē, vēlams slēgt jaunu līgumu. Līguma veidlapa atrodama šeit - mobilly.lv/uznemumiem/
Kā ieskaitīt priekšapmaksu savā juridiskajā Mobilly kontā?
Lai varētu sākt izmantot Mobilly pakalpojumus, nepieciešams veikt iemaksu uz mūsu uzņēmuma rekvizītiem: Banka: AS Swedbank Norēķinu konts: LV10HABA0551010805346 Banka: AS Citadele banka Norēķinu konts: LV02PARX0009726030004 Maksājuma uzdevumā norādot - konta papildināšana un uzņēmuma nosaukumu vai līguma numuru.