"Rīgas Satiksme" koda biļetes

Kā es varu iegādāties Rīgas vienoto biļeti?

Biļeti var iegādāties Mobilly lietotnē Starppilsētu sadaļā. Izvēlies vilciena biļeti sev nepieciešamajā maršrutā, izvēlies Rīgas vienotā biļete un veic pirkumu.

Biļetē ir iekļauta vilciena biļete izvēlētajam maršrutam un datumam un Rīgas sabiedriskā transporta 90 minūšu biļete. Abas biļetes ir jāizmanto izvēlētajā dienā vai līdz nākamās dienas plkst. 2:59.

Šo biļeti var izmantot braucieniem gan Rīgas pilsētas sabiedriskajā transportā, gan vilcienos Rīgas teritorijā jeb dzelzceļa maršrutu A zonā un tās cena ir 2 EUR.

Kā darbojas Rīgas vienotā biļete?

Rīgas vienoto biļeti var izmantot braucienam gan Rīgas pilsētas sabiedriskajā transportā, gan vilcienā Rīgas teritorijā jeb dzelzceļa maršrutu A zonā un tās cena ir 2 EUR.

Biļeti var iegādāties Mobilly lietotnē Starppilsētu sadaļā. Izvēlies nepieciešamo vilciena maršrutu, izvēlies Rīgas vienotā biļete un veic pirkumu.

Biļetē ir iekļauta vilciena biļete izvēlētajam maršrutam un datumam un Rīgas sabiedriskā transporta 90 minūšu biļete. Abas biļetes ir jāizmanto izvēlētajā dienā vai līdz nākamās dienas plkst. 2:59.

Biļete braucienam jāreģistrē gan vilcienā, gan Rīgas sabiedriskajā transportā.

Kā es varu anulēt iegādāto Rīgas vienoto biļeti?

Biļeti iespējams pilnībā vai daļēji anulēt šādos gadījumos:

100% apmērā:
• Ja vilciens kavējas vai ir atcelts un nevienu no biļetēm neesi izmantojis (ne Rīgas sabiedrisko transportu, ne vilcienu).
• Ja notikusi sistēmas kļūda (piemēram, esi iegādājies biļeti, taču tā nav saņemta).

75% apmērā:
• Ja līdz biļetes derīguma sākumam ir vismaz 2 stundas.
• Ja nokavēji vilcienu slimības vai nepārvaramas varas dēļ un esi iesniedzis iesniegums 3 dienu laikā pēc biļetes derīguma beigām.

50% apmērā:
• Ja vilciens kavējas vai ir atcelts, taču esi jau izmantojis Rīgas Satiksme biļeti.
• Ja ir svētku diena, kurā Rīgas sabiedriskais transports ir bez maksas, taču biļete un šo datumu jau ir iepriekš iegādāta.

Par biļetes anulēšanu sazinies ar mums zvanot 22001859 vai raksti uz [email protected].

Cik ilgi ir derīga iegādātā koda biļete?

Neaktivizēta Rīgas koda biļete ir derīga 3 mēnešus.

Mobilly lietotnē ir pieejamas šādas biļetes:
• Mēneša biļete – 30 EUR, derīga 30 dienas kopš pirmās aktivizēšanas reizes;
• Dienas biļetes – 24 stundu (5 EUR), 3 dienu (8 EUR) un 5 dienu (10 EUR) – derīgas atbilstoši izvēlētajam dienu skaitam;
• Laika biļete – 90 minūšu biļete (1,50 EUR) – derīga 90 minūtes kopš pirmās aktivizēšanas reizes.


Visas laika biļetes un mēneša biļete ir derīgas atbilstoši izvēlētajam dienu skaitam un stundām. Piemēram, 3 dienu biļete būs derīga 3 x 24 stundas kopš pirmās aktivizēšanas reizes. Mēneša biļete ir derīga 30 dienas, t.i. 30 x 24 stundas kopš pirmās aktivizēšanas reizes.

Kā jārīkojas, ja vēlos anulēt “Rīgas satiksme” koda biļeti?

Koda biļešu anulāciju nodrošina Rīgas satiksme. Ja ir gadījies iegādāties biļeti, kuru nav plānots izmantot tuvāko 3 mēnešu laikā, lūgums vērsties Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros. Jautājumu gadījumā droši sazinies ar mums, zvanot 1859!

​​Vai es drīkstu aktivizēt vairākas koda biļetes uzreiz?

Jā, protams. Iekāpjot transporta līdzeklī, aktivizē tik biļetes cik nepieciešams.

Vai iespējams pārsūtīt biļeti citam?

Šobrīd biļešu pārsūtīšana citiem nav iespējama, biļete ir piesaistīta tavai Mobilly lietotnei un kontam.

Kas ir lietotāja atslēga un kam tā domāta?

Lietotnē, sadaļā Profils un iestatījumi vari atrast sadaļu “Rīgas satiksme” lietotāja atslēga. Tas ir katram lietotājam unikāli veidots, šifrēts kods, kurš ļauj no tava telefona piekļūt tavām iegādātajām biļetēm. Ja vēlēsies pārnest savas biļetes uz citu ierīci, ar šī koda palīdzību to būs iespējams paveikt. Iesakām šo kodu saglabāt drošā vietā ne uz sava telefona, lai ierīces pazaudēšanas gadījumā tu varētu atgūt savas iegādātās biļetes.

Kā atgriezt naudu par neizmantotām koda biļetēm?

Aicinām iegādāties biļetes, vadoties pēc katra pasažiera braukšanas paradumiem, un liekas biļetes neiegādāties. Ja tomēr ir iegādātas koda biļetes, bet tās nav iespējams izmantot 3 mēnešu laikā no iegādes brīža, ir jāiesniedz iesniegums SIA “Rīgas satiksme” par atmaksas saņemšanu, iesniegumā norādot klienta identifikācijas kodu un/vai mobilā tālruņa numuru, kā arī bankas konta numuru, ja atmaksu vēlaties saņemt ar pārskaitījumu. Iesniegumu var nodot kādā no “Rīgas satiksme” klientu apkalpošanas centriem vai sūtot to parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz [email protected].

Mobilly app icon

Ērtāk lietotnē!

Lejupielādē lietotni