• Uzņēmuma konts mājaslapā
Kā atjaunot uzņēmuma konta paroli?
Lai saņemtu atjaunotu uzņēmuma konta paroli, Mobilly ir nepieciešams saņemt e-pastu no līgumā uzrādītās kontaktpersonas. E-pastu sūti uz [email protected].
Kā iespējams mainīt uzņēmuma konta paroli?
Autorizējoties Mobilly mājaslapā sava uzņēmuma kontā, sadaļā Profils pie informācijas par kontaktpersonu varēsi nomainīt paroli, uzspiežot uz pogas Mainīt paroli.
Kā noteikt, vai klients ir pievienots uzņēmuma kontam?
Mobilly lietotnē konkrētā lietotāja profilā būs redzama informācija par uzņēmumu, kuram klients ir pievienots. Arī uzņēmuma kontaktpersona var pārliecināties par visiem uzņēmuma kontam pievienotajiem telefona numuriem, autorizējoties Mobilly mājaslapā, norādot uzņēmuma lietotājvārdu un paroli. Informāciju par pievienotajiem telefona numuriem var apskatīt sadaļā Profils.
Kurus automašīnas numurus varēs apmaksāt no uzņēmuma konta?
Ja uzņēmuma profilā atbildīgā persona nav norādījusi nevienu auto numuru, tad uzņēmuma darbinieks no telefona numura, kas ir pievienots uzņēmuma kontam, varēs apmaksāt jebkuru automašīnas numuru. Ja uzņēmuma profilā ir norādīts vismaz viens automašīnas numurs, tad tikai to varēs apmaksāt no uzņēmuma konta.
Kā iespējams izdzēst vai pievienot telefona numuru uzņēmuma kontam?
Autorizējoties Mobilly mājaslapā sava uzņēmuma profilā, sadaļā Profils zem norādes Tālruņu numuri varēs gan pievienot, gan dzēst telefona numurus.
Kā iespējams veikt izmaiņas Mobilly uzņēmuma kontā, ja ir mainījusies uzņēmuma kontaktpersona, adrese vai rēķinu saņemšanas e-pasts?
No uzņēmuma līgumā norādītā e-pasta uz [email protected] brīvā formā jānosūta e-pasts ar informāciju par veicamajām izmaiņām.
Kur iespējams iegūt informāciju par katra darbinieka darījumiem, kas veikti no Mobilly uzņēmuma konta?
Autorizējoties Mobilly mājaslapā sava uzņēmuma profilā, sadaļā Izraksts izvēlies sadaļu Darījumi, pēc tam, izvēloties konkrētos datumus, kā arī ieķeksējot sadaļā Grupēt pēc lietotāja, spied pogu Nosūtīt un saņemsi nepieciešamo atskaiti.
Vai uzņēmumam ir iespēja noteikt konkrētu autostāvvietu apmaksas laiku, lai darbinieks neveiktu apmaksu no uzņēmuma konta ārpus darba laika?
Jā, konkrētu apmaksas laiku iespējams uzlikt Mobilly mājaslapā, ieejot sava uzņēmuma profilā: sadaļā Profils → Atļautais laiks.
Vai, izveidojot uzņēmuma kontu, uzņēmums var veikt apmaksu arī par citiem Mobilly piedāvātajiem pakalpojumiem?
Jā, var. Pieejamos pakalpojumus var aplūkot Mobilly mājaslapā, autorizējoties uzņēmuma kontā, sadaļā Profils → Atļautie pakalpojumi → Rediģēt atļautos pakalpojumus. Lai atļautu maksāt par konkrēto pakalpojumu no sava uzņēmuma konta, ieliec ķeksīti pie attiecīgā pakalpojuma, kuru uzņēmums vēlas atļaut apmaksāt.