Vilcienu biļetes
Kā es varu iegādāties vilciena biļeti?
Biļeti vari iegādāties Mobilly mājaslapā sadaļā Vilcienu biļetes vai Mobilly lietotnē. Lietotnē izvēlies Starppilsētu sadaļu, norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied Pirkt biļeti*. * Pirms tam pārliecinies, ka tavā Mobilly kontā ir pietiekams atlikums.
Kā es varu anulēt iegādāto Rīgas vienoto biļeti?
Biļeti iespējams pilnībā vai daļēji anulēt šādos gadījumos: 100% apmērā: • Ja vilciens kavējas vai ir atcelts un nevienu no biļetēm neesi izmantojis (ne Rīgas sabiedrisko transportu, ne vilcienu). • Ja notikusi sistēmas kļūda (piemēram, esi iegādājies biļeti, taču tā nav saņemta). 75% apmērā: • Ja līdz biļetes derīguma sākumam ir vismaz 2 stundas. • Ja nokavēji vilcienu slimības vai nepārvaramas varas dēļ un esi iesniedzis iesniegums 3 dienu laikā pēc biļetes derīguma beigām. 50% apmērā: • Ja vilciens kavējas vai ir atcelts, taču esi jau izmantojis Rīgas Satiksme biļeti. • Ja ir svētku diena, kurā Rīgas sabiedriskais transports ir bez maksas, taču biļete un šo datumu jau ir iepriekš iegādāta. Par biļetes anulēšanu sazinies ar mums zvanot 22001859 vai raksti uz [email protected].
Kā darbojas Rīgas vienotā biļete?
Rīgas vienoto biļeti var izmantot braucienam gan Rīgas pilsētas sabiedriskajā transportā, gan vilcienā Rīgas teritorijā jeb dzelzceļa maršrutu A zonā un tās cena ir 2 EUR. Biļeti var iegādāties Mobilly lietotnē Starppilsētu sadaļā. Izvēlies nepieciešamo vilciena maršrutu, izvēlies Rīgas vienotā biļete un veic pirkumu. Biļetē ir iekļauta vilciena biļete izvēlētajam maršrutam un datumam un Rīgas sabiedriskā transporta 90 minūšu biļete. Abas biļetes ir jāizmanto izvēlētajā dienā vai līdz nākamās dienas plkst. 2:59. Biļete braucienam jāreģistrē gan vilcienā, gan Rīgas sabiedriskajā transportā.
Kā es varu iegādāties Rīgas vienoto biļeti?
Biļeti var iegādāties Mobilly lietotnē Starppilsētu sadaļā. Izvēlies vilciena biļeti sev nepieciešamajā maršrutā, izvēlies Rīgas vienotā biļete un veic pirkumu. Biļetē ir iekļauta vilciena biļete izvēlētajam maršrutam un datumam un Rīgas sabiedriskā transporta 90 minūšu biļete. Abas biļetes ir jāizmanto izvēlētajā dienā vai līdz nākamās dienas plkst. 2:59. Šo biļeti var izmantot braucieniem gan Rīgas pilsētas sabiedriskajā transportā, gan vilcienos Rīgas teritorijā jeb dzelzceļa maršrutu A zonā un tās cena ir 2 EUR.
Kāda veida atlaides pieejamas vilcienu biļetēm?
Ieviešot vienoto sabiedriskā transporta biļešu sistēmu, mainās atlaides apmērs elektroniski iegādātajām biļetēm reisiem visos maršrutos. Šobrīd, biļetes Mobilly lietotnē nopērkamas lētāk nekā citviet. • 50% vai 90% atlaide – pērkoti biļeti ar 3+ Ģimenes karti vai Goda ģimenes apliecību. • Bezmaksas biļete jeb biļete ar 100% atlaidi – šīs biļetes iespējams iegādāties tikai vilciena pasažieru pārvadātāja "Vivi" biļešu kasēs un vilcienā pie konduktora kontroliera.
Kā es varu saņemt atlaidi elektroniskajai vilciena biļetei?
Mobilly lietotnē vai mājaslapā redzamās vilcienu biļešu cenas jau aprēķinātas ar atlaidi, kas attiecas uz biļetēm, kuras nopērkamas elektroniski. Papildus šīm atlaidēm vienā pirkumā iespējams saņemt arī “3+ Ģimenes” 50% vai 90% atlaidi.
Vai varu iegādāties vilciena biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?
Jā, LMT, Bites un Tele2 klienti Mobilly lietotnē var iegādāties vilciena biļetes pie telefona rēķina. Mobilly lietotnē izvēlies nepieciešamo vilciena biļeti un spied nevis Pirkt biļeti, bet gan APMAKSĀT PIE TELEFONA RĒĶINA - tad būsi iegādājies vilciena biļeti, un tās cena kopā ar komisijas maksu (0,25 EUR, Tele2 klientiem – 0,35 EUR) tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam.
Cik ilgi ir derīga iegādātā vilciena biļete?
Ņemot vērā, ka no 2025.gada 14.aprīļa visas vilcienu biļetes tiek tirgotas caur Vienoto biļešu sistēmu (VBN) – iegādātā biļete ir derīgas tikai uz izvēlēto reisa laiku. Ja neesi drošs, uz kuru reisu paspēsi, - aicinām iegādāties “1 diena - 1 brauciens” biļeti - šīs biļetes ir iespējams izmantoto jebkurā laikā izvēlētajā datumā un maršrutā. Jāņem vērā: vilciena biļete ir jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā! Sīkāka informācija: www.vivi.lv
Cik maksā vilciena biļete, pērkot to ar Mobilly?
Vilciena biļešu cenas Mobilly ir lētākas kā citviet.
Kas jāņem vērā, iegādājoties dīzeļvilciena biļeti?
• Biļetes braucieniem dīzeļvilcienā iespējams iegādāties Mobilly lietotnē vai mājaslapā uz reisiem tuvāko 10 dienu laikā. • Biļetes ir derīgas tikai uz izvēlēto reisa laiku, ja vien netiek iegādāta dienas biļete “1 diena - 1 brauciens” - šīs biļetes ir iespējams izmantoto jebkurā laikā izvēlētajā datumā un maršrutā. • Biļetes nevar iegādāties paaugstinātas komforta klases vagonos un vilcienos, kuros ir numurētas sēdvietas. Paaugstināta komforta vagonos nav iespējams veikt biļetes piemaksu.
Vai, pērkot vilciena biļeti ar Mobilly, varu uzreiz iegādāties arī bagāžas biļeti?
Jā, tas ir iespējams. Pirkuma brīdī, kad norādīsi biļešu skaitu, varēsi izvēlēties arī bagāžas biļeti.
Vai varu iegādāties vairākas biļetes?
No viena Mobilly konta Tu vari iegādāties vairākas biļetes, bet ne vairāk kā 9 pasažiera biļetes.
Vai ar Mobilly varu uzreiz iegādāties vilciena biļeti gan turpceļam, gan atpakaļceļam?
Jā, tas ir iespējams. Pirkuma brīdī, kad norādīsi biļešu skaitu, uzspied uz pogas IEGĀDĀTIES ATPAKAĻCEĻA BIĻETI*, un Tev būs iespēja izvēlēties reisu, ar kuru vēlies braukt atpakaļ. Tad Tev tikai jāzina vilciena atiešanas laiks atpakaļceļam. *Lūdzam ņemt vērā, ka sākot no 2024.gada 1.aprīļa atpakaļceļa biļetei vairs netiek piemērota atlaide.
Ko darīt, ja esmu iegādājies vilciena biļeti lietotnē, bet tā tomēr neuzrādās pie aktīvajām biļetēm?
Iespējams, ir noticis interneta pārrāvums, un biļete nav ielādējusies lietotnē, tādēļ, lūdzu, pārlādē lietotni, aizverot un atverot to no jauna. Ar Mobilly iegādāto vilciena biļeti Tu vienmēr vari apskatīt arī Mobilly mājaslapā, ieejot savā kontā un atverot sadaļu Biļetes, no kuras vilciena biļeti varēsi lejupielādēt PDF formātā.
Vēlos iegādāties vilciena biļeti no uzņēmuma konta, taču tas neizdodas. Kā man rīkoties?
Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859. Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties vilciena biļeti: • uzņēmums ir liedzis vilciena biļešu iegādi no uzņēmuma Mobilly konta, • uzņēmums ir ierobežojis vilciena biļešu iegādes laiku, atļaujot tās iegādāties konkrētās dienās un konkrētā laikā, • uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits, • uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts, • telefona numurs, no kura vēlies iegādāties biļeti, nav pievienots uzņēmuma Mobilly kontam. * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.
Uzņēmums, kurā strādāju, ir noslēdzis līgumu ar Mobilly. Vai varu iegādāties vilciena biļeti kā privātpersona?
Jā. Lai gan telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, visus pakalpojumus vari apmaksāt arī kā privātpersona. Pēc vēlamā reisa izvēles spied pogu PIRKT un varēsi izvēlēties apmaksas iespēju PRIVĀTAIS KONTS.
Vai es varu atgūt naudu par iegādāto vilciena biļeti?
Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016. gada 4. martā, vilciena biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas. Summa, ko iespējams atgūt, ir 75% apmērā no biļetes cenas. Lai atgūtu naudu par iegādāto vilciena biļeti, sūti e-pastu uz [email protected], norādot telefona numuru, no kura tika veikta biļetes iegāde, maršrutu, reisu un laiku, kā arī biļetes atgriešanas iemeslu, vai arī zvani mums uz 1859*. * Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.