Jūrmalas caurlaidi iespējams apmaksāt ar mobilo lietotni, sūtot īsziņu vai pievienojot maksu mobilā telefona rēķinam.



Apmaksa ar mobilo lietotni:



Lai iegādātos vienas dienas iebraukšanas caurlaidi Jūrmalā, dodies uz sadaļu Auto, izvēlies tarifu zonu J un spied START* vai spied uz J burta lietotnes augšā.

*Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu.

Papildini Mobilly kontu:

ar bankas karti Mobilly lietotnē, sadaļā Mana karte. Ievadi summu un papildini Mobilly kontu;

ar Google Pay vai Apple Pay Mobilly lietotnē. Ievadi summu un papildini Mobilly kontu;


ar bankas karti vai internetbanku Mobilly mājaslapā, sadaļā Papildināšana. Ievadi summu un papildini Mobilly kontu.






Apmaksa sūtot īsziņu:

Ja vēlies apmaksu veikt no Mobilly konta, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu: START AUTO J, kur AUTO – Tavs auto numurs.

Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu.

Ja vēlies apmaksu veikt pie mobilā telefona rēķina, tad sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu: MSTART AUTO J, kur AUTO – Tavs auto numurs.





Apmaksa pie mobilā telefona rēķina:



Ja esi LMT, Bites vai TELE2 pēcapmaksas klients, Tu vari pievienot maksu par Jūrmalas vienreizējo caurlaidi savam telefona rēķinam*.

Lai to izdarītu, ir jāsūta: MSTART atstarpe AUTO atstarpe J uz numuru 1859**. AUTO – Tavs automašīnas numurs.



Īsziņas piemērs: MSTART AA1234 J

Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir 3 EUR.

* Pakalpojums pieejams LMT, Bite un TELE2 pēcapmaksas klientiem, par darījuma apkalpošanu operators piemēro komisijas maksu.

** Mobilly finanšu transakcijas maksa – EUR 0.17.





Ja esi aizmirsis iegādāties Jūrmalas caurlaidi, to par iepriekšējo dienu vari izdarīt Jūrmalas mājaslapā: https://www.visitjurmala.lv/lv/pirkt-jurmalas-caurlaidi/



Ja netīšām esi iegādājies Jūrmalas caurlaidi nepareizajam automašīnas numuram, to vari labot 10 dienu laikā no caurlaides iegādes brīža Jūrmalas mājaslapā: https://www.jurmala.lv/lv/transportlidzekla-numura-labosana