Ērti kontrolē izdevumus un saņem ikmēneša rēķinu
Pievienojies 7600 uzņēmumiem, kas jau izmanto Mobilly priekšrocības
Viens līgums
Viens līgums un viens rēķins visiem Mobilly pakalpojumiem
Pārskatāma sistēma
Informācija par darījumu vēsturi un pārskatāms rēķins e-pastā
Izdevumu kontrole
Stāvvietu apmaksas limiti un iespēja izsekot maksājumus
Izcils serviss
Runā, ka pie mums tas ir lielisks. Atliek piezvanīt 1859*!
Par uzņēmumiem
Kā ieskaitīt priekšapmaksu savā juridiskajā Mobilly kontā?
Lai varētu sākt izmantot Mobilly pakalpojumus, nepieciešams veikt iemaksu uz mūsu uzņēmuma rekvizītiem:
Banka: AS Swedbank
Norēķinu konts: LV10HABA0551010805346
Banka: AS Citadele banka
Norēķinu konts: LV02PARX0009726030004
Maksājuma uzdevumā norādot – konta papildināšana un uzņēmuma nosaukumu vai līguma numuru.
Vai iespējams atjaunot slēgtā Mobilly uzņēmuma konta darbību?
Nē, vēlams slēgt jaunu līgumu. Līguma veidlapa atrodama šeit – mobilly.lv/uznemumiem/
Kā iespējams slēgt Mobilly uzņēmuma kontu?
No uzņēmuma līgumā norādītā e-pasta uz [email protected] brīvā formā jānosūta e-pasts ar informāciju par konta slēgšanu, norādot uzņēmuma nosaukumu un datumu, ar kuru vēlaties slēgt uzņēmuma kontu.
Kādas vēl apmaksas iespējas, izņemot autostāvvietu apmaksu, Jūs piedāvājat juridisko kontu īpašniekiem?
No uzņēmuma konta iespējams apmaksāt:
• autostāvvietas;
• iebraukšanas maksu Jūrmalā;
• Rīgas transporta biļetes;
• autobusa biļetes;
• vilcienu biļetes;
• elektroauto uzlādi;
• Puto automazgātavas pakalpojumus.
Sīkāku informāciju par pieejamajiem pakalpojumiem varat atrast šeit.
Vēlos apmaksāt autostāvvietu no uzņēmuma konta, taču man tas neizdodas. Kā man rīkoties?
Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.
Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas veikt apmaksu no uzņēmuma konta:
• uzņēmums ir liedzis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksu no Mobilly uzņēmuma konta;
• uzņēmums ir ierobežojis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksas laiku, atļaujot to veikt tikai konkrētās dienās un konkrētā laikā;
• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits;
• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts;
• telefona numurs, no kura vēlies apmaksāt izvēlēto pakalpojumu, nav pievienots Mobilly uzņēmuma kontam.
* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.