Ietaupi laiku, neejot uz kasēm

Ar Mobilly ātrāk, ērtāk, vienkāršāk.

Pērc lētāk nekā kasē

Cena Mobilly līdz pat 10% lētāka kā biļešu kasēs

Izplāno savu ceļojumu

Izplāno maršrutu un pērc biļeti vienuviet

Saņem biļeti telefonā

Uzrādi konduktoram biļeti lietotnē vai e-pastā

Aizmirsti garās rindas

Elektronisko biļeti var nopirkt daudz ātrāk

Kā iegādāties biļeti?

Mobilly kontu Tu vari atvērt par brīvu

1

Lejupielādē lietotni telefonā

Ieraksti lietotnē savu telefona numuru. Saņem paroli īsziņas formātā un ievadi to lietotnē. Tavs konts ir reģistrēts!

2

Pievieno bankas karti

Pievieno savu bankas karti Mobilly lietotnē un pērc vilciena biļetes, nepapildinot Mobilly kontu*. Maksa par biļeti tiks noņemta uzreiz no tavas bankas kartes. *Pirmo reizi pievienojot bankas karti mājas lapā, nepieciešams papildināt Mobilly kontu par minimālo summu EUR 3.00.

Par vilcienu biļetēm

Kāda veida atlaides pieejamas vilcienu biļetēm?

• Ieviešot vienoto sabiedriskā transporta biļešu sistēmu, mainās atlaides apmērs elektroniski iegādātajām biļetēm reisiem visos maršrutos Rīga–Tukums un Rīga – Skulte dzelzceļa līnijā – šobrīd šajās līnijās biļetes Mobilly lietotnē ir nopērkamas lētāk nekā citviet.



• 5% atlaide pieejama visām vilcienu biļetēm, kuras ir nopērkamas elektroniski – biļetei braucienam vienā virzienā, bagāžas biļetei, kā arī tām biļetēm, kurām jau tiek piemērotas citas atlaides, tai skaitā “3+ Ģimenes” biļetei ar 50% vai 90% atlaidi, biļetei turp un atpakaļ, un bagāžas biļetei turp un atpakaļ. Šo atlaidi nav iespējams saņemt, pērkot biļeti kasē.



• 10% atlaide – no 2020.gada 15. janvāra elektroniski pārdotajām viena brauciena biļetēm ar braukšanas maksu, sākot no 2.10 euro (ieskaitot), tiek piemērota atlaide 10%, savukārt e-biļetēm, kuru cena ir zemāka par 2.10 euro, atlaide saglabājas 5%. Šo atlaidi nav iespējams saņemt, pērkot biļeti kasē.



• 20% atlaide – elektrovilcieniem rudens/ziemas periodā darba dienās dienas vidū ārpus noslogotākajām stundām.



• 50% vai 90% atlaide – pērkoti biļeti ar 3+ Ģimenes karti vai Goda ģimenes apliecību.



• Bezmaksas biļete jeb biļete ar 100% atlaidi – šīs biļetes iespējams iegādāties tikai vilciena pasažieru pārvadātāja “Vivi” biļešu kasēs un vilcienā pie konduktora kontroliera.

Kā es varu saņemt atlaidi elektroniskajai vilciena biļetei?

Mobilly lietotnē vai mājaslapā redzamās vilcienu biļešu cenas jau aprēķinātas ar atlaidi, kas attiecas uz biļetēm, kuras nopērkamas elektroniski, kā arī lietotnē redzēsiet atzīmi lētāk tām biļetēm, kurām ir 20% atlaide rudens/ziemas periodā darba dienās dienas vidū ārpus noslogotākajām stundām. Papildus šīm atlaidēm vienā pirkumā iespējams saņemt arī “3+ Ģimenes” 50% vai 90% atlaidi.

Vai es varu atgūt naudu par iegādāto vilciena biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016. gada 4. martā, dīzeļvilciena biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas. Summa, ko iespējams atgūt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.



Lai atgūtu naudu par iegādāto dīzeļvilciena vai elektrovilciena biļeti, sūti e-pastu uz [email protected], norādot telefona numuru, no kura tika veikta biļetes iegāde, maršrutu, reisu un laiku, kā arī biļetes atgriešanas iemeslu, vai arī zvani mums uz 1859*.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Uzņēmums, kurā strādāju, ir noslēdzis līgumu ar Mobilly. Vai varu iegādāties vilciena biļeti kā privātpersona?

Jā. Lai gan telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, visus pakalpojumus vari apmaksāt arī kā privātpersona. Pēc vēlamā reisa izvēles spied pogu PIRKT un varēsi izvēlēties apmaksas iespēju PRIVĀTAIS KONTS.

Vēlos iegādāties vilciena biļeti no uzņēmuma konta, taču tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.



Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties vilciena biļeti:

• uzņēmums ir liedzis vilciena biļešu iegādi no uzņēmuma Mobilly konta,

• uzņēmums ir ierobežojis vilciena biļešu iegādes laiku, atļaujot tās iegādāties konkrētās dienās un konkrētā laikā,

• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits,

• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts,

• telefona numurs, no kura vēlies iegādāties biļeti, nav pievienots uzņēmuma Mobilly kontam.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.