Vilcienu saraksts un biļetes – Pērc bez rindas | Mobilly

Ietaupi laiku, neejot uz kasēm

Ar Mobilly ātrāk, ērtāk, vienkāršāk.

Cena kā kasē

Cena Mobilly ir tāda pati kā biļešu kasēs

Vilcienu saraksts

Izplāno maršrutu un pērc biļeti vienuviet

Biļete telefonā

Uzrādi konduktoram biļeti aplikācijā vai e-pastā

Aizmirsti rindas

Nopirkt elektronisko biļeti ir daudzreiz ātrāk nekā kasēs

Kā iegādāties biļeti?

Mobilly kontu Tu vari atvērt par brīvu

1

Lejupielādē aplikāciju telefonā

Ieraksti aplikācijā savu telefona numuru. Nākamajā mirklī saņemsi paroli īsziņas formātā. Ievadi to aplikācijā un tavs konts ir reģistrēts!

2

Pievieno bankas karti

Pievieno savu bankas karti Mobilly aplikācijā un pērc vilciena biļetes, nepapildinot Mobilly kontu*. Maksa par biļeti tiks noņemta uzreiz no tavas bankas kartes. *Pirmo reizi pievienojot bankas karti mājas lapā, nepieciešams papildināt Mobilly kontu par minimālo summu EUR 2.50.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā es varu iegādāties vilciena biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājas lapā sadaļā “Vilcienu biļetes” vai  Mobilly aplikācijā.

Aplikācijā izvēlies sadaļu “Vilcieni”, norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied “Pirkt biļeti”*



*Pirms tam pārliecinies, ka savam Mobilly kontam esi pievienojis bankas maksājumu karti.

Vai varu iegādāties vilciena biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Jā, LMT un Bite klienti  Mobilly aplikācijā var iegādāties vilciena biļeti pie telefona rēķina.



Mobilly aplikācijā izvēlies nepieciešamo vilciena biļeti un spied nevis “Pirkt biļeti”, bet gan “Apmaksāt pie telefona rēķina” – tad būsi iegādājies vilciena biļeti, un summa kopā ar komisijas maksu EUR 0.25 tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam.

Vai es varu atgriezt naudu par iegādāto vilciena biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, dīzeļvilciena biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.



Lai atgrieztu naudu par iegādāto dīzeļvilciena vai elektrovilciena biļeti, sūti e-pastu uz info@mobilly.lv, norādot tālruņa numuru, no kura ir veikta biļetes iegāde, reisa maršrutu un laiku, kā arī iemeslu biļetes atgriešanai vai arī zvani mums uz 1859*.



*Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kas jāņem vērā, iegādājoties dīzeļvilciena biļeti?

Biļetes braucieniem dīzeļvilcienā iespējams iegādāties Mobilly aplikācijā vai mājas lapā uz reisiem tuvāko 10 dienu laikā. Biļete būs derīga uz izvēlēto reisu vai nākamo pēc tā.



Biļetes nevar iegādāties paaugstinātas komforta klases vagonos un vilcienos, kuros ir numurētas sēdvietas. Paaugstināta komforta vagonos nav iespējams veikt biļetes piemaksu.

Cik ilgi ir derīga Mobilly iegādāta vilciena biļete?

Vilciena biļete ir derīga vienam braucienam uz iegādes brīdī izvēlēto vai nākamo reisu. Jāņem vērā: vilciena biļete ir jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā! Sīkāka informācija: www.pv.lv

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.