Vilcienu saraksts un biļetes – Pērc bez rindas | Mobilly

Ietaupi laiku, neejot uz kasēm

Ar Mobilly ātrāk, ērtāk, vienkāršāk.

Maksā tikpat, cik kasē

Cena Mobilly ir tāda pati kā biļešu kasēs

Izplāno savu ceļojumu

Izplāno maršrutu un pērc biļeti vienuviet

Saņem biļeti telefonā

Uzrādi konduktoram biļeti aplikācijā vai e-pastā

Aizmirsti garās rindas

Nopirkt elektronisko biļeti ir daudzreiz ātrāk nekā kasēs

Kā iegādāties biļeti?

Mobilly kontu Tu vari atvērt par brīvu

1

Lejupielādē aplikāciju telefonā

Ieraksti aplikācijā savu telefona numuru. Nākamajā mirklī saņemsi paroli īsziņas formātā. Ievadi to aplikācijā un tavs konts ir reģistrēts!

2

Pievieno bankas karti

Pievieno savu bankas karti Mobilly aplikācijā un pērc vilciena biļetes, nepapildinot Mobilly kontu*. Maksa par biļeti tiks noņemta uzreiz no tavas bankas kartes. *Pirmo reizi pievienojot bankas karti mājas lapā, nepieciešams papildināt Mobilly kontu par minimālo summu EUR 2.50.

Par vilcienu biļetēm

Vai es varu atgūt naudu par iegādāto vilciena biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016. gada 4. martā, dīzeļvilciena biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.



Lai atgrieztu naudu par iegādāto dīzeļvilciena vai elektrovilciena biļeti, sūti e-pastu uz info@mobilly.lv, norādot telefona numuru, no kura tika veikta biļetes iegāde, maršrutu, reisu un laiku, kā arī biļetes atgriešanas iemeslu, vai arī zvani mums uz 1859*.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Uzņēmums, kurā strādāju, ir noslēdzis līgumu ar Mobilly. Vai varu iegādāties vilciena biļeti kā privātpersona?

Jā. Lai gan telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, visus pakalpojumus vari apmaksāt arī kā privātpersona. Pēc vēlamā reisa izvēles spied pogu PIRKT un varēsi izvēlēties apmaksas iespēju PRIVĀTAIS KONTS.

Vēlos iegādāties vilciena biļeti no uzņēmuma konta, taču tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.



Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties vilciena biļeti:

• uzņēmums ir liedzis vilciena biļešu iegādi no uzņēmuma Mobilly konta,

• uzņēmums ir ierobežojis vilciena biļešu iegādes laiku, atļaujot tās iegādāties konkrētās dienās un konkrētā laikā,

• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits,

• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts,

• telefona numurs, no kura vēlies iegādāties biļeti, nav pievienots uzņēmuma Mobilly kontam.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Ko darīt, ja esmu iegādājies vilciena biļeti aplikācijā, bet tā tomēr neuzrādās pie aktīvajām biļetēm?

Iespējams, ir noticis interneta pārrāvums, un biļete nav ielādējusies aplikācijā, tādēļ, lūdzu, pārlādē aplikāciju, aizverot un atverot to no jauna. Ar Mobilly iegādāto vilciena biļeti Tu vienmēr vari apskatīt arī Mobilly mājaslapā, ieejot savā kontā un atverot sadaļu Biļetes, no kuras vilciena biļeti varēsi lejupielādēt PDF formātā.

Vai ar Mobilly varu uzreiz iegādāties vilciena biļeti gan turpceļam, gan atpakaļceļam?

Jā, tas ir iespējams. Pirkuma brīdī, kad norādīsi biļešu skaitu, uzspied uz pogas IEGĀDĀTIES ATPAKAĻCEĻA BIĻETI, un Tev būs iespēja izvēlēties reisu, ar kuru vēlies braukt atpakaļ. Tad Tev tikai jāzina vilciena atiešanas laiks atpakaļceļam.