Ja esi ar augstu atbildības sajūtu, ar vēlmi palīdzēt citiem un ar prasmi strādāt patstāvīgi. Ja Tu spēj izvērtēt situācijas no dažādiem aspektiem, esi cilvēks ar pozitīvu skatu uz lietām un vēlies kopā ar mums turēt augstu latiņu klientu apkalpošanas jomā Latvijā, tad esi tieši tas, ko mēs meklējam!

Mēs piedāvājam apmaksātu apmācību laiku, lielisku komandu, konkurējošu atalgojumu, apdrošināšanu, iespēju strādāt jaukti (attālināti un klātienē) un citus labumus.
Ja esi gatavs strādāt mūsu komandā katru darba dienu līdz astoņām stundām, piecās dažādas maiņās (8-16, 9-17, 10-18, 11-19, 14-20) + vienu sestdienu (9-17) mēnesī, tad savu CV sūti uz [email protected] līdz 20.martam.

Tavos darba pienākumos ietilps:

  • privātpersonu vai juridisko klientu konsultēšana telefoniski;
  • laipna, atbalstoša, pretimnākoša attieksme pret klientu un kolēģiem;
  • attiecību uzturēšana ar esošiem klientiem;
  • dažādu darba platformu lietošana;
  • darbs komandā, cieši sadarbojoties arī ar Mobilly tehnisko pusi, palīdzot laikus fiksēt un ziņot par iekšējām un ārējām problēmsituācijām;

Vēlamies, lai:

  • Tev patīk palīdzēt un komunicēt ar cilvēkiem;
  • Tev izdodas risināt dažādas problēmsituācijas un piemīt spēja tajās nepazust un nenobīties;
  • Tev ir labas valodas prasmes – jo vairāk, jo labāk 🙂
  • Tu proti veikli pārslēgties starp dažādām situācijām;
  • Tu esi komandas spēlētājs/-a, jo tajā balstās mūsu spēks;
  • Tu spēj strādāt patstāvīgi un plānot savu laiku;
  • Tu esi gatavs/-a regulāri mācīties un pilnveidoties.

Strādāt Mobilly nozīmē:

  • foršu un enerģisku kolektīvu, kā arī interesantu, izaicinājumiem bagātu ikdienu;
  • iespēju veidot savu darba grafiku pašam (maiņu darbs);
  • būt inovatīvu risinājumu pilnā vidē;
  • atalgojumu 1750 līdz 2240 EUR bruto pēc pārbaudes laika;
  • veselības apdrošināšanu;
  • papildus bonusu no Mobilly labumiem, vairāk informācijas te: https://labumi.mobillytx.com/;
  • dažādi kolektīva atpūtas un pilnveides pasākumi.