Arī mēs šogad esam daļa no Komplimentu mēneša projekta, kas norisinās no 1.aprīļa līdz 30.aprīlim. Visa mēneša garumā gaidīsim Tavu vērtējumu par mūsu pakalpojumu un klientu servisu un, protams, gaidīsim komplimentus!


“Manuprāt, labs klientu serviss ne tikai sadzird un maksimāli ātri atrisina katra individuāla klienta situāciju, klientam saprotamā, cilvēcīgā valodā izskaidro situāciju, bet arī proaktīvi redz un izstāsta par to, kas no mūsu iespējām viņam vēl varētu noderēt/atvieglot ieradumus. Jau kopš Mobilly pirmsākumiem esam mērķtiecīgi izvirzījuši sev uzdevumu būt izcili tieši klientu apkalpošanas jomā. Mēs pievēršam lielu uzmanību klientu ieteikumiem un tie ļoti operatīvi pie mums arī tiek ieviesti, vienalga, vai tas attiektos uz produktu, vai uz komunikāciju ar klientu. Tas, ko nemainīgi vēlamies saglabāt mūsu pusē, ir individuāla pieeja un dzīvs cilvēks, kas uzklausa klientu.” Inese Reipa, mūsu klientu servisa vadītāja.

Novērtēt mūs vari skenējot zemāk redzamo QR kodu vai dodoties uz šo saiti.

Paldies, ka Tu esi ar Mobilly!