Mobilly ikdienā saviem klientiem izsūta šādus paziņojumus:

 

1) atbildes paziņojumus, kurus klients saņem kā atbildi no Mobilly, ja

  • apmaksu uzsāk ar īsziņas palīdzību vai Mobilly lietotnē,
  • uz konkrētu laiku uzstādītais autostāvvietas apmaksas laiks ir beidzies,
  • piesaistīs bankas maksājumu karti savam Mobilly kontam;
  • apmaksa ir apturēta.

 

2) atgādinājuma paziņojumus, kas pēc noklusējuma tiek izsūtīti visiem klientiem ik pēc 2 stundām, lai atgādinātu, ka joprojām tiek veikta autostāvvietas apmaksa un lai palīdzētu izvairīties no pārmaksas;

 

3) brīdinājuma paziņojumus, ko klients saņem gadījumā, ja kaut kas, nosūtot SMS komandas vai izmantojot lietotni, nav izdarīts pareizi vai arī, ja Mobilly konta bilance tuvojas beigām;

 

4) obligātos atbildes un darījumu transakcijas paziņojumus, kuru nosūtīšanu pieprasa pakalpojuma sniedzējs.

 

Atbildes paziņojumi, kurus klients saņem lietotnē, ir bez maksas. Savukārt, ja klients neizmanto Mobilly lietotni, bet lieto īsziņu komandas, tad Mobilly atbildes paziņojumi ir par maksu.
 

Atgādinājuma paziņojumi ir maksas pakalpojums. Tomēr, klients var izvēlēties cik bieži šos paziņojumus saņemt – sākot ar reizi katrās 30 minūtēs līdz vienai reizei diennaktī.  Balstoties mūsu pieredzē, iesakām saglabāt paziņojumu regularitāti atbilstoši individuāliem paradumiem. Gadījumos, kad apmaksa netiek apturēta laicīgi, izmaksas parasti ir daudz augstākas nekā par atgādinājuma paziņojumiem izdotā naudas summa.

 

Brīdinājuma paziņojumi klientiem, kas izmanto Mobilly lietotni, tiek piegādāti bez maksas. Savukārt klientiem, kas Mobilly pakalpojumus izmanto sūtot īsziņas, tie ir maksas pakalpojums.

 

Obligātie atbildes un darījumu transakcijas paziņojumi, ko pieprasa pakalpojuma sniedzējs, ir maksas pakalpojums.

 

Maksas paziņojumu cena fiziskām personām ir 0,11 Eur, juridiskām personām – 0,13 Eur (tajā skaitā arī PVN).

 

Ja rodas kādi jautājumi, zvani 1859 vai 22001859.