Ērti kontrolē izdevumus un saņem ikmēneša rēķinu
Pievienojies 7600 uzņēmumiem, kas jau izmanto Mobilly priekšrocības
Viens līgums
Viens līgums un viens rēķins visiem Mobilly pakalpojumiem
Pārskatāma sistēma
Informācija par darījumu vēsturi un pārskatāms rēķins e-pastā
Izdevumu kontrole
Stāvvietu apmaksas limiti un iespēja izsekot maksājumus
Izcils serviss
Runā, ka pie mums tas ir lielisks. Atliek piezvanīt 1859*!
Par uzņēmumiem
Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?
Lai varētu atvērt Mobilly uzņēmuma kontu, nepieciešams noslēgt līgumu*.
Līgumu nepieciešams parakstīt ar drošu elektronisko parakstu un atsūtīt uz [email protected] vai iesniegt to klātienē Mobilly birojā, Dzirnavu ielā 91,k3 – 20, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.
Tiklīdz būsim saņēmuši līgumu, izveidosim Jūsu uzņēmumam Mobilly kontu, un tā pieejas datus nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu.
Līgums ir aplūkojams ŠEIT!
* Ja nepieciešama palīdzība, vari sazināties ar mums zvanot uz 1859 vai 22001859. Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna.
Cik ilgā laikā tiks aktivizēts Mobilly uzņēmuma konts?
Tiklīdz saņemsim parakstītu līgumu, vēlākais 3 darba dienu laikā, datus ievadīsim Mobilly sistēmā, aktivizējot Jūsu uzņēmuma Mobilly kontu. Uzņēmuma konta pieejas informāciju nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu.
Līgums noslēgts. Kā pievienot telefona numurus Mobilly uzņēmuma kontam? Kā lietot Mobilly?
Lai pievienotu telefona numurus Jūsu uzņēmuma kontam, Jums jāautorizējas Mobilly mājaslapā www.mobilly.lv, norādot uzņēmuma Mobilly konta pieejas datus sadaļā Mans konts -> Uzņēmumiem.
Lai pievienotu telefona vai automašīnu numurus, izmantojiet sadaļu Profils.
Tiklīdz būsiet pievienojis norādīto telefona numuru, darbinieks varēs uzsākt autostāvvietas apmaksu no uzņēmuma konta.
Sadaļā Profils iespējams veikt arī šādas izmaiņas:
1. norādīt konkrētu automašīnu numurus, kurus uzņēmuma kontam pievienotie telefona numuri varēs apmaksāt,
2. rediģēt atļautos pakalpojumus, kurus darbinieki varēs apmaksāt no uzņēmuma konta,
3. rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki varēs veikt apmaksu no uzņēmuma konta.
Mobilly lietošanas instrukciju skatieties ŠEIT.
Vai no telefona numura, kurš ir pievienots Mobilly uzņēmuma kontam, varu veikt autostāvvietas apmaksu arī no sava Mobilly privātā konta?
Jā, viens un tas pats telefona numurs var veikt apmaksu gan no uzņēmuma konta, gan no privātā konta.
Visērtāk apmaksu iespējams uzsākt no mobilās lietotnes. Lai uzsāktu apmaksu no privātā konta, pirms START pogas nospiešanas, jānorāda, ka apmaksa tiks veikta no privātā konta – Mobilly maciņa.
Tu vari uzsākt autostāvvietas apmaksu no privātā konta, arī sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu PSTART AUTO ZONA, kur AUTO – automašīnas numurs, kurai vēlies veikt autostāvvietas apmaksu, ZONA – tarifu zona, kurā ir novietots auto. Lai apturētu uzsākto autostāvvietas apmaksu, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu STOP.
Vai Mobilly uzņēmuma kontā pievienotajiem telefona numuriem var uzlikt dažādus uzstādījumus?
Nē, visiem uzņēmuma kontam piesaistītajiem darbiniekiem būs vienādi uzstādījumi.