Uzņēmumiem - Norēķināties vienkārši un ērti katru dienu | Mobilly

Ērti kontrolē izdevumus un saņem ikmēneša rēķinu

Pievienojies 5000 uzņēmumiem, kas jau izmanto Mobilly priekšrocības

Viens līgums

Viens līgums un viens rēķins visiem Mobilly pakalpojumiem

Izdevumu kontrole

Informācija par darījumu vēsturi un pārskatāms rēķins e-pastā

Darbinieku kontrole

Stāvvietu apmaksas limiti un iespēja izsekot maksājumus

Izcils serviss

Runā, ka pie mums tas ir lielisks. Atliek piezvanīt 1859*!

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?

Lai varētu aktivizēt Mobilly uzņēmuma kontu, mums nepieciešams saņemt līguma oriģinālu.

Līguma divus eksemplārus nepieciešams nosūtīt, atvest personīgi vai atsūtīt ar kurjerpastu uz SIA “Mobilly”,  Dzirnavu ielā 91 k-3-20, Rīga, LV 1011.



Ja vēlaties līgumu parakstīt elektroniski, pirms līguma parakstīšanas, lūgums piezvanīt uz 1859*, lai noskaidrot līguma numuru, kuru nepieciešamas norādīt līgumā.



Līdzko būsim saņēmuši Jūsu līguma oriģinālus, izveidosim Jūsu uzņēmuma Mobilly kontu un to pieejas datus nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu.

Līgums ir aplūkojams ŠEIT!



*Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Līgums noslēgts. Kā pievienot telefona numurus Mobilly uzņemama kontam? Kā lietot Mobilly?

Lai pievienotu telefona numuru Jūsu uzņēmuma kontam, Jums nepieciešamas reģistrēties Mobilly mājas lapā www.mobilly.lv , sadaļā Mans konts- > Uzņēmumiem, kur norādāt uzņēmuma Mobilly konta pieejas datus.



Lai pievienotu tālruņa vai a/m numurus – izmantojiet sadaļu Profils.



Līdz ko būsiet pievienojis norādīto telefona numuru, klients varēs uzsākt stāvvietas apmaksu no uzņēmuma konta.



Sadaļā Profils iespējams arī veikt sekojošas izmaiņas:

1. Norādīt konkrētos automašīnas numurus, kurus konkrētie telefona numuri varēs apmaksāt

2. Rediģēt atļautos pakalpojumus Jūs darbiniekiem

3. Rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki var veikt apmaksu no uzņēmuma konta



Kā lietot Mobilly instrukciju skatieties ŠEIT.

Kā atjaunot uzņēmuma konta paroli?

Lai saņemtu atjaunotu uzņēmuma konta paroli, Mobilly ir nepieciešams saņemt e-pastu no līgumā uzrādītās kontaktpersonas. E-pastu sūti uz info@mobilly.lv.

Kur es varu iepazīties ar rēķinu, grāmatvedības dokumentiem, atskaitēm un kā to apmaksāt?

Mobilly katra mēneša pirmajā darba dienā sagatavo E-rēķinu, kuru ir iespējams apskatīt Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv. Rēķins automātiski tiek sūtīts arī uz kontaktpersonas e-pastu.



1. “Summa apmaksai” ir summa, kas jāpārskaita rēķina izrakstītājam SIA Mobilly uz norādīto bankas kontu. Kopsumma, kas norādīta zem pakalpojumu uzskaitījuma tabulas, var atšķirties no “Summas apmaksai”, ja iepriekšējā mēnesī ir veikta rēķina apmaksa par mazāku, vai lielāku summu, kā bija nepieciešams.



2. SIA Mobilly ir norēķinājies ar Partneriem, tādēļ deklarācijā jāuzrāda tikai SIA Mobilly rekvizīti. Informācija par Partneri ir informatīva.



3. Detalizētāku informāciju par tālruņu, automašīnu numuriem un atsevišķiem darījumiem iespējams aplūkot, autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv sadaļā “Izraksts”.

Kā noteikt, vai klients ir pievienots uzņēmuma kontam?

Mobilly aplikācijā konkrētā lietotāja profilā būs redzama informācija par uzņēmumu, kuram klients ir pievienots.



Arī uzņēmuma kontaktpersona var pārliecināties par visiem uzņēmuma kontam pievienotajiem tālruņu numuriem, reģistrējoties Mobilly mājas lapā, norādot uzņemama lietotāj vārdu un paroli. Informāciju par pievienojums telefona numuriem var apskatīt sadaļā “Profils”.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.