Uzņēmumiem - Norēķināties vienkārši un ērti katru dienu | Mobilly

Ērti kontrolē izdevumus un saņem ikmēneša rēķinu

Pievienojies 5000 uzņēmumiem, kas jau izmanto Mobilly priekšrocības

Viens līgums

Viens līgums un viens rēķins visiem Mobilly pakalpojumiem

Izdevumu kontrole

Informācija par darījumu vēsturi un pārskatāms rēķins e-pastā

Darbinieku kontrole

Stāvvietu apmaksas limiti un iespēja izsekot maksājumus

Izcils serviss

Runā, ka pie mums tas ir lielisks. Atliek piezvanīt 1859*!

Par uzņēmumiem

Esmu uzņēmuma konta lietotājs. No kura Mobilly konta uzsāksies apmaksa Mobilly Automatic?

Mobilly Automatic zonās katram auto vari atsevišķi iestatīt, no kura konta primāri uzsākt apmaksu – privātā vai uzņēmuma. To vari izdarīt konkrētajā Mobilly Automatic zonas aprakstā pie auto numura vai sadaļā “Mani Auto”.

SMS komandas

OPERĀCIJA – ĪSZIŅAS PIEMĒRS – PASKAIDROJUMS



1. Reģistrēties – JAUNS – Komanda, lai atvērtu savu Mobilly kontu

2. Uzsākt stāvvietas apmaksu – START AB1221 X –  AB1221: auto numurs, X: tarifu zona

3. Uzsākt stāvvietas apmaksu uz noteiktu laiku – START AB1221 X YY – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona, YY: vēlamais laiks minūtēs

4. Uzsākt stāvvietas apmaksu no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam – PSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona

5. Uzsākt stāvvietas apmaksu nākamam rītam Rīgas Satiksmes autostāvvietā – RSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona

6. Uzsākt stāvvietas apmaksu no Tele2 vai LMT rēķina – MSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona

7. Apturēt stāvvietas apmaksu – STOP

8. Apturēt stāvvietas apmaksu, ja aktivizētas vairākas automašīnas vienlaicīgi – STOP AB1221 X – AB1221: auto numurs,, X: tarifu zona

9. Uzzināt konta atlikumu – KONTS – Atpakaļ saņemsi konta atlikumu

10. Papildināt kontu – TOP XX – XX:  summa par kādu vēlies papildināt. Šī komanda darbojas tikai gadījumā, ja esi Mobilly kontam piesaistījis savu maksājumu karti.

11. Uzzināt biežāk lietotās komandas – KOMANDA – Atpakaļ saņemsi biežāk lietoto komandu SMS piemērus

12. Uzzināt paroli – PAROLE – Atpakaļ saņemsi paroli ar ko piekļūt savam kontam www.mobilly.lv

13. Pārskaitīt naudu citam klientam – SEND XX.XX YYYYYYYY – XX.XX: summa, YYYYYYYY: saņēmēja tālruņa numurs vai niks

14. Samaksāt par pirkumu – PAY XX.XX YYYY – XX.XX: summa, YYYY: tirgotāja identifikators



15. Iegādāties makšķerēšanas atļauju Alūksnē – COPE AL VARDS UZVARDS – VARDS UZVARDS: Jūsu vārds uzvārds

16. Apmaksāt braucienu taksometrā – TX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators

17. Apmaksāt braucienu taksometrā no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam. – PTX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators



18. Izslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE STOP – Lai nesaņemtu apstiprinājumus par darbībām ko veiksi.

19. Ieslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE START –  Atbildes īsziņas apstiprina apmaksas uzsākšanu un apturēšanu

20. Izslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS STOP – Lai nesaņemtu atgādinājuma īsziņas.

21. Ieslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS START – Atgādinājuma īsziņas ik pēc 2 stundām atgādina par novietotu auto stāvvietā.

22. Mainīt atbildes īsziņu valodu uz latviešu. – LAT – Turpmāk atbildes īsziņas tiks sūtītas latviski

Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?

Lai varētu aktivizēt Mobilly uzņēmuma kontu, mums nepieciešams saņemt līguma oriģinālu.

Līguma divus eksemplārus nepieciešams nosūtīt, atvest personīgi vai atsūtīt ar kurjerpastu uz SIA “Mobilly”,  Dzirnavu ielā 91 k-3-20, Rīga, LV 1011.

Ja vēlaties līgumu parakstīt elektroniski, pirms līguma parakstīšanas, lūgums piezvanīt uz 1859*, lai noskaidrot līguma numuru, kuru nepieciešamas norādīt līgumā.

Līdzko būsim saņēmuši Jūsu līguma oriģinālus, izveidosim Jūsu uzņēmuma Mobilly kontu un to pieejas datus nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu.

Līgums ir aplūkojams ŠEIT!

*Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Līgums noslēgts. Kā pievienot telefona numurus Mobilly uzņemama kontam? Kā lietot Mobilly?

Lai pievienotu telefona numuru Jūsu uzņēmuma kontam, Jums nepieciešamas reģistrēties Mobilly mājas lapā www.mobilly.lv , sadaļā Mans konts- > Uzņēmumiem, kur norādāt uzņēmuma Mobilly konta pieejas datus.

Lai pievienotu tālruņa vai a/m numurus – izmantojiet sadaļu Profils.

Līdz ko būsiet pievienojis norādīto telefona numuru, klients varēs uzsākt stāvvietas apmaksu no uzņēmuma konta.

Sadaļā Profils iespējams arī veikt sekojošas izmaiņas:

1. Norādīt konkrētos automašīnas numurus, kurus konkrētie telefona numuri varēs apmaksāt
2. Rediģēt atļautos pakalpojumus Jūs darbiniekiem
3. Rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki var veikt apmaksu no uzņēmuma konta

Kā lietot Mobilly instrukciju skatieties ŠEIT.

Kā atjaunot uzņēmuma konta paroli?

Lai saņemtu atjaunotu uzņēmuma konta paroli, Mobilly ir nepieciešams saņemt e-pastu no līgumā uzrādītās kontaktpersonas. E-pastu sūti uz info@mobilly.lv.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.