Par uzņēmumiem Archives | Mobilly

Par uzņēmumiem

Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?

Lai varētu aktivizēt Mobilly uzņēmuma kontu, mums nepieciešams saņemt līguma oriģinālu. Līguma divus eksemplārus nepieciešams nosūtīt, atvest personīgi vai atsūtīt ar kurjerpastu uz SIA "Mobilly",  Dzirnavu ielā 91 k-3-20, Rīga, LV 1011. Ja vēlaties līgumu parakstīt elektroniski, pirms līguma parakstīšanas, lūgums piezvanīt uz 1859*, lai noskaidrot līguma numuru, kuru nepieciešamas norādīt līgumā. Līdzko būsim saņēmuši Jūsu līguma oriģinālus, izveidosim Jūsu uzņēmuma Mobilly kontu un to pieejas datus nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu. Līgums ir aplūkojams ŠEIT! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Līgums noslēgts. Kā pievienot telefona numurus Mobilly uzņemama kontam? Kā lietot Mobilly?

Lai pievienotu telefona numuru Jūsu uzņēmuma kontam, Jums nepieciešamas reģistrēties Mobilly mājas lapā www.mobilly.lv , sadaļā Mans konts- > Uzņēmumiem, kur norādāt uzņēmuma Mobilly konta pieejas datus. Lai pievienotu tālruņa vai a/m numurus - izmantojiet sadaļu Profils. Līdz ko būsiet pievienojis norādīto telefona numuru, klients varēs uzsākt stāvvietas apmaksu no uzņēmuma konta. Sadaļā Profils iespējams arī veikt sekojošas izmaiņas: 1. Norādīt konkrētos automašīnas numurus, kurus konkrētie telefona numuri varēs apmaksāt 2. Rediģēt atļautos pakalpojumus Jūs darbiniekiem 3. Rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki var veikt apmaksu no uzņēmuma konta Kā lietot Mobilly instrukciju skatieties ŠEIT.

Kā atjaunot uzņēmuma konta paroli?

Lai saņemtu atjaunotu uzņēmuma konta paroli, Mobilly ir nepieciešams saņemt e-pastu no līgumā uzrādītās kontaktpersonas. E-pastu sūti uz info@mobilly.lv.

Vai no telefona numura, kurš ir pievienots Mobilly uzņēmuma kontam, varu veikt stāvvietas apmaksu no sava Mobilly privātā konta?

Jā, viens un tas pats telefona numurs var veikt apmaksu gan pie uzņēmuma rēķina, gan privāti. Visērtāk  apmaksu iespējams uzsākt no mobilās aplikācijas. Pēc START nospiešanas, jānorāda, ka apmaksa tiks veikta no privātā konta. Tu vari uzsākt stāvvietu no privātā konta, arī sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu PSTART AUTO ZONA, kur AUTO - automašīnas numurs, kurai vēlies veikt stāvvietas apmaksu, ZONA- tarifu zona, kurā ir novietots auto. Lai apturētu uzsākto stāvvietu, nepieciešams nosūtīt īsziņu uz 1859 ar tekstu STOP

Kur es varu iepazīties ar rēķinu, grāmatvedības dokumentiem, atskaitēm un kā to apmaksāt?

Mobilly katra mēneša pirmajā darba dienā sagatavo E-rēķinu, kuru ir iespējams apskatīt Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv. Rēķins automātiski tiek sūtīts arī uz kontaktpersonas e-pastu. 1. "Summa apmaksai" ir summa, kas jāpārskaita rēķina izrakstītājam SIA Mobilly uz norādīto bankas kontu. Kopsumma, kas norādīta zem pakalpojumu uzskaitījuma tabulas, var atšķirties no "Summas apmaksai", ja iepriekšējā mēnesī ir veikta rēķina apmaksa par mazāku, vai lielāku summu, kā bija nepieciešams. 2. SIA Mobilly ir norēķinājies ar Partneriem, tādēļ deklarācijā jāuzrāda tikai SIA Mobilly rekvizīti. Informācija par Partneri ir informatīva. 3. Detalizētāku informāciju par tālruņu, automašīnu numuriem un atsevišķiem darījumiem iespējams aplūkot, autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv sadaļā “Izraksts”.

Kā noteikt, vai klients ir pievienots uzņēmuma kontam?

Mobilly aplikācijā konkrētā lietotāja profilā būs redzama informācija par uzņēmumu, kuram klients ir pievienots. Arī uzņēmuma kontaktpersona var pārliecināties par visiem uzņēmuma kontam pievienotajiem tālruņu numuriem, reģistrējoties Mobilly mājas lapā, norādot uzņemama lietotāj vārdu un paroli. Informāciju par pievienojums telefona numuriem var apskatīt sadaļā "Profils".

Esmu uzņēmuma konta lietotājs. No kura Mobilly konta uzsāksies apmaksa Mobilly Automatic?

Mobilly Automatic zonās katram auto vari atsevišķi iestatīt, no kura konta primāri uzsākt apmaksu - privātā vai uzņēmuma. To vari izdarīt konkrētajā Mobilly Automatic zonas aprakstā pie auto numura vai sadaļā "Mani Auto".

Kā var kontrolēt darbinieku tēriņus Mobilly?

Uzņēmuma kontaktpersonai ir iespēja noteikt, kurus pakalpojumus darbinieki var apmaksāt, kā arī ierobežot apmaksu uz konkrētām automašīnām un iestatīt laika limitu. Autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv ar uzņēmuma pieejas datiem. Sadaļā Profils iespējams veikt sekojošas izmaiņas: 1. Norādīt konkrētos automašīnas numurus, kurus konkrētie telefona numuri varēs apmaksāt 2. Rediģēt atļautos pakalpojumus Jūs darbiniekiem 3. Rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki var veikt apmaksu no uzņēmuma konta Saņemt detalizētas atskaites par veiktajiem darījumiem var sadaļā "Izraksts", "Darījumi". Lai veiktu citas izmaiņas uzņēmuma kontā, sūtiet nepieciešamo izmaiņu aprakstu uz info@mobilly.lv.

SMS komandas

OPERĀCIJA – ĪSZIŅAS PIEMĒRS – PASKAIDROJUMS

1. Reģistrēties – JAUNS – Komanda, lai atvērtu savu Mobilly kontu
2. Uzsākt stāvvietas apmaksu – START AB1221 X –  AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
3. Uzsākt stāvvietas apmaksu uz noteiktu laiku – START AB1221 X YY – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona, YY: vēlamais laiks minūtēs
4. Uzsākt stāvvietas apmaksu no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam – PSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
5. Uzsākt stāvvietas apmaksu nākamam rītam Rīgas Satiksmes autostāvvietā – RSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
6. Uzsākt stāvvietas apmaksu no Tele2 vai LMT rēķina – MSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
7. Apturēt stāvvietas apmaksu – STOP
8. Apturēt stāvvietas apmaksu, ja aktivizētas vairākas automašīnas vienlaicīgi – STOP AB1221 X – AB1221: auto numurs,, X: tarifu zona
9. Uzzināt konta atlikumu – KONTS – Atpakaļ saņemsi konta atlikumu
10. Papildināt kontu – TOP XX – XX:  summa par kādu vēlies papildināt. Šī komanda darbojas tikai gadījumā, ja esi Mobilly kontam piesaistījis savu maksājumu karti.
11. Uzzināt biežāk lietotās komandas – KOMANDA – Atpakaļ saņemsi biežāk lietoto komandu SMS piemērus
12. Uzzināt paroli – PAROLE – Atpakaļ saņemsi paroli ar ko piekļūt savam kontam www.mobilly.lv
13. Pārskaitīt naudu citam klientam – SEND XX.XX YYYYYYYY – XX.XX: summa, YYYYYYYY: saņēmēja tālruņa numurs vai niks
14. Samaksāt par pirkumu – PAY XX.XX YYYY – XX.XX: summa, YYYY: tirgotāja identifikators

15. Iegādāties makšķerēšanas atļauju Alūksnē – COPE AL VARDS UZVARDS – VARDS UZVARDS: Jūsu vārds uzvārds
16. Apmaksāt braucienu taksometrā – TX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators
17. Apmaksāt braucienu taksometrā no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam. – PTX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators

18. Izslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE STOP – Lai nesaņemtu apstiprinājumus par darbībām ko veiksi.
19. Ieslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE START –  Atbildes īsziņas apstiprina apmaksas uzsākšanu un apturēšanu
20. Izslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS STOP – Lai nesaņemtu atgādinājuma īsziņas.
21. Ieslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS START – Atgādinājuma īsziņas ik pēc 2 stundām atgādina par novietotu auto stāvvietā.
22. Mainīt atbildes īsziņu valodu uz latviešu. – LAT – Turpmāk atbildes īsziņas tiks sūtītas latviski

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.