Autostāvvietas Archives | Mobilly

Autostāvvietas

Cik maksā autostāvvieta, maksājot ar Mobilly?

Autostāvvietu cenas ir tieši tādas pašas kā maksājot apmaksas automātos atbilstoši autostāvvietas tarifu zonai.

Vai telefona numurs, kurš ir pievienots Mobilly uzņēmuma kontam, var veikt autostāvvietas apmaksu no sava Mobilly privātā konta?

Jā. Kaut arī telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, visus pakalpojumus Tu vari apmaksāt arī kā privātpersona, pievienojot bankas karti un papildinot Mobilly kontu vai veicot apmaksu pie telefona rēķina.

Kā es varu apmaksāt autostāvvietu ar Mobilly aplikāciju?

1. Lejupielādē aplikāciju telefonā.
Ieraksti aplikācijā savu telefona numuru. Saņemsi paroli īsziņas formātā. Ievadi to aplikācijā, un Tavs konts ir reģistrēts!

2. Pievieno bankas karti.
Pievieno savu bankas karti Mobilly aplikācijā un turpmāk papildini kontu ar vienu pogas spiedienu. Pēc papildināšanas naudu vari tērēt autostāvvietu apmaksai.

3. Aplikācijā izvēlies sadaļu Stāvvietas, izvēlies Mobilly tarifu zonu, norādi sava auto numuru un spied START*.

* Pirms tam pārliecinies, ka Mobilly kontā ir pietiekams atlikums.

4. Lai apturētu autostāvvietas apmaksu, spied pogu STOP.

Vai samaksu par autostāvvietu varu veikt aplikācijā, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Jā, LMT, Bites un Tele2 pēcapmaksas klienti var maksāt par autostāvvietām, summu pieskaitot savam telefona rēķinam.

Lai uzsāktu apmaksu, spied pogu Maksāt pie telefona rēķina.

Lai apturētu autostāvvietas apmaksu, spied pogu STOP.

Autostāvvietā iztērētā summa kopā ar mobilā operatora komisijas maksu 0,25 EUR tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam.

Esi vērīgs!
• LMT viena darījuma maksimālā summa ir 30 EUR.
• Tele2 viena darījuma maksimālā summa ir 14 EUR.
• Bites kopējā darījumu maksimālā summa mēnesī ir 40 EUR, ieskaitot ar Mobilly nesaistītus pakalpojumus.

Gadījumā, ja klients ir sasniedzis viena darījuma limitu, tad, lai turpinātu maksāt par autostāvvietu, apmaksa ir jāuzsāk atkārtoti.

Kas man ir jādara, lai apmaksātu divus auto no viena Mobilly konta aplikācijā?

Pēc tam, kad esi aktivizējis apmaksu pirmajai automašīnai, lai uzsāktu apmaksu otrai automašīnai, pavirzi ekrānu nedaudz zemāk, kur Tev būs iespēja no jauna izvēlēties nepieciešamo tarifu zonu otram auto un aktivizēt to, tāpat kā pirmo.

Kā veikt apmaksu par periodu autostāvvietās ar Mobilly aplikācijas palīdzību?

1. Aplikācijā izvēlies konkrēto tarifu zonu, kurā vēlies novietot savu auto.
2. Norādi, kuram auto vēlies apmaksāt periodu.
3. Spied pogu Citas iespējas.
4. Spied pogu Maksāt par periodu*, un periods ir apmaksāts**.

* Perioda maksu nevar izvēlēties, ja apmaksa tiek veikta pie telefona rēķina.
** Ja Tavā kontā nebūs pietiekams atlikums, bet būs pievienota bankas karte, summas starpību, kas pietrūks perioda apmaksai, paņemsim no Tavas kartes automātiski.

Vai par autostāvvietu iespējams maksāt, sūtot īsziņu?

Jā, lai uzsāktu apmaksu, sūti SMS* uz 1859 ar tekstu:
START atstarpe AUTO atstarpe ZONA.

AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram, AB1221,
ZONA - tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram, X.

Īsziņas piemērs: START AB1221 X
* Pirms tam pārliecinies par sava Mobilly konta atlikumu.

Ja vēlies apmaksu veikt pie telefona rēķina, tad sūti SMS ar tekstu:
MSTART atstarpe AUTO atstarpe ZONA uz 1859.

AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram, AB1221.
ZONA - tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram, X.

Īsziņas piemērs: MSTART AB1221 X

Lai apturētu autostāvvietas apmaksu, sūti SMS ar tekstu STOP uz 1859.

Kā pārliecināties, ka apmaksa, sūtot SMS, ir uzsākta vai apturēta?

Mobilly īsziņas veidā atsūtīs Tev atbildi ar apstiprinājumu par veiksmīgu autostāvvietas apmaksas uzsākšanu vai pārtraukšanu.

Arī kļūdas gadījumā Mobilly Tevi brīdinās ar īsziņu, tādēļ vienmēr izlasi atbildi, ko saņem!
Šāds paziņojums īsziņas veidā privātpersonām izmaksā 0.11 EUR, bet juridiskām personām 0.11 EUR + PVN . Summa tiek iekasēta no Mobilly konta.

Ja apmaksu veic kā privātpersona un nevēlies saņemt šos paziņojumus īsziņas veidā, tad vari no tiem atteikties, autorizējoties savā privātajā kontā Mobilly mājaslapā. Izmaiņas vari veikt sadaļā Profils.

Kāda īsziņa man ir jāsūta, lai apmaksātu divus auto no viena Mobilly konta?

Īsziņas teksts nemainās. Par katru auto numuru jāsūta atsevišķa sms, kurā norādīts auto numurs.

Kā apturēt apmaksu, ja ir aktivizēti vairāki automašīnas numuri no viena Mobilly konta?

Lai apturētu apmaksu, sūti īsziņu uz 1859 ar tekstu:

STOP AUTO (kur AUTO - automašīnas numurs, kuru vēlies apturēt).

Kas ir Mobilly tarifu zona?

Tas ir apzīmējums katrai autostāvvietai, kuru var apmaksāt ar Mobilly.
Konkrētās tarifu zonas burts vai burti norāda, kur atrodas Tavs auto un kāds tarifs tiks iekasēts par nostāvēto laiku.

Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.

Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.

Ko darīt, ja nezinu, kādā Mobilly tarifu zonā atrodos?

Precīzu autostāvvietas tarifu zonu iespējams noteikt Mobilly aplikācijas zonu kartē vai Mobilly mājaslapā.

Ja automašīnu novietoji ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzams uz maksas aparāta sāna.

Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.

Jautājumu gadījumā vienmēr vari sazināties ar Mobilly klientu servisu, zvanot uz 1859*.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai ir iespējams atteikties no Mobilly izsūtītajiem paziņojumiem, kas uz manu telefonu tiek sūtīti īsziņas veidā?

Jā, no atbildes un atgādinājuma paziņojumiem iespējams atteikties Mobilly mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Izmaiņas iespējams veikt sadaļā Profils. Atbildes un atgādinājuma īsziņas Tu vari atslēgt, arī piezvanot mums uz 1859*. Pirms to dari, lūdzu, iepazīsties ar paziņojumu veidiem, kādus izsūtām klientiem.

Mobilly ikdienā saviem klientiem izsūta šādus paziņojumus:
1. atbildes paziņojumus, kurus klients saņem vienmēr, kā atbildi no Mobilly, ja apmaksu uzsāk ar īsziņas palīdzību vai aplikācijā uz konkrētu laiku uzliktā autostāvvietas apmaksa ir beigusies; šī īsziņa vērš klienta uzmanību uz to, ka apmaksa ir apturēta, un atgādina, ka apmaksa ir jāuzsāk atkārtoti, ja klienta automašīna vēl atrodas autostāvvietā,
2. atgādinājuma paziņojumus, kas pēc noklusējuma tiek izsūtīti visiem klientiem ik pēc 120 minūtēm, lai atgādinātu par to, ka joprojām tiek veikta autostāvvietas apmaksa un palīdzētu izvairīties no pārmaksas,
3. brīdinājuma paziņojumus, ko klients saņem gadījumā, ja kaut kas nav izdarīts pareizi vai Mobilly konta bilance tuvojas beigām; šīs īsziņas ir bez maksas,
4. obligātos atbildes un darījumu transakcijas paziņojumus, kuru nosūtīšanu pieprasa autostāvvietas īpašnieks.

Atbildes, atgādinājuma un obligātās atbildes īsziņas maksa ir 0,11 EUR, un šī summa tiek iekasēta no Mobilly konta bilances.

No atgādinājuma paziņojumiem neiesakām atteikties, jo pieredze rāda, ka gadījumos, kad apmaksa netiek apturēta laicīgi, viena šāda pārmaksa izmaksā dārgāk nekā atgādinājuma ziņās iztērētā summa.

Ja rodas kādi jautājumi, zvani 22001859.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.