Jauns klients (Privātpersona) Archives | Mobilly

Jauns klients (Privātpersona)

Kas jāņem vērā uzsākot apmaksu pie telefona rēķina?

Telefona operatori Bite, Tele2 un LMT saviem klientiem piemēro darījumu limitu, veicot apmaksu pie telefona rēķina. Operatoram Bite ir divi limiti. Privātais limits*, ko klients norāda noslēdzot līgumu ar Biti vai Bites profilā un mēneša limits, kas atbilst 40 EUR**, kopā ar zvaniem, sms un citiem pakalpojumiem, ko izmanto klients. Operatora Tele2 viena darījuma limits ir 14 EUR* un mēneša limits 50 EUR**. Operatoru LMT viena darījuma limits ir 30 EUR* un mēneša limits 70 EUR**. *Gadījumā ja klients ir sasniedzis viena darījuma limitu, tad lai turpinātu apmaksu, viņam jāuzsāk apmaksa atkārtoti. **Sazinoties ar savu operatoru ir iespējam mainīt noradīto mēneša limitu.

SMS komandas

OPERĀCIJA – ĪSZIŅAS PIEMĒRS – PASKAIDROJUMS

1. Reģistrēties – JAUNS – Komanda, lai atvērtu savu Mobilly kontu
2. Uzsākt stāvvietas apmaksu – START AB1221 X –  AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
3. Uzsākt stāvvietas apmaksu uz noteiktu laiku – START AB1221 X YY – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona, YY: vēlamais laiks minūtēs
4. Uzsākt stāvvietas apmaksu no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam – PSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
5. Uzsākt stāvvietas apmaksu nākamam rītam Rīgas Satiksmes autostāvvietā – RSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
6. Uzsākt stāvvietas apmaksu no Tele2 vai LMT rēķina – MSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
7. Apturēt stāvvietas apmaksu – STOP
8. Apturēt stāvvietas apmaksu, ja aktivizētas vairākas automašīnas vienlaicīgi – STOP AB1221 X – AB1221: auto numurs,, X: tarifu zona
9. Uzzināt konta atlikumu – KONTS – Atpakaļ saņemsi konta atlikumu
10. Papildināt kontu – TOP XX – XX:  summa par kādu vēlies papildināt. Šī komanda darbojas tikai gadījumā, ja esi Mobilly kontam piesaistījis savu maksājumu karti.
11. Uzzināt biežāk lietotās komandas – KOMANDA – Atpakaļ saņemsi biežāk lietoto komandu SMS piemērus
12. Uzzināt paroli – PAROLE – Atpakaļ saņemsi paroli ar ko piekļūt savam kontam www.mobilly.lv
13. Pārskaitīt naudu citam klientam – SEND XX.XX YYYYYYYY – XX.XX: summa, YYYYYYYY: saņēmēja tālruņa numurs vai niks
14. Samaksāt par pirkumu – PAY XX.XX YYYY – XX.XX: summa, YYYY: tirgotāja identifikators

15. Iegādāties makšķerēšanas atļauju Alūksnē – COPE AL VARDS UZVARDS – VARDS UZVARDS: Jūsu vārds uzvārds
16. Apmaksāt braucienu taksometrā – TX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators
17. Apmaksāt braucienu taksometrā no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam. – PTX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators

18. Izslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE STOP – Lai nesaņemtu apstiprinājumus par darbībām ko veiksi.
19. Ieslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE START –  Atbildes īsziņas apstiprina apmaksas uzsākšanu un apturēšanu
20. Izslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS STOP – Lai nesaņemtu atgādinājuma īsziņas.
21. Ieslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS START – Atgādinājuma īsziņas ik pēc 2 stundām atgādina par novietotu auto stāvvietā.
22. Mainīt atbildes īsziņu valodu uz latviešu. – LAT – Turpmāk atbildes īsziņas tiks sūtītas latviski

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.