Jauns klients (Privātpersona) Archives | Mobilly

Jauns klients (Privātpersona)

Kādēļ aplikācijā jānorāda savu personas kodu?

Mobilly ir jāveic Tavas personas identifikācija, lai izpildītu saistošo normatīvo aktu prasības un ir ietverta Mobilly elektroniskās naudas konta atvēršanas un apkalpošanas līgumā.
Mobilly, kā finanšu iestādes darbību uzrauga Finanšu un kapitāla tirgus komisija. Šāda veida klienta identifikācija nepieciešama, jo Mobilly ir jāizpilda gan “Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma” prasības, gan arī citu normatīvo aktu prasības, kas izslēdz iespēju personai anonīmi vai, izmantojot viltotus datus, veikt darījumus.

Kā es varu atvērt Mobilly kontu?

Mobilly kontu vari atvērt:

• lejupielādējot Mobilly aplikāciju un reģistrējoties Mobilly, norādot savu telefona numuru;
• nosūtot īsziņu ar vārdu JAUNS uz 1859 un atbildē saņemot paroli, ar kuru varēsi reģistrēties www.mobilly.lv mājaslapā sadaļā Mans profils;
• piezvanot uz 1859*, un operators Tevi piereģistrēs.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859

Vai es varu izveidot Mobilly kontu, ja man ir ārzemju telefona numurs?

Diemžēl nē. Mobilly var izmantot tikai Latvijā reģistrētie telefona numuri.

Kāds ir mans lietotāja numurs?

Mobilly lietotāja numurs ir Tavs telefona numurs.

Kāda ir mana parole? Kā es varu saņemt paroli?

Reģistrējoties Mobilly, Tu saņemsi paroli īsziņas veidā uz telefona numuru, kuru būsi norādījis reģistrācijas brīdī.

Ja gadījumā īsziņa ir izdzēsta, paroli vari atjaunot, sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu PAROLE vai JAUNS.

Kā es varu nomainīt savu paroli?

Paroli vari nomanīt Mobilly mājaslapā www.mobilly.lv, ieejot savā profilā. Paroli iespējams mainīt sadaļā Profils -> Uzstādījumi -> Mainīt paroli.

Ja gadījumā aizmirsi paroli, Tu vari to atjaunot, sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu PAROLE vai JAUNS.

Vai piereģistrējoties obligāti ir jāaizpilda visa informācija par mani?

Jā, tā kā Mobilly ir elektroniskās naudas iestāde, kurai jārīkojas saskaņā ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likumu (NILLTFN), Mobilly ir jāveic klientu identifikācija.

Lai serviss varētu darboties pilnvērtīgi un neskaidrību gadījumā Mobilly būtu nepieciešamie dati, aicinām norādīt visu pieprasīto informāciju.

Kur es varu saņemt atskaiti par veiktajiem darījumiem?

Lai iegūtu atskaiti par veiktajiem darījumiem ar Mobilly, Tev jāreģistrējas mājaslapā www.mobilly.lv un sadaļā Mans profils jānorāda telefona numurs un parole. Ja nepieciešams iegūt paroli, sūti īsziņu ar tekstu PAROLE uz 1859.

Darījumu atskaite atrodas sadaļā Izraksts -> Darījumi
• Sadaļās no, līdz norādi laika posmu, par kuru vēlies saņemt atskaiti.
• Sadaļā Pievienot uzņēmuma rekvizītus Tu vari pievienot uzņēmuma rekvizītus, ja tas ir nepieciešams.

Spied uz pogas Nosūtīt, un Tu saņemsi informāciju par veiktajiem darījumiem. Uzspiežot uz pogas ar printera attēlu, saņemsi darījumu atskaiti ar PVN.

Ja rodas jautājumi, zvani 1859 vai +371 22001859!

Vai darījumu atskaitē būs redzama summa ar un bez PVN, kas nepieciešama grāmatvedībai?

Jā, lai iegūtu šādu atskaiti par veiktajiem darījumiem ar Mobilly, Tev jāreģistrējas mājaslapā www.mobilly.lv un sadaļā Mans profils jānorāda telefona numurs un parole. Ja nepieciešams iegūt paroli, sūti īsziņu ar tekstu PAROLE uz 1859.

Darījumu atskaite atrodas sadaļā Izraksts -> Darījumi
• Sadaļās no, līdz norādi laika posmu, par kuru vēlies saņemt atskaiti.
• Sadaļā Pievienot uzņēmuma rekvizītus Tu vari pievienot uzņēmuma rekvizītus, ja tas ir nepieciešams.

Spied uz pogas Nosūtīt, un Tu saņemsi informāciju par veiktajiem darījumiem. Uzspiežot uz pogas ar printera attēlu, saņemsi darījumu atskaiti ar PVN.

Ja rodas jautājumi, zvani 1859 vai +371 22001859!

Esmu mainījis savu telefona numuru. Kā man rīkoties, lai varu turpināt izmantot Mobilly?

Mobilly sistēmā ikviens klients tiek identificēts pēc telefona numura. Ja esi mainījis telefona numuru, tad Tev ir jāizveido jauns Mobilly konts.

Ja vecajā Mobilly kontā ir palicis atlikums, to vari pārsūtīt uz jauno Mobilly kontu, reģistrējoties Mobilly mājaslapā ar veco telefona numuru. Sadaļā Pārsūtīšana varēsi pārsūtīt naudu uz savu jauno vai kāda cita lietotāja Mobilly kontu.

Ja no vecā telefona numura ir iespējams nosūtīt īsziņu, tad naudu iespējams pārnest uz citu kontu, sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu: SEND XX.XX YYYYYYYY, kur XX.XX – summa, YYYYYYYY – saņēmēja telefona numurs.

Ja nav iespējams piekļūt vecajam telefona numuram vai nav pieejama vecā Mobilly konta parole, Tu vari aizpildīt Mobilly konta slēgšanas veidlapu un nosūtīt to uz info@mobilly.lv vai Mobilly biroju Rīgā, Dzirnavu ielā 91 k-3-20, LV-1011.

Kā es varu dzēst savu Mobilly kontu?

Privāto Mobilly kontu iespējams dzēst, reģistrējoties Mobilly mājaslapā ar savu telefona numuru un pastāvīgo paroli. Sadaļā Profils jānospiež poga Dzēst kontu.

Ja nav iespējams piekļūt vecajam telefona numuram vai nav pieejama Mobilly konta parole, Tu vari aizpildīt Mobilly konta slēgšanas veidlapu un nosūtīt to uz info@mobilly.lv vai Mobilly biroju Rīgā, Dzirnavu ielā 91, k-3 -20, LV-1011.