Paziņojums par nesamaksāto maksas autostāvvietas lietošanas pēcapmaksu / Sods

Esmu uzsācis autostāvvietas apmaksu ar Mobilly. Kā kontrolieris zinās, ka apmaksa notiek?

Stāvvietu kontrolieri pārbaudi veic Mobilly sistēmā. Vadot iekšā kontroles ierīcē tos automašīnas numurus, kas atrodas stāvvietā, kontrolieris varēs redzēt, vai par konkrēto auto tiek veikta apmaksa vai nē.

Kad Mobilly brīdina par to, ka kontrolieris ir uzsācis automašīnas pārbaudi?

Ja esi novietojis automašīnu EuroPark Latvia tarifu zonā un kontrolieris jau ir uzsācis automašīnas pārbaudi, brīdī, kad vēlēsies aktivizēt stāvvietas apmaksu, Mobilly Tevi brīdinās, ka stāvvietas apmaksa netika uzsākta, jo EuroPark kontrolieris jau ir uzsācis Tavas automašīnas pārbaudi. Ja saņem šādu paziņojumu, tad zini, ka apmaksa ar Mobilly šim auto ir liegta visu dienu un visticamāk kontrolieris jau ir izrakstījis sodu.

Paziņojumu par to, ka Rīgas satiksmes kontrolieris ir uzsācis Tava auto pārbaudi, no Mobilly saņemsi tikai tad, ja mēģināsi uzsākt autostāvvietas apmaksu 15 minūšu laikā pēc tam, kad kontrolieris jau būs nokontrolējis Tavu auto. Pēc šīm 15 minūtēm apmaksu varēsi uzsākt atkārtoti arī tad, ja Tu jau būsi saņēmis paziņojumu par nesamaksāto maksas autostāvvietas lietošanas pēcapmaksu.

! Ja gadījumā esi aizmirsis uzsākt autostāvvietas apmaksu un nezini, vai kontrolieris jau ir veicis auto pārbaudi, vari piezvanīt uz 1859* un lūgt mūsu operatoram pārbaudīt, vai Tavam auto ir veikta kontrole.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Stāvvietu aktivizēju ar Mobilly, bet esmu saņēmis soda kvīti, kā man rīkoties?

Brīdī, kad ir pieejama soda kvīts, nepieciešams pārbaudīt šādu informāciju:
1.kas izrakstījis soda kvīti; iespējams soda kvīti izrakstījusi Pašvaldības policija, jo auto novietots vietā, kur tas nav atļauts,
2. kāds automašīnas numurs norādīts soda kvītī; varbūt esi uzrādījis nepreizu automašīnas numuru, uzsākot stāvvietas apmaksu ar Mobilly,
3. kurā tarifu zonā izrakstīta soda kvīts; pārbaudi, vai, uzsākot stāvvietas apmaksu ar Mobilly, esi norādījis pareizo tarifu zonas burtu vai burtus,
4. cikos ir izrakstīta soda kvīts; varbūt apmaksu ar Mobilly esi uzsācis pēc soda kvīts izrakstīšanas laika.

Pēc soda kvīts informācijas salīdzināšanas ar Mobilly aktivizētās autostāvvietas informāciju, secināju, ka esmu kļūdījies automašīnas numurā/ tarifu zonā. Kā man rīkoties?

Gadījumā, ja, uzsākot autostāvvietas apmaksu ar Mobilly, esi kļūdījies automašīnas numurā vai norādījis nepareizu zonu, tad par radušos situāciju jāinformē stāvvietas īpašnieks - uzņēmums, kas Tev izrakstījis soda kvīti.

Mobilly sniedz iespēju apmaksāt autostāvvietas, taču tās kontrolē autostāvvietu īpašnieku darbinieki, tāpēc lēmumu par soda kvīts anulēšanu var pieņemt tikai soda kvīts izrakstītājs.

Kur iespējams saņemt Mobilly uzlīmi?

Mobilly uzlīmi vari saņemt pie mums, atbraucot ciemos uz Dzirnavu ielu 91, k-3.

Vai iespējams uzsākt autostāvvietas apmaksu un uzlīmes vietā logā ielikt zīmīti ar vārdu Mobilly?

Jā, jo uzlīmes kalpo ne tikai tam, lai kontrolieri varētu pilnvērtīgāk un labāk veikt automašīnu pārbaudi, tās palīdz arī informēt apkārtējos, ka Tu veic apmaksu ar Mobilly - tādā veidā iespējams izvairīties no nepatīkamām situācijām arī ikdienas dzīvē.

Vai ar Mobilly iespējams apmaksāt paziņojumu par nesamaksāto maksas autostāvvietas lietošanas pēcapmaksu / sodu?

Pagaidām šis pakalpojums nav pieejams. Strādājam pie tā, lai nākotnē soda kvītis varētu apmaksāt arī ar Mobilly.