• Uzņēmumiem – Rēķini; to apmaksa; kredītlimits

Vai ir nepieciešams veikt kādas iemaksas vai konta papildinājumus, lai varētu sākt izmantot Mobilly uzņēmuma kontu?

Nē, Mobilly uzņēmumam piešķir kredītlimitu, kuru mēneša laikā var tērēt, apmaksājot nepieciešamos pakalpojumus.

Sākotnēji tiek piešķirts 20.00 EUR limits uz visu uz uzņēmumu. Ja klients plāno tērēt lielāku summu, tad uzņēmumam jāveic Mobilly uzņēmuma konta papildinājums par summu kādu plāno izmantot.

Maksājumu jāveic uz kādu no šiem SIA Mobilly kontiem par summu kādu plānojat tērēt:
Citadele banka AS konts: LV02PARX0009726030004
Swedbank AS konts: LV10HABA0551010805346

Maksājuma uzdevumā jānorāda - konta papildināšana un uzņēmuma nosaukums vai līguma numurs.

Katra mēneša sākumā uz līgumā norādīto e-pastu mēs nosūtīsim Maksājuma paziņojumu, kurā tiks norādītas visas iemaksātās un iztērētās vērtības, to varēsiet uzrādīt grāmatvedībā kā attaisnojošo dokumentu.
Kad rēķina apmaksa tiks veikta, kredītu varēsiet tērēt no jauna.

Uz kādu laika posmu tiek piešķirts uzņēmuma kredītlimits?

Kredītlimits tiek piešķirts no brīža, kad atverat Mobilly uzņēmuma kontu, līdz brīdim, kad veicat rēķina apmaksu. Pēc apmaksas rēķinā norādītā summa dzēšas un kredītlimitu varat sākt izmantot no jauna.

Kā uzņēmums zinās, ka kredītlimits ir sasniegts vai drīzumā tiks sasniegts?

Mobilly uz uzņēmuma līgumā norādīto e-pastu izsūta divu veidu paziņojumus:
• pirmais paziņojums tiek nosūtīts brīdī, kad uzņēmuma kredītlimita summa ir mazāka par 25 EUR,
• otrais paziņojums tiek nosūtīts brīdī, kad kredītlimita summa ir iztērēta.

Kā rīkoties, kad uzņēmums saņēmis e-pastu par kredītlimita sasniegšanu un autostāvvietu apmaksas apturēšanu?

Uzņēmuma kontaktpersona var sazināties ar Mobilly, zvanot uz 1859*, un telefona sarunas laikā vienoties par kredītlimita palielināšanu vai rakstīt e-pastu uz [email protected] no uzņēmuma līgumā norādītās e-pasta adreses.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kur es varu iepazīties ar rēķinu, grāmatvedības dokumentiem un atskaitēm? Kā apmaksāt rēķinu?

Mobilly katra mēneša pirmajā darba dienā sagatavo E-rēķinu, kuru ir iespējams apskatīt Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv. Rēķins automātiski tiek sūtīts arī uz kontaktpersonas e-pastu.

1. "Summa apmaksai" ir summa, kas jāpārskaita rēķina izrakstītājam SIA “Mobilly” uz rēķinā norādīto bankas kontu. Kopsumma, kas norādīta zem pakalpojumu uzskaitījuma tabulas, var atšķirties no "Summas apmaksai", ja iepriekšējā mēnesī ir veikta rēķina apmaksa par mazāku vai lielāku summu, kā bija nepieciešams.
2. SIA Mobilly jau ir norēķinājies ar Partneriem, tādēļ deklarācijā jāuzrāda tikai SIA “Mobilly” rekvizīti. Informācija par Partneri ir informatīva.
3. Detalizētāku informāciju par tālruņu un automašīnu numuriem, kā arī atsevišķiem darījumiem iespējams aplūkot, autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv sadaļā Izraksts.

Vai ir iespējams mainīt Mobilly rēķina apmaksas datumu?

Jā, to ir iespējams izdarīt. Lai mainītu rēķina apmaksas datumu, sazinieties ar Mobilly, zvanot uz 1859* vai no uzņēmuma līgumā norādītā e-pasta rakstot informatīvu e-pastu uz [email protected].

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kura no rēķinā norādītajām summām ir jāapmaksā un uz kuru kontu tā jāsūta?

Jāapmaksā ir tā summa, kas norādīta rēķina tabulas apakšā pie SUMMA APMAKSAI. Bankas konts, uz kuru jāpārskaita nauda, atrodas rēķina augšpusē kreisajā malā pie rēķina izrakstītāja rekvizītiem.


Ja rodas jautājumi, zvani 1859* vai 22001859.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai rēķina apmaksa vienmēr jāveic no uzņēmuma līgumā norādītā bankas konta?

Lai rēķina apmaksa būtu veiksmīga, ieteicams veikt apmaksu no līgumā norādītā bankas konta. Gadījumā, ja vēlaties maksāt no cita bankas konta, maksājuma uzdevumā lūgums norādīt rēķina numuru, ko vēlaties apmaksāt.

Ja uzņēmumam mainās rēķinu apmaksas bankas konts, lūgums par to informēt Mobilly, rakstot informatīvu e-pastu uz [email protected]

Vēlamies zināt, kāpēc šomēnes atsūtītajā rēķinā iztērētā summa nesakrīt ar to summu, kas jāapmaksā?

Šādas situācijas iespējamas gadījumos, kad nav veikta iepriekšējo rēķinu korekta apmaksa, maksājumā norādot mazāku vai lielāku summu nekā attiecīgajā mēnesī iztērēts. Gadījumā, ja esat veikuši avansa ieskaitījumu, iespējams, sistēmā pirms jauno rēķinu izsūtīšanas nav pārģenerēta informācija.

Šādos gadījumos lūgums sazināties ar mums, zvanot uz 1859* vai sūtot e-pastu uz [email protected], lai mēs varētu noskaidrot radušās problēmas iemeslu.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vēlamies salīdzināt uzņēmuma konta atlikumu. Kas mums ir jādara, lai saņemtu šādu informāciju no Mobilly?

Ja uzņēmuma grāmatvedībai nepieciešams salīdzināt konta atlikumu, grāmatvede var izveidot salīdzināšanas aktu un nosūtīt to elektroniski uz [email protected] vai pa pastu uz līgumā norādīto adresi. Salīdzināšanas aktā norādīto informāciju salīdzināsim ar mūsu sistēmā redzamo un nosūtīsim Jums atpakaļ.

Kas notiek, ja rēķins netiek apmaksāts norādītajā termiņā?

Ja rēķins netiek laicīgi apmaksāts, Mobilly ir tiesīgs uzņēmuma kontu bloķēt līdz brīdim, kad rēķins tiks apmaksāts, kas nozīmē to, ka uzņēmuma darbiniekiem turpmāk nebūs iespējams uzsākt autostāvvietas apmaksu no uzņēmuma konta.

Cik ātri iespējams atbloķēt uzņēmuma kontu pēc rēķina apmaksas?

Ja klients sazinās ar mums darba dienas laikā, tad pēc rēķina apmaksas konts tiks atbloķēts, tiklīdz tiks pārbaudīti bankā saņemtie maksājumi.