"Rīgas Satiksme" koda biļetes Archives | Mobilly

"Rīgas Satiksme" koda biļetes

Cik ilgi ir derīga iegādātā koda biļete?

Neaktivizēta Rīgas koda biļete ir derīga 3 mēnešus.

Mobilly lietotnē ir pieejamas šādas biļetes:
• Mēneša biļete – 30 EUR, derīga 30 dienas kopš pirmās aktivizēšanas reizes;
• Dienas biļetes – 24 stundu (5 EUR), 3 dienu (8 EUR) un 5 dienu (10 EUR) – derīgas atbilstoši izvēlētajam dienu skaitam;
• Laika biļete – 90 minūšu biļete (1,50 EUR) – derīga 90 minūtes kopš pirmās aktivizēšanas reizes.

Kā jārīkojas, ja vēlos anulēt “Rīgas satiksme” koda biļeti?

Koda biļešu anulāciju nodrošina Rīgas satiksme. Ja ir gadījies iegādāties biļeti, kuru nav plānots izmantot tuvāko 3 mēnešu laikā, lūgums vērsties Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros. Jautājumu gadījumā droši sazinies ar mums, zvanot 1859!

​​Vai es drīkstu aktivizēt vairākas koda biļetes uzreiz?

Jā, protams. Iekāpjot transporta līdzeklī, aktivizē tik biļetes cik nepieciešams.

Vai iespējams pārsūtīt biļeti citam?

Šobrīd biļešu pārsūtīšana citiem nav iespējama, biļete ir piesaistīta tavai Mobilly lietotnei un kontam.

Kas ir lietotāja atslēga un kam tā domāta?

Lietotnē, sadaļā Profils un iestatījumi vari atrast sadaļu “Rīgas satiksme” lietotāja atslēga.

Kā atgriezt naudu par neizmantotām koda biļetēm?

Aicinām iegādāties biļetes, vadoties pēc katra pasažiera braukšanas paradumiem, un liekas biļetes neiegādāties. Ja tomēr ir iegādātas koda biļetes, bet tās nav iespējams izmantot 3 mēnešu laikā no iegādes brīža, ir jāiesniedz iesniegums SIA “Rīgas satiksme” par atmaksas saņemšanu, iesniegumā norādot klienta identifikācijas kodu un/vai mobilā tālruņa numuru, kā arī bankas konta numuru, ja atmaksu vēlaties saņemt ar pārskaitījumu. Apmaksu par biļetēm iespējams saņemt 90% apmērā no noteiktās summas. Iesniegumu var nodot kādā no “Rīgas satiksme” klientu apkalpošanas centriem vai sūtot to parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz [email protected]