"Rīgas Satiksme" koda biļetes Archives | Mobilly

"Rīgas Satiksme" koda biļetes

Cik ilgi ir derīga iegādātā koda biļete?

Neaktivizēta "Rīgas satiksme" koda biļete ir derīga 3 mēnešus. Aktivizēta koda biļete ir derīga 3 stundas tikai braucienam, kurā tā ir aktivizēta.

Kā jārīkojas, ja vēlos anulēt “Rīgas satiksme” koda biļeti?

Koda biļešu anulāciju nodrošina Rīgas satiksme. Ja ir gadījies iegādāties biļeti, kuru nav plānots izmantot tuvāko 3 mēnešu laikā, lūgums vērsties Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros. Jautājumu gadījumā droši sazinies ar mums, zvanot 1859!

​​Vai es drīkstu aktivizēt vairākas koda biļetes uzreiz?

Jā, protams. Iekāpjot transporta līdzeklī, veic kvadrātkoda skenēšanu tik reizes, cik koda biļetes tev nepieciešams aktivizēt.

Vai iespējams pārsūtīt biļeti citam?

Šobrīd biļešu pārsūtīšana citiem nav iespējama, biļete ir piesaistīta tavam Mobilly kontam un specifiski - tai ierīcei, kurā tā ir iegādāta.

Kas ir lietotāja atslēga un kam tā domāta?

Sadaļā "Rīgas satiksme" koda biļešu iegāde vari atrast savu lietotāja atslēgas kodu. Tas ir katram lietotājam unikāli veidots, šifrēts kods, kurš ļauj no tava telefona piekļūt tavām iegādātajām biļetēm, Ja vēlēsies pārnest savas biļetes uz citu ierīci, ar šī koda palīdzību to būs iespējams paveikt. Iesakām šo kodu saglabāt drošā vietā ne uz sava telefona, lai ierīces pazaudēšanas gadījumā tu varētu atgūt savas iegādātās biļetes.

Kā atgriezt naudu par neizmantotām koda biļetēm?

Aicinām iegādāties biļetes, vadoties pēc katra pasažiera braukšanas paradumiem, un liekas biļetes neiegādāties. Ja tomēr ir iegādātas koda biļetes, bet tās nav iespējams izmantot 3 mēnešu laikā no iegādes brīža, jādodas uz kādu no klientu apkalpošanas centriem un jāiesniedz iesniegums par atmaksas saņemšanu, iesniegumā norādot klienta identifikācijas kodu un/vai mobilā tālruņa numuru, kā arī bankas konta numuru, ja atmaksu vēlaties saņemt ar pārskaitījumu. Apmaksu par biļetēm iespējams saņemt 90% apmērā no noteiktās summas.