Taksometru apmaksa Archives | Mobilly

Taksometru apmaksa

Kuru taksometru pakalpojumus var apmaksāt ar Mobilly?

Ar Mobilly var apmaksāt Red Cab un Baltic Taxi braucienus.

Kā es varu apmaksāt taksometra braucienu ar Mobilly?

Ar Mobilly lietotni:
1. Aplikācijā izvēlies sadaļu Taxi, izvēlies pārvadātāju
2. Norādi taksometra numuru un pakalpojuma summu
3. Spied MAKSĀT*

Ar īsziņas palīdzību:
Uz 1859 sūti īsziņu ar tekstu: TX atstarpe SUMMA atstarpe ID, kur:
1. SUMMA* - brauciena maksa
2. ID - taksometra borta numurs, kas redzams taksometrā uz priekšējā paneļa. Ja brauc ar Baltic taxi, tas sāksies ar burtiem BT, ja brauc ar Red Cab Taxi tas sāksies ar burtiem RT.

Īsziņas piemērs: TX 4.56 RT999

*Pirms tam pārliecinies, ka Mobilly kontā ir pietiekams atlikums.

Cik maksā brauciens taksometrā, maksājot ar Mobilly?

Šim pakalpojumam nav papildu maksas. Tu samaksāsi tieši tik, cik rāda skaitītājs.

Kā pārliecināties, ka apmaksa par braucienu taksometrā ir notikusi?

Kad Mobilly aplikācijā nospiedīsi pogu MAKSĀT, parādīsies apstiprinājums par veiksmīgu apmaksu, kuru varēsi uzrādīt taksometra šoferim. Taksometra šoferis paziņojumu par veikto maksājumu saņems īsziņas veidā.

Vai samaksu par taksometru varu pievienot pie mobilā telefona rēķina?

Nē, pie telefona rēķina nav iespējams samaksāt par braucienu taksometrā.

Vēlos samaksāt par braucienu taksometrā no uzņēmuma konta, taču man tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.

Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas veikt apmaksu no uzņēmuma konta:
• uzņēmums ir liedzis taksometra apmaksu no Mobilly uzņēmuma konta;
• uzņēmums ir ierobežojis taksometra apmaksas laiku, atļaujot to konkrētās dienās un konkrētā laikā;
• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits;
• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts;
• telefona numurs, no kura vēlies apmaksāt taksometru, nav pievienots Mobilly uzņēmuma kontam.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Veicu apmaksu par braucienu taksometrā ar Mobilly, bet norādīju nepareizu borta numuru/summu/taksometra kompāniju. Kā man rīkoties, lai vērstu situāciju par labu?

Sazinies ar mums, zvanot uz 1859*, un mēs Tev palīdzēsim atrisināt šo jautājumu.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.