Vilcienu biļetes Archives | Mobilly

Vilcienu biļetes

Kā es varu iegādāties vilciena biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājaslapā sadaļā Vilcienu biļetes vai Mobilly aplikācijā.
Aplikācijā izvēlies sadaļu Vilcieni, norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied Pirkt biļeti*.

* Pirms tam pārliecinies, ka savam Mobilly kontam esi pievienojis bankas maksājumu karti.

Vai varu iegādāties vilciena biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Jā, LMT un Bites klienti Mobilly aplikācijā var iegādāties vilciena biļetes pie telefona rēķina.

Mobilly aplikācijā izvēlies nepieciešamo vilciena biļeti un spied nevis Pirkt biļeti, bet gan APMAKSĀT PIE TELEFONA RĒĶINA - tad būsi iegādājies vilciena biļeti, un tās cena kopā ar komisijas maksu 0,25 EUR tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam.

Cik ilgi ir derīga iegādātā vilciena biļete?

Vilciena biļete ir derīga vienam braucienam uz iegādes brīdī izvēlēto vai nākamo reisu. Jāņem vērā: vilciena biļete ir jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā! Sīkāka informācija: www.pv.lv

Cik maksā vilciena biļete, pērkot to ar Mobilly?

Vilciena biļetes cena ir tieši tāda pati kā pērkot kasē.

Vai, pērkot biļeti pie Mobilly, es saņemšu Pasažieru vilciena piešķirto 25% atlaidi?

Jā, pērkot vilciena biļeti ar Mobilly, arī Tu saņemsi Pasažieru vilciena noteikto 25% atlaidi uz darba dienu reisiem.

Kas jāņem vērā, iegādājoties dīzeļvilciena biļeti?

• Biļetes braucieniem dīzeļvilcienā iespējams iegādāties Mobilly aplikācijā vai mājaslapā uz reisiem tuvāko 10 dienu laikā.
• Biļete būs derīga uz izvēlēto reisu vai nākamo pēc tā.
• Biļetes nevar iegādāties paaugstinātas komforta klases vagonos un vilcienos, kuros ir numurētas sēdvietas. Paaugstināta komforta vagonos nav iespējams veikt biļetes piemaksu.

Vai, pērkot vilciena biļeti ar Mobilly, varu uzreiz iegādāties arī bagāžas biļeti?

Jā, tas ir iespējams. Pirkuma brīdī, kad norādīsi biļešu skaitu, varēsi izvēlēties arī bagāžas biļeti.

Vai varu iegādāties vairākas biļetes?

No viena Mobilly konta Tu vari iegādāties vairākas biļetes, bet ne vairāk kā 9 pasažiera biļetes.

Vai ar Mobilly varu uzreiz iegādāties vilciena biļeti gan turpceļam, gan atpakaļceļam?

Jā, tas ir iespējams. Pirkuma brīdī, kad norādīsi biļešu skaitu, uzspied uz pogas IEGĀDĀTIES ATPAKAĻCEĻA BIĻETI, un Tev būs iespēja izvēlēties reisu, ar kuru vēlies braukt atpakaļ. Tad Tev tikai jāzina vilciena atiešanas laiks atpakaļceļam.

Ko darīt, ja esmu iegādājies vilciena biļeti aplikācijā, bet tā tomēr neuzrādās pie aktīvajām biļetēm?

Iespējams, ir noticis interneta pārrāvums, un biļete nav ielādējusies aplikācijā, tādēļ, lūdzu, pārlādē aplikāciju, aizverot un atverot to no jauna. Ar Mobilly iegādāto vilciena biļeti Tu vienmēr vari apskatīt arī Mobilly mājaslapā, ieejot savā kontā un atverot sadaļu Biļetes, no kuras vilciena biļeti varēsi lejupielādēt PDF formātā.

Vēlos iegādāties vilciena biļeti no uzņēmuma konta, taču tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.

Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties vilciena biļeti:
• uzņēmums ir liedzis vilciena biļešu iegādi no uzņēmuma Mobilly konta,
• uzņēmums ir ierobežojis vilciena biļešu iegādes laiku, atļaujot tās iegādāties konkrētās dienās un konkrētā laikā,
• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits,
• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts,
• telefona numurs, no kura vēlies iegādāties biļeti, nav pievienots uzņēmuma Mobilly kontam.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Uzņēmums, kurā strādāju, ir noslēdzis līgumu ar Mobilly. Vai varu iegādāties vilciena biļeti kā privātpersona?

Jā. Lai gan telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, visus pakalpojumus vari apmaksāt arī kā privātpersona. Pēc vēlamā reisa izvēles spied pogu PIRKT un varēsi izvēlēties apmaksas iespēju PRIVĀTAIS KONTS.

Vai es varu atgūt naudu par iegādāto vilciena biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016. gada 4. martā, dīzeļvilciena biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.

Lai atgrieztu naudu par iegādāto dīzeļvilciena vai elektrovilciena biļeti, sūti e-pastu uz info@mobilly.lv, norādot telefona numuru, no kura tika veikta biļetes iegāde, maršrutu, reisu un laiku, kā arī biļetes atgriešanas iemeslu, vai arī zvani mums uz 1859*.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.