Vilcienu biļetes

Kā es varu iegādāties vilciena biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājaslapā sadaļā Vilcienu biļetes vai Mobilly lietotnē. Lietotnē izvēlies sadaļu Vilcieni, norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied Pirkt biļeti*.

* Pirms tam pārliecinies, ka savam Mobilly kontam esi pievienojis bankas maksājumu karti.

Kā es varu saņemt atlaidi elektroniskajai vilciena biļetei?

Mobilly lietotnē vai mājaslapā redzamās vilcienu biļešu cenas jau aprēķinātas ar atlaidi, kas attiecas uz biļetēm, kuras nopērkamas elektroniski. Papildus šīm atlaidēm vienā pirkumā iespējams saņemt arī “3+ Ģimenes” 50% vai 90% atlaidi.

Kāda veida atlaides pieejamas vilcienu biļetēm?

Biļetēm, kas tiek tirgotas caur Vienoto biļešu sistēmu:
Ieviešot vienoto sabiedriskā transporta biļešu sistēmu, mainās atlaides apmērs elektroniski iegādātajām biļetēm reisiem visos maršrutos Rīga–Tukums, Rīga – Skulte un Rīga - Sigulda - Valga dzelzceļa līnijās – šobrīd šajās līnijās biļetes Mobilly lietotnē ir nopērkamas lētāk nekā citviet.

• 50% vai 90% atlaide – pērkoti biļeti ar 3+ Ģimenes karti vai Goda ģimenes apliecību.

• Bezmaksas biļete jeb biļete ar 100% atlaidi – šīs biļetes iespējams iegādāties tikai vilciena pasažieru pārvadātāja "Vivi" biļešu kasēs un vilcienā pie konduktora kontroliera.


Biļetēm, kuras netiek tirgotas caur Vienoto biļešu sistēmu pieejamas šāda veida atlaides:
• 5% atlaide pieejama visām vilcienu biļetēm, kuras ir nopērkamas elektroniski – biļetei braucienam vienā virzienā, bagāžas biļetei, kā arī tām biļetēm, kurām jau tiek piemērotas citas atlaides, tai skaitā “3+ Ģimenes” biļetei ar 50% vai 90% atlaidi un bagāžas biļetei. Šo atlaidi nav iespējams saņemt, pērkot biļeti kasē.

• 10% atlaide - no 2020.gada 15. janvāra elektroniski pārdotajām viena brauciena biļetēm ar braukšanas maksu, sākot no 2.50 euro (ieskaitot), tiek piemērota atlaide 10%, savukārt e-biļetēm, kuru cena ir zemāka par 2.50 euro, atlaide saglabājas 5%. Šo atlaidi nav iespējams saņemt, pērkot biļeti kasē.

• 50% vai 90% atlaide – pērkoti biļeti ar 3+ Ģimenes karti vai Goda ģimenes apliecību.

• Bezmaksas biļete jeb biļete ar 100% atlaidi – šīs biļetes iespējams iegādāties tikai vilciena pasažieru pārvadātāja "Vivi" biļešu kasēs un vilcienā pie konduktora kontroliera.

Vai varu iegādāties vilciena biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Jā, LMT, Bites un Tele2 klienti Mobilly lietotnē var iegādāties vilciena biļetes pie telefona rēķina.

Mobilly lietotnē izvēlies nepieciešamo vilciena biļeti un spied nevis Pirkt biļeti, bet gan APMAKSĀT PIE TELEFONA RĒĶINA - tad būsi iegādājies vilciena biļeti, un tās cena kopā ar komisijas maksu (0,25 EUR, Tele2 klientiem – 0,35 EUR) tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam.

Cik ilgi ir derīga iegādātā vilciena biļete?

Vilciena biļete ir derīga vienam braucienam uz iegādes brīdī izvēlēto vai nākamo reisu.

Savukārt biļetes, kas tiek tirgotas caur Vienoto biļešu sistēmu (VBN) – Skultes, Tukuma un Rīga-Sigulda-Valga līnijās, ir derīgas tikai uz izvēlēto reisa laiku, ja vien netiek iegādāta dienas biļete “1 diena - 1 brauciens”.

Jāņem vērā: vilciena biļete ir jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā! Sīkāka informācija: www.vivi.lv

Cik maksā vilciena biļete, pērkot to ar Mobilly?

Vilciena biļešu cenas Mobilly ir lētākas vai vienādā cenā kā kasē, atkarībā no izvēlētā maršruta.

Kas jāņem vērā, iegādājoties dīzeļvilciena biļeti?

• Biļetes braucieniem dīzeļvilcienā iespējams iegādāties Mobilly lietotnē vai mājaslapā uz reisiem tuvāko 10 dienu laikā.

• Biļete būs derīga uz izvēlēto reisu vai nākamo pēc tā.
Biļetes, kas tiek tirgotas caur Vienoto biļešu sistēmu (VBN) - Skultes, Tukuma un Rīga-Sigulda-Valga līnijās, ir derīgas tikai uz izvēlēto reisa laiku, ja vien netiek iegādāta dienas biļete “1 diena - 1 brauciens”.

• Biļetes nevar iegādāties paaugstinātas komforta klases vagonos un vilcienos, kuros ir numurētas sēdvietas. Paaugstināta komforta vagonos nav iespējams veikt biļetes piemaksu.

Vai, pērkot vilciena biļeti ar Mobilly, varu uzreiz iegādāties arī bagāžas biļeti?

Jā, tas ir iespējams. Pirkuma brīdī, kad norādīsi biļešu skaitu, varēsi izvēlēties arī bagāžas biļeti.

Vai varu iegādāties vairākas biļetes?

No viena Mobilly konta Tu vari iegādāties vairākas biļetes, bet ne vairāk kā 9 pasažiera biļetes.

Vai ar Mobilly varu uzreiz iegādāties vilciena biļeti gan turpceļam, gan atpakaļceļam?

Jā, tas ir iespējams. Pirkuma brīdī, kad norādīsi biļešu skaitu, uzspied uz pogas IEGĀDĀTIES ATPAKAĻCEĻA BIĻETI*, un Tev būs iespēja izvēlēties reisu, ar kuru vēlies braukt atpakaļ. Tad Tev tikai jāzina vilciena atiešanas laiks atpakaļceļam.

*Lūdzam ņemt vērā, ka sākot no 2024.gada 1.aprīļa atpakaļceļa biļetei vairs netiek piemērota atlaide.

Ko darīt, ja esmu iegādājies vilciena biļeti lietotnē, bet tā tomēr neuzrādās pie aktīvajām biļetēm?

Iespējams, ir noticis interneta pārrāvums, un biļete nav ielādējusies lietotnē, tādēļ, lūdzu, pārlādē lietotni, aizverot un atverot to no jauna. Ar Mobilly iegādāto vilciena biļeti Tu vienmēr vari apskatīt arī Mobilly mājaslapā, ieejot savā kontā un atverot sadaļu Biļetes, no kuras vilciena biļeti varēsi lejupielādēt PDF formātā.

Vēlos iegādāties vilciena biļeti no uzņēmuma konta, taču tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.

Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties vilciena biļeti:
• uzņēmums ir liedzis vilciena biļešu iegādi no uzņēmuma Mobilly konta,
• uzņēmums ir ierobežojis vilciena biļešu iegādes laiku, atļaujot tās iegādāties konkrētās dienās un konkrētā laikā,
• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits,
• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts,
• telefona numurs, no kura vēlies iegādāties biļeti, nav pievienots uzņēmuma Mobilly kontam.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Uzņēmums, kurā strādāju, ir noslēdzis līgumu ar Mobilly. Vai varu iegādāties vilciena biļeti kā privātpersona?

Jā. Lai gan telefona numurs ir pievienots uzņēmuma kontam, visus pakalpojumus vari apmaksāt arī kā privātpersona. Pēc vēlamā reisa izvēles spied pogu PIRKT un varēsi izvēlēties apmaksas iespēju PRIVĀTAIS KONTS.

Vai es varu atgūt naudu par iegādāto vilciena biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016. gada 4. martā, dīzeļvilciena biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas. Summa, ko iespējams atgūt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.

Lai atgūtu naudu par iegādāto dīzeļvilciena vai elektrovilciena biļeti, sūti e-pastu uz [email protected], norādot telefona numuru, no kura tika veikta biļetes iegāde, maršrutu, reisu un laiku, kā arī biļetes atgriešanas iemeslu, vai arī zvani mums uz 1859*.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.