Automatic Archives | Mobilly

Automatic

Kā sākt lietot Automatic apmaksu ar Mobilly?

Sākumā savā Mobilly aplikācijā sadaļā Stāvvietas atver kādu no tarifu zonām un pievieno savu auto numuru Automatic jeb automātiskajai apmaksai.

Ja Tu jau esi iebraucis Automatic zonā, saņemsi jautājumu, vai šobrīd atrodies attiecīgajā tarifu zonā un vēlies uzsākt apmaksu. Ja atrodies aplikācijā redzamajā zonā, spied UZSĀKT un sagaidi, kamēr parādās aktīvās apmaksas pulkstenītis. Ja tarifu zonā šobrīd neatrodies, spied ATCELT.

Ja šobrīd neatrodies stāvvietā un esi aktivizējis Automatic apmaksu, tad nākamajās reizēs, kad piebrauksi pie stāvvietas, iebraukšanas barjera atvērsies pati, un apmaksa uzsāksies automātiski – aplikācija nebūs pat jāatver.

Aplikācijas sadaļā Mani auto vari nomainīt Automatic iestatījumus, norādot to, kurās Automatic zonās vēlies atļaut automātisku apmaksas uzsākšanu.
Pirms izbrauc no Automatic zonas, pārliecinies, ka esi pievienojis savu bankas karti Mobilly kontam.

Vai Automatic zonas iespējams apmaksāt pie telefona rēķina?

Nē, Mobilly Automatic zonas nav iespējams apmaksāt pie mobilā telefona rēķina.

Esmu jau piesaistījis savu auto numuru Automatic apmaksai. Kā uzsāksies apmaksa?

Kad brauksi iekšā jebkurā no Automatic zonām, stāvvietas kamera nolasīs Tava auto numuru. Mēs pārbaudīsim, vai nolasītais auto numurs ir piesaistīts Automatic apmaksai kādā no Mobilly kontiem, un uzsāksim apmaksu. Automātiski atvērsies arī barjera, un Tu varēsi braukt iekšā.

Automatic zonas ir superērtas atkārtotiem maksājumiem – nav nepieciešams atvērt Mobilly aplikāciju, apmaksa notiks fonā automātiski.

Ko nozīmē “piesaistīt savu auto numuru Automatic zonu apmaksai”?

Mobilly aplikācijā norādi auto numuru, kuru visās Automatic zonās turpmāk apmaksāsi ar savu Mobilly kontu. Tātad nebūs svarīgi, vai ar šo auto Automatic zonā iebrauksi Tu vai kāds cits – ja konkrētais auto numurs būs piesaistīts Tavā Mobilly kontā Automatic apmaksai, tad par stāvvietu maksāsi Tu.

Auto numuru esmu piesaistījis Automatic apmaksai. Kāpēc iebraukšanas barjera nepaceļas?

Visticamāk, kamera nepareizi nolasījusi auto numurzīmi. Iesakām sekot līdzi numurzīmes tīrībai.

Ja barjera nepaceļas, ņem iebraukšanas biļeti un brauc iekšā. Pēc tam zvani 1859*, palīdzēsim uzsākt apmaksu ar Mobilly.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kāpēc izbraukšanas barjera nepaceļas?

Visticamāk, kamera nepareizi nolasījusi auto numurzīmi. Iesakām sekot līdzi numurzīmes tīrībai.

Vēl iespējams, ka Tavā Mobilly kontā nav pietiekami daudz līdzekļu, lai apturētu stāvvietas apmaksu un norēķinātos par saņemto pakalpojumu. Šādā gadījumā Tu saņemsi paziņojumu, kurā informēsim par nepieciešamību papildināt kontu pirms izbraukšanas no Automatic zonas.

Ja tomēr apmaksa ir veiksmīgi notikusi, bet barjera nepaceļas, zvani 1859*, palīdzēsim!

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Esmu iebraucis Automatic zonā, apmaksa uzsākās, bet man uz bankas kartes vairāk nav līdzekļu. Ko darīt?

Ja Tev makā ir kāda cita bankas karte, pievieno to savam Mobilly kontam un veic apmaksu, papildinot Mobilly kontu. Ja citas bankas kartes nav, lūdzu, zvani 1859* vai attiecīgās zonas operatora klientu servisam, Tev palīdzēs veikt apmaksu citā veidā.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kā zināt, kurās zonās uzsāksies Automatic apmaksa?

Šajās zonās gan Mobilly aplikācijā, gan pie iebraukšanas stāvvietā redzēsi Automatic atpazīšanās zīmi. Stāvvietas zonas burtu norāde būs gaiši zaļā krāsā, un aplikācijā stāvvietu sarakstā parādīsies zaļa atzīme – Automatic.

Automātiskā apmaksa uzsāksies visās stāvvietās ar Automatic atzīmi neatkarīgi no to apsaimniekotāja.

Kurās Mobilly zonās šobrīd ir pieejama Automatic apmaksa?

Šobrīd Automatic darbojas RG (Galleria Riga), VL (Viesnīca Latvija), ST (Origo), GER (Ģertrūdes 15/17) un JA (Jēkaba Arkāde) zonās.

Esmu uzņēmuma konta lietotājs. No kura Mobilly konta uzsāksies apmaksa, iebraucot Mobilly Automatic zonā?

Mobilly Automatic zonās katram auto vari atsevišķi iestatīt, no kura konta (privātā vai uzņēmuma) primāri uzsāksies apmaksa. To vari izdarīt konkrētās Mobilly Automatic zonas aprakstā pie auto numura vai sadaļā Mani Auto.

Kā atvienot auto numuru no Automatic apmaksas?

Mobilly aplikācijā augšējā labajā stūrī, uzspiežot uz 3 svītriņām, ieraudzīsi sava Mobilly konta iestatījumus. Spied uz sadaļas Mani auto, atrodi attiecīgā auto numuru un spied uz zīmulīša ikonas.

Sadaļā Automatic iestatījumi, piespiežot zaļo pogu pie norādes Ieslēgt Automatic apmaksu, poga paliks pelēka - tas nozīmē, ka auto numurs ir atvienots no Automatic zonas automātiskās apmaksas.

Sadaļā Automatic iestatījumi Tu varēsi gan ieslēgt, gan izslēgt auto numura Automatic apmaksu, kā arī mainīt kontu, no kura veiksi apmaksu, ja Tavam telefona numuram ir atļauts veikt apmaksu arī no kāda uzņēmuma konta.

Man ir abonements kādā no autostāvvietām, kas atrodas Automatic zonā, ko darīt?

Ņem vērā, ka abonements parasti tiek noformēts uz personu, nevis auto numuru, tādēļ pievērs pastiprinātu uzmanību tam, vai Tavs auto ir piesaistīts Automatic apmaksai. Automātisko apmaksu aplikācijā vari izslēgt pats, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto un uzspiežot uz zīmulīša pie attiecīgā auto numura. Lai Automatic apmaksa izvēlētajam auto ar Mobilly netiktu veikta, sadaļā Automatic iestatījumi uzspied uz Automātiski apmaksājamo zonu saraksts un izņem atzīmi no konkrētās zonas.

Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs!

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Ikdienā es izmantoju dažādus EuroPark produktus, piemēram, atlaižu kartes, QR koda atlaides, īstermiņa abonementu vai priekšapmaksas karti, kā varu tos izmantot Automatic zonās?

Ja vēlies izmantot kādu no šiem EuroPark produktiem, apmaksu ar Mobilly veikt nevarēsi, jo šobrīd šo produktu izmantošana Automatic zonās nav iespējama. Pirms iebraukšanas autostāvvietā neaizmirsti izslēgt Automatic apmaksu manuāli.

Automatic apmaksu aplikācijā vari izslēgt, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto. Uzspiežot uz zīmulīša pie attiecīgā auto numura, atver sadaļu Automatic iestatījumi un uzspied uz automātiski apmaksāto zonu saraksta, kur varēsi deaktivizēt Automatic izmantošanu konkrētajā autostāvvietā. Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs.

Ja nākamreiz vēlēsies konkrētajā Automatic zonā veikt apmaksu ar Mobilly, neaizmirsti šim auto atkal ieslēgt automātisko apmaksu.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.