Biežāk uzdotie jautājumi | Mobilly

Visi jautājumi

Kā apmaksāt “FAST TRACK”?

Sūtot SMS komandu uz 1859.* SMS komanda privātpersonām: PFAST atstarpe PERSONU SKAITS** Piemēram, PFAST 3 SMS komanda, lai maksājumu pievienotu uzņēmuma rēķinam***: FAST atstarpe PERSONU SKAITS** Piemēram, FAST 3 *SMS pakalpojums ir pieejams tikai Latvijā reģistrētiem numuriem **Bērniem līdz 12 gadu vecumam “FAST TRACK” pakalpojums ir bez maksas, ja ceļo kopā ar kādu, kas iegādājies pakalpojumu ***Lai pakalpojums būtu pieejams uzņēmuma darbiniekiem, uzņēmuma Mobilly kontā ir jāaktivizē “FAST TRACK” pakalpojums.

Cik maksā “FAST TRACK” pakalpojums?

"FAST TRACK" pakalpojums vienai personai maksā 10 Eur. Bērniem līdz 12 gadu vecumam “FAST TRACK” pakalpojums ir bez maksas, ja ceļo kopā ar kādu, kas iegādājies pakalpojumu

Vai es varu apmaksāt “FAST TRACK” Mobilly aplikācijā?

Nē, "FAST TRACK" pakalpojums pieejams tikai sūtot SMS.

Vai “FAST TRACK” maksājumu var pievienot telefona rēķinam?

Nē, pakalpojums pieejams tikai personām, kurām ir atvērts Mobilly konts un tajā ir pietiekošs konta atlikums.

SMS komandas

OPERĀCIJA – ĪSZIŅAS PIEMĒRS – PASKAIDROJUMS

1. Reģistrēties – JAUNS – Komanda, lai atvērtu savu Mobilly kontu
2. Uzsākt stāvvietas apmaksu – START AB1221 X –  AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
3. Uzsākt stāvvietas apmaksu uz noteiktu laiku – START AB1221 X YY – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona, YY: vēlamais laiks minūtēs
4. Uzsākt stāvvietas apmaksu no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam – PSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
5. Uzsākt stāvvietas apmaksu nākamam rītam Rīgas Satiksmes autostāvvietā – RSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
6. Uzsākt stāvvietas apmaksu no Tele2 vai LMT rēķina – MSTART AB1221 X – AB1221: auto numurs, X: tarifu zona
7. Apturēt stāvvietas apmaksu – STOP
8. Apturēt stāvvietas apmaksu, ja aktivizētas vairākas automašīnas vienlaicīgi – STOP AB1221 X – AB1221: auto numurs,, X: tarifu zona
9. Uzzināt konta atlikumu – KONTS – Atpakaļ saņemsi konta atlikumu
10. Papildināt kontu – TOP XX – XX:  summa par kādu vēlies papildināt. Šī komanda darbojas tikai gadījumā, ja esi Mobilly kontam piesaistījis savu maksājumu karti.
11. Uzzināt biežāk lietotās komandas – KOMANDA – Atpakaļ saņemsi biežāk lietoto komandu SMS piemērus
12. Uzzināt paroli – PAROLE – Atpakaļ saņemsi paroli ar ko piekļūt savam kontam www.mobilly.lv
13. Pārskaitīt naudu citam klientam – SEND XX.XX YYYYYYYY – XX.XX: summa, YYYYYYYY: saņēmēja tālruņa numurs vai niks
14. Samaksāt par pirkumu – PAY XX.XX YYYY – XX.XX: summa, YYYY: tirgotāja identifikators

15. Iegādāties makšķerēšanas atļauju Alūksnē – COPE AL VARDS UZVARDS – VARDS UZVARDS: Jūsu vārds uzvārds
16. Apmaksāt braucienu taksometrā – TX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators
17. Apmaksāt braucienu taksometrā no sava privātā konta, ja tas pievienots uzņēmumam. – PTX XX.XX AA111 – XX.XX: summa, AA111: taksometra identifikators

18. Izslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE STOP – Lai nesaņemtu apstiprinājumus par darbībām ko veiksi.
19. Ieslēgt atbildes īsziņas – ATBILDE START –  Atbildes īsziņas apstiprina apmaksas uzsākšanu un apturēšanu
20. Izslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS STOP – Lai nesaņemtu atgādinājuma īsziņas.
21. Ieslēgt atgādinājuma īsziņas – ATGADINAJUMS START – Atgādinājuma īsziņas ik pēc 2 stundām atgādina par novietotu auto stāvvietā.
22. Mainīt atbildes īsziņu valodu uz latviešu. – LAT – Turpmāk atbildes īsziņas tiks sūtītas latviski

Kā pārliecināties, ka esmu apmaksājis “FAST TRACK”?

Pēc veiksmīgas "FAST TRACK" apmaksas uz telefonu atnāks SMS, kurā būs pieejams links. Atverot linku interneta pārlūkā būs redzams QR kods, kuru iespējams noskenēt tāpat kā lidmašīnas iekāpšanas biļeti pie kontrolpunkta vārtiem.

Cik ilgi derīgs “FAST TRACK” QR kods?

"FAST TRACK" QR kods ir izmantojams vienu reizi un tikai kopā ar lidojumam derīgu lidmašīnas iekāpšanas karti. "FAST TRACK" kods ir derīgs 6 mēnešus pēc iegādes.

Kas jāņem vērā uzsākot apmaksu pie telefona rēķina?

Telefona operatori Bite, Tele2 un LMT saviem klientiem piemēro darījumu limitu, veicot apmaksu pie telefona rēķina. Operatoram Bite ir divi limiti. Privātais limits*, ko klients norāda noslēdzot līgumu ar Biti vai Bites profilā un mēneša limits, kas atbilst 40 EUR**, kopā ar zvaniem, sms un citiem pakalpojumiem, ko izmanto klients. Operatora Tele2 viena darījuma limits ir 14 EUR* un mēneša limits 50 EUR**. Operatoru LMT viena darījuma limits ir 30 EUR* un mēneša limits 70 EUR**. *Gadījumā ja klients ir sasniedzis viena darījuma limitu, tad lai turpinātu apmaksu, viņam jāuzsāk apmaksa atkārtoti. **Sazinoties ar savu operatoru ir iespējam mainīt noradīto mēneša limitu.

Vai par taksi iespējams maksāt, sūtot īsziņu?

Jā, iespējams maksāt, sūtot īsziņu. Uz 1859 sūti īsziņu ar tekstu: TX atstarpe SUMMA atstarpe ID, kur: 1. SUMMA* - brauciena maksa 2. ID - taksometra borta numurs, kas redzams taksometrā uz priekšējā paneļa. Ja brauc ar Baltic taxi, tas sāksies ar burtiem BT, ja brauc ar Red Cab Taxi tas sāksies ar burtiem RT. Īsziņas piemērs: TX 4.56 RT999 *Pirms tam pārliecinies, ka Mobilly kontā ir pietiekams atlikums.

Vai no telefona numura, kurš ir pievienots Mobilly uzņēmuma kontam, varu veikt stāvvietas apmaksu no sava Mobilly privātā konta?

Jā, viens un tas pats telefona numurs var veikt apmaksu gan pie uzņēmuma rēķina, gan privāti. Visērtāk  apmaksu iespējams uzsākt no mobilās aplikācijas. Pēc START nospiešanas, jānorāda, ka apmaksa tiks veikta no privātā konta. Tu vari uzsākt stāvvietu no privātā konta, arī sūtot īsziņu uz 1859 ar tekstu PSTART AUTO ZONA, kur AUTO - automašīnas numurs, kurai vēlies veikt stāvvietas apmaksu, ZONA- tarifu zona, kurā ir novietots auto. Lai apturētu uzsākto stāvvietu, nepieciešams nosūtīt īsziņu uz 1859 ar tekstu STOP

Kur es varu iepazīties ar rēķinu, grāmatvedības dokumentiem, atskaitēm un kā to apmaksāt?

Mobilly katra mēneša pirmajā darba dienā sagatavo E-rēķinu, kuru ir iespējams apskatīt Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv. Rēķins automātiski tiek sūtīts arī uz kontaktpersonas e-pastu. 1. "Summa apmaksai" ir summa, kas jāpārskaita rēķina izrakstītājam SIA Mobilly uz norādīto bankas kontu. Kopsumma, kas norādīta zem pakalpojumu uzskaitījuma tabulas, var atšķirties no "Summas apmaksai", ja iepriekšējā mēnesī ir veikta rēķina apmaksa par mazāku, vai lielāku summu, kā bija nepieciešams. 2. SIA Mobilly ir norēķinājies ar Partneriem, tādēļ deklarācijā jāuzrāda tikai SIA Mobilly rekvizīti. Informācija par Partneri ir informatīva. 3. Detalizētāku informāciju par tālruņu, automašīnu numuriem un atsevišķiem darījumiem iespējams aplūkot, autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv sadaļā “Izraksts”.

Kā atjaunot uzņēmuma konta paroli?

Lai saņemtu atjaunotu uzņēmuma konta paroli, Mobilly ir nepieciešams saņemt e-pastu no līgumā uzrādītās kontaktpersonas. E-pastu sūti uz info@mobilly.lv.

Līgums noslēgts. Kā pievienot telefona numurus Mobilly uzņemama kontam? Kā lietot Mobilly?

Lai pievienotu telefona numuru Jūsu uzņēmuma kontam, Jums nepieciešamas reģistrēties Mobilly mājas lapā www.mobilly.lv , sadaļā Mans konts- > Uzņēmumiem, kur norādāt uzņēmuma Mobilly konta pieejas datus. Lai pievienotu tālruņa vai a/m numurus - izmantojiet sadaļu Profils. Līdz ko būsiet pievienojis norādīto telefona numuru, klients varēs uzsākt stāvvietas apmaksu no uzņēmuma konta. Sadaļā Profils iespējams arī veikt sekojošas izmaiņas: 1. Norādīt konkrētos automašīnas numurus, kurus konkrētie telefona numuri varēs apmaksāt 2. Rediģēt atļautos pakalpojumus Jūs darbiniekiem 3. Rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki var veikt apmaksu no uzņēmuma konta Kā lietot Mobilly instrukciju skatieties ŠEIT.

Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?

Lai varētu aktivizēt Mobilly uzņēmuma kontu, mums nepieciešams saņemt līguma oriģinālu. Līguma divus eksemplārus nepieciešams nosūtīt, atvest personīgi vai atsūtīt ar kurjerpastu uz SIA "Mobilly",  Dzirnavu ielā 91 k-3-20, Rīga, LV 1011. Ja vēlaties līgumu parakstīt elektroniski, pirms līguma parakstīšanas, lūgums piezvanīt uz 1859*, lai noskaidrot līguma numuru, kuru nepieciešamas norādīt līgumā. Līdzko būsim saņēmuši Jūsu līguma oriģinālus, izveidosim Jūsu uzņēmuma Mobilly kontu un to pieejas datus nosūtīsim uz līgumā norādīto e-pastu. Līgums ir aplūkojams ŠEIT! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Cik maksā brauciens taksometrā maksājot ar Mobilly?

Šim pakalpojumam nav papildu maksas. Tu samaksāsi tieši tik, cik rāda skaitītājs.

Vai samaksu par taksometru varu pievienot pie mobilā telefona rēķina?

Nē, pie telefona rēķina šis pakalpojums nav pieejams.

Kuru taksometru pakalpojumus var apmaksāt ar Mobilly?

Ar Mobilly var apmaksāt Red Cab un Baltic Taxi braucienus.

Kā es varu apmaksāt taksometra braucienu ar Mobilly?

Ar Mobilly lietotni: 1. Aplikācijā izvēlies sadaļu Taxi, izvēlies pārvadātāju 2. Norādi taksometra numuru un pakalpojuma summu 3. Spied MAKSĀT* Ar īsziņas palīdzību: Uz 1859 sūti īsziņu ar tekstu: TX atstarpe SUMMA atstarpe ID, kur: 1. SUMMA* - brauciena maksa 2. ID - taksometra borta numurs, kas redzams taksometrā uz priekšējā paneļa. Ja brauc ar Baltic taxi, tas sāksies ar burtiem BT, ja brauc ar Red Cab Taxi tas sāksies ar burtiem RT. Īsziņas piemērs: TX 4.56 RT999 *Pirms tam pārliecinies, ka Mobilly kontā ir pietiekams atlikums.

Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas, kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. Summa, ko iespējams atgriezt ir 75% apmērā no biļetes cenas. Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu atgriešanu, dodies uz sadaļu "Biļetes" un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859*. Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859

Vai es varu atgriezt naudu par iegādāto vilciena biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, dīzeļvilciena biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt, ir 75% apmērā no biļetes cenas. Lai atgrieztu naudu par iegādāto dīzeļvilciena vai elektrovilciena biļeti, sūti e-pastu uz info@mobilly.lv, norādot tālruņa numuru, no kura ir veikta biļetes iegāde, reisa maršrutu un laiku, kā arī iemeslu biļetes atgriešanai vai arī zvani mums uz 1859*. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai varu iegādāties autobusa biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Ja esi LMT vai Bite pēcapmaksas klients un Tev ir atļauts veikt paaugstinātas maksas pakalpojumus, tad varēsi apmaksāt autobusa biļeti pie telefona rēķina. Jāņem vērā, ka šādi biļeti varēsi iegādāties tikai Mobilly aplikācijā. Lai iegādātos autobusa biļeti mājas lapā, vispirms būs jāpapildina Mobilly konts.

Vai varu iegādāties vilciena biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Jā, LMT un Bite klienti  Mobilly aplikācijā var iegādāties vilciena biļeti pie telefona rēķina. Mobilly aplikācijā izvēlies nepieciešamo vilciena biļeti un spied nevis “Pirkt biļeti”, bet gan “Apmaksāt pie telefona rēķina” - tad būsi iegādājies vilciena biļeti, un summa kopā ar komisijas maksu EUR 0.25 tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam.

Kā es varu iegādāties autobusa biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājas lapā sadaļā "Autobusi" vai telefonā Mobilly aplikācijā. Aplikācijā izvēlies sadaļu Autobusi, norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied “Pirkt biļeti”. Pirms tam pārliecinies, ka savam Mobilly kontam esi pievienojis bankas maksājumu karti.

Kā es varu iegādāties vilciena biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājas lapā sadaļā "Vilcienu biļetes" vai  Mobilly aplikācijā. Aplikācijā izvēlies sadaļu "Vilcieni", norādi vēlamo maršrutu un reisu, un spied “Pirkt biļeti”* *Pirms tam pārliecinies, ka savam Mobilly kontam esi pievienojis bankas maksājumu karti.

Kādā periodā par iebraukšanu Jūrmalā ir jāmaksā?

Iebraukšanas maksa Jūrmalā tiek piemērota no 1. aprīļa līdz 30. septembrim. Laika posmā no 1. oktobra līdz 31. martam par iebraukšanu Jūrmalā nav jāmaksā.

Vai, lietojot Mobilly, tiek ievērota jaunā Eiropas Savienības Vispārīgās datu aizsardzības regula?

Vari nešaubīties - Tavi dati pie Mobilly ir drošībā. Mobilly pie sevis droši uzglabā tikai tos datus, kuru apstrādei Tu esi piekritis, attālināti noslēdzot līgumu ar Mobilly un piekrītot Mobilly lietošanas noteikumiem. Tev jebkurā brīdī ir tiesības pieprasīt pie mums uzglabātos datus par sevi, lūgt paskaidrojumu, kādēļ konkrētie dati tiek uzglabāti, kā arī veikt ievākto datu labojumus, ja tas iespējams likumiskā ceļā. Dati tiek uzglabāti tik ilgi, kamēr Tavs Mobilly konts ir aktīvs. Gadu pēc Tava Mobilly konta slēgšanas mēs datus anonimizējam (padarām neizsekojamus līdz Tavai personai) un uzglabājam vienīgi statistikas nolūkiem. Aktīvo lietotāju dati var tikt izmantoti dažādu Mobilly lietotāju paradumu analizēšanai un lietotāju grupēšanai, lai mēs varam piedāvāt Tev arvien labāku servisu. Karšu datu apstrādi veic Mobilly sadarbības partneris SIA Complete Payment Systems, kurš darbojas atbilstoši PCI DSS sertifikācijai par drošu karšu datu uzglabāšanu un datu kriptēšanu, tādēļ arī Tavi kartes dati ir pilnīgā drošībā. Visi pārējie dati par Tevi glabājas pie mums, SIA Mobilly. Ja Tev ir jebkādi jautājumi, zvani mums uz 1859* vai raksti info@mobilly.lv *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Ikdienā es izmantoju dažādus EuroPark produktus, piemēram, atlaižu kartes, QR koda atlaides, īstermiņa abonementu vai priekšapmaksas karti, kā varu tos izmantot Automatic zonās?

Ja vēlies izmantot kādu no šiem EuroPark produktiem, apmaksu ar Mobilly veikt nevarēsi, jo šobrīd šo produktu izmantošana Automatic zonās nav iespējama. Pirms iebraukšanas autostāvvietā neaizmirsti izslēgt Automatic apmaksu manuāli. Automatic apmaksu aplikācijā vari izslēgt, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto, attiecīgajam numuram uzspiežot uz zīmulīša sadaļā "Automatic iestatījumi" spiežot uz automātiski apmaksāto zonu saraksts, varēsi deaktivizējot Automatic izmantošanu konkrētajā autostāvvietā. Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs. Ja turpmāk vēlēsies konkrētajā Automatic zonā veikt apmaksu ar Mobilly, neaizmirsti automātisko apmaksu atkal ieslēgt. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Esmu iebraucis Automatic zonā, apmaksa uzsākās, bet man uz bankas kartes vairāk nav līdzekļu. Ko darīt?

Ja Tev makā ir kāda cita bankas karte, pievieno to savam Mobilly kontam un veic apmaksu, papildinot Mobilly kontu. Ja citas bankas kartes nav, lūdzu zvani 1859* vai attiecīgās zonas operatora klientu servisam, palīdzēsim apmaksu veikt citā veidā. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Man ir abonements kādā no autostāvvietām, kas ir Automatic zona, ko darīt?

Ņem vērā, ka abonements parasti tiek noformēts uz personu, nevis auto numuru, tādēļ pievērs pastiprinātu uzmanību, vai Tavs auto nav piesaistīts Automatic apmaksai. Automātisko apmaksu aplikācijā vari izslēgt pats, dodoties uz iestatījumu sadaļu Mani auto, attiecīgajam numuram uzspiežot uz zīmulīša sadaļā "Automatic iestatījumi" spiežot uz automātiski apmaksāto zonu saraksts, varēsi izņemt atzīmi no konkrētās zonas. Vēl vari zvanīt 1859*, Mobilly klientu serviss Tev palīdzēs! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kā zināt, kurās zonās uzsāksies Automatic apmaksa?

Šajā zonās gan Mobilly aplikācijā, gan pie iebraukšanas stāvvietā varēsi redzēt Automatic atpazīšanas zīmi. Stāvvietas burtu norāde būs gaiši zaļā krāsā, un aplikācijā stāvvietu sarakstā parādīsies zaļa atzīme – Automatic. Automātiskā apmaksa uzsāksies visās stāvvietās ar Automatic atzīmi, neatkarīgi no to apsaimniekotāja.

Kā atvienot auto numuru no Automatic apmaksas?

Mobilly aplikācijā augšējā labajā stūrī nospiežot uz 3 svītriņām ieraudzīsi sava Mobilly konta iestatījumus. Spied uz sadaļas “Mani auto”, atrodi attiecīgā auto numuru un spied uz zīmulīša ikonas. Sadaļā "Automatic iestatījumi" piespiežot zaļo pogu pie norādēs "Ieslēgt Automatic apmaksu", poga paliks pelēka - tas nozīmē, ka auto numurs ir atvienots no Automatic zonas automātiskās apmaksas. Sadaļā "Automatic iestatījumi" Tu varēsi gan ieslēgt, gan izslēgt šī numura Automatic apmaksu, kā arī mainīt kontu no kura veiksi apmaksu, ja Tavam telefona numuram ir atļauts veikt apmaksu arī no kāda uzņēmuma konta.

Ko nozīmē “piesaistīt savu auto numuru Automatic zonu apmaksai”?

Mobilly aplikācijā norādi, ka šo konkrēto auto numuru, visās Automatic zonās, turpmāk apmaksāsi ar savu Mobilly kontu. Tātad nebūs svarīgi, vai ar šo auto brauksi Tu vai kāds cits – ja konkrētais auto numurs būs piesaistīts Tavam Mobilly kontam Automatic apmaksai, tad par stāvvietu maksāsi Tu.

Vai Automatic zonas varu apmaksāt arī pie mobilā telefona rēķina vai apmaksu veikt ar SMS?

Pagaidām zonas ar Automatic apzīmējumu iespējams apmaksāt tikai Mobilly aplikācijā, taču nākotnē strādāsim pie papildus lietošanas veidiem. Pie telefona rēķina vai ar SMS apmaksāt tās pagaidām nevar.

Kāpēc izbraukšanas barjera nepaceļas?

Visticamāk, ka kamera ir nepareizi nolasījusi auto numura zīmi. Iesakām sekot līdzi savas numurzīmes tīrībai. Vēl iespējams, ka Tavā Mobilly kontā nav pietiekami daudz līdzekļu, lai apturētu stāvvietas apmaksu. Par šādiem gadījumiem Tu saņemsi paziņojumu savā telefonā par nepieciešamību papildināt kontu, pirms brauc ārā. Ja tomēr apmaksa veiksmīgi ir notikusi, bet barjera nepaceļas, zvani 1859*, palīdzēsim! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Esmu uzņēmuma konta lietotājs. No kura Mobilly konta uzsāksies apmaksa Mobilly Automatic?

Mobilly Automatic zonās katram auto vari atsevišķi iestatīt, no kura konta primāri uzsākt apmaksu - privātā vai uzņēmuma. To vari izdarīt konkrētajā Mobilly Automatic zonas aprakstā pie auto numura vai sadaļā "Mani Auto".

Kādas Mobilly Automatic zonas šobrīd ir?

Šobrīd ir RG (Galleria Riga), VL (Viesnīca Latvija), ST (Origo), GER (Ģertrūdes 15/17) un JA (Jēkaba Arkāde) zonas.

Kā izbraukt no Automatic zonas un apturēt apmaksu?

Kad vēlēsies doties ārā no zonas, Tev nav jādara nekas – kamera nolasīs Tava auto numuru, Mobilly pārbaudīs konta atlikumu un apturēs apmaksu, barjera automātiski pacelsies un Tu varēsi ērti izbraukt no zonas! Galvenais, lai kontā ir pietiekami daudz līdzekļu apmaksas veikšanai. Ja Tavā Mobilly kontā nebūs pietiekami daudz naudas, taču Tev ir piesaistīta bankas karte, mēs trūkstošo summu paņemsim no bankas kartes. Ja bankas karte piesaistīta nav, izbraukt varēsi tikai tad, kad papildināsi Mobilly kontu. Zvani 1859*, palīdzēsim! *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kāpēc iebraukšanas barjera nepaceļas, kaut arī esmu piesaistījis auto Automatic apmaksai?

Visticamāk, ka kamera ir nepareizi nolasījusi auto numura zīmi. Iesakām sekot līdzi savas numurzīmes tīrībai. Ja barjera nepaceļas, ņem iebraukšanas biļeti un brauc iekšā. Pēc tam zvani 1859*, palīdzēsim uzsākt apmaksu ar Mobilly. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Esmu jau piesaistījis savu auto numuru Automatic apmaksai. Kā uzsāksies apmaksa?

Kad brauksi iekšā jebkurā no zonām ar Automatic atzīmi, stāvvietas kamera nolasīs Tavu auto numuru. Mēs pārbaudīsim, vai nolasītais auto numurs ir piesaistīts Automatic apmaksai kādam Mobilly kontam, un uzsāksim apmaksu. Automātiski atvērsies arī barjera, un Tu varēsi braukt iekšā. Automatic zonas ir super ērtas atkārtotiem maksājumiem – nav nepieciešams atvērt Mobilly aplikāciju, tas fonā notiks automātiski.

Kā sākt lietot Automatic apmaksu ar Mobilly?

Sākumā savā Mobilly aplikācijā Stāvvietu sadaļā atver konkrēto tarifu zona un pievieno savu auto numuru Automatic jeb automātiskajai apmaksai. Ja jau esi iebraucis Automatic zonā, Tu saņemsi jautājumu, vai šobrīd atrodies attiecīgajā zonā un vēlies uzsākt apmaksu. Ja esi jau iebraucis zonā, spied UZSĀKT un sagaidi, kamēr paradās aktīvās apmaksas pulkstenītis. Ja zonā šobrīd neatrodies, spied ATCELT. Ja šobrīd neatrodies zonā un esi aktivizējis Automatic apmaksu,tad nākamajās reizēs, kad piebrauksi pie zonas, iebraukšanas barjera atvērsies pati un apmaksa uzsāksies automātiski – aplikācija nebūs pat jāatver. Aplikācijas sadaļā "Mani auto" vari nomainīt "Automatic iestatījumus", lai izvēlētos, kurās Automatic zonās vēlies atļaut automātisku apmaksas uzsākšanu. Pirms izbrauc no Automatic zonas pārliecinies, ka esi pievienojies savu bankas karti Mobilly kontam.

Kā es saņemšu biļeti?

Mobilly iegādāto autobusa biļeti nosūtīs Tev uz e-pastu, ko norādīsi, pērkot biļeti. Kā arī biļete tiks saglabāta mobilajā lietotnē un Mobilly mājas lapā sadaļā Biļetes.

Cik maksā autobusa biļete, pērkot to ar Mobilly?

AS “CATA”, "Nordeka" un SIA "Jelgavas autobusu parks" autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu, autobusa biļetes cena būs tāda pati kā biļešu kasē.
Citu pārvadātāju reisiem Mobilly biļetēm ir viena no zemākajām komisijas maksām internetā.

Kāda ir pakalpojuma komisijas maksa?

AS “CATA”, "Nordeka" un SIA "Jelgavas autobusu parks" autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu.
Pārējiem pārvadātājiem Mobilly nodrošina zemāko komisijas maksu internetā – līdz pat 60% lētāk nekā citiem.

Bez tam, Mobilly piedāvā rezervēt sēdvietu autobusā.

Vai, iekāpjot autobusā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?

Personu apliecinošs dokumentu kopā ar atlaides apliecinošo dokumentu Tev būs jāuzrāda šoferim tikai tad, ja izmanto kādu no Mobilly piedāvātājam atlaidēm.

Līdzi obligāti jābūt kādam personu apliecinošam dokumentam ar fotogrāfiju (piem.,skolēna, vadītāja vai pensionāra apliecībai, ID kartei, pasei u.c.) un dokumentam, kas apliecina, ka Tu vari saņemt izvēlēto atlaidi.

Ko darīt, ja biļete tiek netīšām izdzēsta?

Ja netīšām esi izdzēsis e-pastu, Mobilly iegādāto autobusa biļeti vienmēr varēsi apskatīt un uzrādīt šoferim Mobilly aplikācijā sadaļā Autobusi vai to atkārtoti lejuplādēt Mobilly mājas lapā sadaļā Biļetes.

Cik maksā vilciena biļete, pērkot to ar Mobilly?

Vilciena biļetes cena ir tieši tāda pati kā pērkot kasē.

Vai varu iegādāties vairākas biļetes?

No viena Mobilly konta Tu vari iegādāties vairākas biļetes.

Cik ilgi ir derīga Mobilly iegādāta vilciena biļete?

Vilciena biļete ir derīga vienam braucienam uz iegādes brīdī izvēlēto vai nākamo reisu. Jāņem vērā: vilciena biļete ir jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā! Sīkāka informācija: www.pv.lv

Kas jāņem vērā, iegādājoties dīzeļvilciena biļeti?

Biļetes braucieniem dīzeļvilcienā iespējams iegādāties Mobilly aplikācijā vai mājas lapā uz reisiem tuvāko 10 dienu laikā. Biļete būs derīga uz izvēlēto reisu vai nākamo pēc tā. Biļetes nevar iegādāties paaugstinātas komforta klases vagonos un vilcienos, kuros ir numurētas sēdvietas. Paaugstināta komforta vagonos nav iespējams veikt biļetes piemaksu.

Kā pārliecināties, ka apmaksa, sūtot SMS, ir uzsākta vai apturēta?

Mobilly īsziņas veidā atsūta atbildes apstiprinājumu par veiksmīgu stāvvietas apmaksas uzsākšanu vai pārtraukšanu. Arī kļūdas gadījumā Mobilly Tevi brīdinās ar īsziņu, tādēļ vienmēr izlasi atbildi, ko saņem! Paziņojums īsziņas veidā privātpersonā izmaksā  0.11 Eur / juridiskām personām 0.11 EUR +PVN . Šī summa tiek iekasēta no Mobilly konta. Ja apmaksu veic kā privātpersona un nevēlies saņemt šos paziņojumus īsziņas veidā, tad vari no tiem atteikties, autorizējoties Mobilly mājas lapā privātajā kontā sadaļā "Profils".  

Kā pārliecināties, ka apmaksa par taksometra braucienu ir notikusi?

Kad  Mobilly aplikācijā nospiedīsi pogu MAKSĀT, aplikācijā parādīsies apstiprinājums par veiksmīgu apmaksu, kuru vari uzrādīt taksometra šoferim.

Kā arī taksometra šoferis saņems paziņojumu īsziņas veidā par veikto maksājumu.

Vai par stāvvietu iespējams maksāt, sūtot īsziņu un maksu pievienojot savam telefona rēķinam?

Jā! Sākot izmantot stāvvietu, sūti SMS ar tekstu MSTART atstarpe AUTO atstarpe ZONA uz 1859. AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram, AB1221 ZONA - Tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram, X. Īsziņas piemērs: MSTART AB1221 X Lai apturētu stāvvietas apmaksu, sūti SMS ar tekstu STOP uz 1859.

Vai samaksu par stāvvietu varu veikt aplikācijā, pievienot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Jā, LMT, Bite un Tele2 pēcapmaksas klienti var maksāt par stāvvietām, summu pievienojot savam telefona rēķinam.
Aplikācijā pie maksāšanas pogas spied pogu "Maksāt pie telefona rēķina".

Lai apturētu stāvvietas apmaksu, spied pogu STOP. Summa kopā ar mobilā operatora komisijas maksu 0.25 EUR tiks pievienota Tavam mobilā telefona rēķinam.

Esi vērīgs! LMT viena darījuma maksimālā summa ir EUR 30, Tele2 viena darījuma maksimālā summa ir EUR 14, bet Bite kopējā darījumu maksimālā summa mēnesī ir EUR 40 ieskaitot ar Mobilly nesaistītus pakalpojumus.

Gadījumā ja klients ir sasniedzis viena darījuma limitu, tad lai turpinātu apmaksu,viņam ir jāuzsāk apmaksa atkārtoti.

Vai par stāvvietu iespējams maksāt, sūtot īsziņu?

Jā! Lai uzsāktu apmaksu, sūti SMS ar tekstu START atstarpe AUTO atstarpe ZONA  uz 1859 AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram, AB1221 ZONA - Tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram, X. Īsziņas piemērs: START AB1221 X Pirms tam pārliecinies par sava Mobilly konta atlikumu. Lai apturētu stāvvietas apmaksu, sūti SMS ar tekstu STOP uz 1859.

Kurās pilsētās varu maksāt par auto stāvvietām ar Mobilly?

Ar Mobilly vari apmaksāt stāvvietas Rīgā, Daugavpilī, Saulkrastos, Tukumā un Liepājā.

Cik maksā stāvvieta, maksājot ar Mobilly?

Stāvvietu cenas ir tieši tādas pašas, kā maksājot apmaksas automātos, atbilstoši stāvvietas tarifu zonai.

Kuras stāvvietas var apmaksāt ar Mobilly?

Ar Mobilly var apmaksāt visas Rīgas Satiksmes stāvvietas, kā arī lielāko daļu Europark Latvia, Cityparks Latvija un citas stāvvietas. Ar stāvvietu sarakstu vari iepazīties Mobilly aplikācijā vai stāvvietu zonu kartē.

Ko darīt, ja nezinu, kādā Mobilly tarifu zonā atrodos?

Precīzu stāvvietas tarifu zonu iespējams noteikt Mobilly aplikācijā zonu kartē vai mājas lapā. Ja automašīnu novietojāt ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzam uz maksas aparāta sāna. Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes. Jautājumu gadījumā vienmēr vari sazināties ar Mobilly klientu servisu, zvanot uz 1859*. *Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kas ir Mobilly tarifu zona?

Tas ir apzīmējums katrai stāvvietai, kuru var apmaksāt ar Mobilly. Konkrētās tarifu zonas burti norāda, kur atrodas Tavs auto un kāds tarifs tiks iekasēts par nostāvēto laiku. Ja automašīnu novietojāt ielas malā, RP SIA “Rīgas satiksme” zonā, tad tarifu zonas burts būs redzam uz maksas aparāta sāna. Ja automašīnu novietoji stāvlaukumā, tad tarifu zonas divus vai trīs burtus atradīsi izvietotus stāvlaukumā uz Mobilly oranžās zīmes.

Kā pārliecināties, ka apmaksa aplikācijā ir uzsākta vai apturēta?

Kad nospiedīsi pogu START, aplikācijā parādīsies pulkstenis ar laika atskaiti, kas norādīs, cik ilgi apmaksa par stāvvietu ir aktīva. Pēc pogas STOP nospiešanas, parādīsies paziņojums, ka stāvvieta ir veiksmīgi apturēta.

Kā es varu apmaksāt stāvvietu ar Mobilly aplikāciju?

1. Lejupielādē aplikāciju telefonā Ieraksti aplikācijā savu telefona numuru. Saņemsi paroli īsziņas formātā. Ievadi to aplikācijā un Tavs konts ir reģistrēts! 2. Pievieno bankas karti Pievieno savu bankas karti Mobilly aplikācijā un turpmāk papildini kontu ar vienu pogas spiedienu. Pēc papildināšanas naudu vari tērēt stāvvietu apmaksai. 3. Aplikācijā izvēlies sadaļu “Stāvvietas”, izvēlies Mobilly tarifu zonu, norādi sava auto numuru un spied START.* *Pirms tam pārliecinies, ka Mobilly kontā ir pietiekams atlikums. 4. Lai apturētu stāvvietas apmaksu, spied pogu STOP.

Kā pārliecināties, ka iebraukšanas nodeva ir samaksāta?

Pēc pakalpojuma apmaksas Tu saņemsi apstiprinājuma paziņojumu īsziņas veidā. Šī īsziņa ir apliecinājums nodevas apmaksai un pieprasījuma gadījumā ir jāuzrāda policijas darbiniekam. Atbildes paziņojuma finanšu transakcijas maksa ir EUR 0.11. Tā ir obligāta un no tās nav iespējams atteikties.

Kā maksu par iebraukšanu Jūrmalā pievienot telefona rēķinam?

Ja esi LMT, BITE vai TELE2 pēcapmaksas klients, Tu vari pievienot maksu par Jūrmalas vienreizējo caurlaidi savam telefona rēķinam. Lai to izdarītu, ir jāsūta: MSTART atstarpe AUTO atstarpe J uz numuru 1859. AUTO - Tavs automašīnas numurs. Īsziņas piemērs: MSTART AA1234 J Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir EUR 2.00. Apkalpošanas maksa 0.36 EUR.

Kā apmaksāt Jūrmalas caurlaidi ar Mobilly mobilo lietotni?

Lai iegādātos vienas dienas iebraukšanas caurlaidi Jūrmalā, dodies uz sadaļu "Stāvvietas", izvēlies tarifu zonu J un spied START*. *Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu. Papildini Mobilly kontu: 1. Ar bankas karti Mobilly lietotnē, sadaļā "Mana karte", ievadi summu un papildini Mobilly kontu 2. Ar bankas karti vai internetbanku Mobilly mājaslapā, sadaļā "Papildināšana", ievadi summu un papildini Mobilly kontu 3. Zvanot uz 1859**. **Zvanam var tikt piemērota operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Kad ir jāiegādājas Jūrmalas dienas caurlaide?

Dienas caurlaidi var iegādāties tajā kalendārajā datumā, kad iebrauc Jūrmalā, arī pēc iebraukšanas pilsētā. Caurlaide ir derīga līdz iegādes dienas plkst. 23:59. Iebraukt un izbraukt šajā laikā var vairākkārt. Atbildes paziņojuma finanšu transakcijas maksa ir EUR 0.11. Šis paziņojums īsziņa veidā ir apliecinājums nodevas apmaksai un pieprasījuma gadījumā ir jāuzrāda policijas darbiniekam.

Kāda ir maksa par iebraukšanu Jūrmalā?

Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir EUR 2.00*. *Atbildes paziņojuma finanšu transakcijas maksa ir EUR 0.11. Atbildes paziņojums īsziņas veidā ir obligāts un no tās nav iespējams atteikties.

Kā var kontrolēt darbinieku tēriņus Mobilly?

Uzņēmuma kontaktpersonai ir iespēja noteikt, kurus pakalpojumus darbinieki var apmaksāt, kā arī ierobežot apmaksu uz konkrētām automašīnām un iestatīt laika limitu. Autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv ar uzņēmuma pieejas datiem. Sadaļā Profils iespējams veikt sekojošas izmaiņas: 1. Norādīt konkrētos automašīnas numurus, kurus konkrētie telefona numuri varēs apmaksāt 2. Rediģēt atļautos pakalpojumus Jūs darbiniekiem 3. Rediģēt atļautos laikus un dienas, kad darbinieki var veikt apmaksu no uzņēmuma konta Saņemt detalizētas atskaites par veiktajiem darījumiem var sadaļā "Izraksts", "Darījumi". Lai veiktu citas izmaiņas uzņēmuma kontā, sūtiet nepieciešamo izmaiņu aprakstu uz info@mobilly.lv.

Kā noteikt, vai klients ir pievienots uzņēmuma kontam?

Mobilly aplikācijā konkrētā lietotāja profilā būs redzama informācija par uzņēmumu, kuram klients ir pievienots. Arī uzņēmuma kontaktpersona var pārliecināties par visiem uzņēmuma kontam pievienotajiem tālruņu numuriem, reģistrējoties Mobilly mājas lapā, norādot uzņemama lietotāj vārdu un paroli. Informāciju par pievienojums telefona numuriem var apskatīt sadaļā "Profils".

www.mobilly.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Lūdzu, piekrīti, lai atļautu sīkdatņu izmantošanu mājaslapā.