Autobusu biļetes

Kā es varu iegādāties autobusa biļeti?

Biļeti vari iegādāties Mobilly mājaslapā sadaļā Autobusi vai Mobilly lietotnē savā telefonā. Sadaļā Autobusi norādi vēlamo maršrutu un reisu un spied PIRKT. Ja esi LMT, Bites vai Tele2 pēcapmaksas klients un Tev ir atļauts veikt paaugstinātas maksas pakalpojumus, tad Mobilly lietotnē varēsi apmaksāt autobusa biļeti pie telefona rēķina.

Cik ilgi ir derīga iegādātā autobusa biļete?

Iegādātā autobusa biļete ir derīga tikai uz pirkšanas brīdī izvēlēto reisu.

Cik maksā autobusa biļete, pērkot to ar Mobilly?

SIA "Daugavpils Autobusu parks" autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu, autobusa biļetes cena būs tāda pati kā biļešu kasē. Citu pārvadātāju reisos Mobilly biļetēm ir zemākā komisijas maksa internetā.

Kāda ir pakalpojuma komisijas maksa?

SIA "Daugavpils Autobusu parks" autobusu reisiem nav nekādu papildu komisijas maksu. Pārējiem pārvadātājiem Mobilly nodrošina zemāko komisijas maksu internetā. Bez tam Mobilly piedāvā rezervēt sēdvietu autobusā.

Ieviešot vienoto sabiedriskā transporta biļešu sistēmu, Mobilly tagad var iegādāties biļetes arī uz četriem reģionālās nozīmes autobusu maršrutiem, kas kursē Ādažu virzienā - šīs biļetes Mobilly lietotnē ir nopērkamas lētāk nekā citviet.

Vai varu iegādāties autobusa biļeti, pievienojot maksājumu pie mobilā telefona rēķina?

Ja esi LMT, Bites vai Tele2 pēcapmaksas klients un Tev ir atļauts veikt paaugstinātas maksas pakalpojumus, tad varēsi apmaksāt autobusa biļeti pie telefona rēķina. Jāņem vērā, ka šādi biļeti varēsi iegādāties tikai Mobilly lietotnē. Lai iegādātos autobusa biļeti mājaslapā, vispirms būs jāpapildina Mobilly konts.

Vai, veicot autobusa biļetes apmaksu pie telefona rēķina, būs jāveic kāda papildu maksa?

Iegādājoties autobusa biļeti pie telefona rēķina, mobilā telefona operators iekasēs darījuma apkalpošanas maksu - 0,25 EUR vai Tele2 klientiem – 0,35 EUR.

Vai, iekāpjot autobusā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?

Personu apliecinošs dokuments kopā ar atlaides apliecinošo dokumentu Tev būs jāuzrāda šoferim tikai tad, ja izmanto kādu no Mobilly piedāvātajām atlaidēm. Līdzi obligāti jābūt kādam personu apliecinošam dokumentam ar fotogrāfiju (piemēram, skolēna, vadītāja vai pensionāra apliecībai, ID kartei, pasei u.c.) un dokumentam, kas apliecina, ka Tu vari saņemt izvēlēto atlaidi.

Kā es saņemšu biļeti?

Mobilly iegādāto autobusa biļeti nosūtīs Tev uz e-pastu, ko norādīsi, pērkot biļeti. Tā Tev būs pieejama arī mobilajā lietotnē un Mobilly mājaslapā sadaļā Biļetes.

Ko darīt, ja biļete tika netīšām izdzēsta vai neesmu to saņēmis e-pastā?

Ja netīšām izdzēsi e-pastu, tad Mobilly iegādāto autobusa biļeti vienmēr vari apskatīt un uzrādīt šoferim Mobilly lietotnē sadaļā Autobusi vai arī to vari atkārtoti lejupielādēt Mobilly mājaslapā sadaļā Biļetes.

Man nesanāca autobusa biļeti izdrukāt, taču es nelietoju lietotni. Vai varu to uzrādīt savā telefonā, atverot e-pastā saņemto biļeti?

Jā, savu biļeti, kuru saņēmi e-pastā, vari uzrādīt arī telefonā, to nedrukājot.

Mēģinu iegādāties autobusa biļeti, kādēļ man tas neizdodas?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.

Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties autobusa biļeti:
• līdz izvēlētā reisa atiešanai no sākuma stacijas ir palicis mazāk nekā 30 minūtes, jo autobusa biļešu tirdzniecība internetā tiek pārtraukta 30 minūtes pirms autobusa atiešanas no galapunkta - šis punkts darbojas arī tad, ja vēlies nopirkt biļeti uz šo reisu no citas šī autobusa maršruta pieturas;
• autobusa biļešu iegāde internetā šim reisam nav iespējama, jo reisa atiešanas sākuma stacijā nav autoostas;
• autobusa pārvadātājs ir pārtraucis biļešu iegādi internetā uz konkrēto reisu;
• Mobilly kontā nav pietiekams atlikums;
• mobilā telefona operators neļauj veikt apmaksu pie telefona rēķina.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vēlos iegādāties autobusa biļeti no uzņēmuma konta, taču tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.

Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas iegādāties autobusa biļeti:
• uzņēmums ir liedzis autobusa biļešu iegādi no uzņēmuma Mobilly konta;
• uzņēmums ir ierobežojis autobusa biļešu iegādes laiku, atļaujot tās iegādāties konkrētās dienās un konkrētā laikā;
• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits;
• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts;
• telefona numurs, no kura vēlies iegādāties biļeti, nav pievienots uzņēmuma Mobilly kontam.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?

Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016. gada 4. martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas, kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. Summa, ko iespējams atgriezt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.

Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu biļetes atgriešanu, dodies uz sadaļu Biļetes un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859*.

Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT.

* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.